Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas konferencji organizowanej w 2025r. przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 616 15 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b60b0d7-3e17-4233-8801-26eeb3731ceb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas konferencji organizowanej w 2025r. przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b60b0d7-3e17-4233-8801-26eeb3731ceb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
a. zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług do usług objętych zamówieniem podstawowym;
b. zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego nr OR-10.271.27.2024;
c. całkowita kwota zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Z UWAGI NA OGRANICZENIE POLA C.D. UZASADNIENIA ZNAJDUJE SIE W SEKCJI VI OGŁOSZENIA.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OR-10.271.27.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4885 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowych usług cateringowych podczas konferencji organizowanej w dniu 24 kwietnia 2025 r. przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami (nr umowy W/I/1633/KM/2/2025 z 17.04.2025 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55510000-8 - Usługi bufetowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kukla KUKLARESTO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120386140
7.3.3) Ulica: ul. Na Zakolu Wisły nr 12b, lok. lu2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-729
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-24 do 2025-04-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas konferencji organizowanej w 2025 r. przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do części 2 zamówienia podstawowego OR-10.271.27.2024”.
2. C.D. UZASADNIENIA WYBORU TRYBU:
Gmina Miejska Kraków – Urząd Miasta Krakowa na mocy umowy W/I/2825/KM/4/2024 z dnia 6 czerwca 2024 r. powierzył Wykonawcy: Marcin Kukla Kuklaresto zamówienie dotyczące świadczenia kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań/konferencji/szkoleń organizowanych w 2024 r. przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez negocjacji. Zamawiający na etapie procedury przetargowej przewidział możliwość skorzystania z udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. Wartość obecnie realizowanego zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego. Nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
3. Nr zawartej umowy - W/I/1633/KM/2/2025.
4. Uzupełnienie pkt 8.2.)
Wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nie przekroczy łącznie kwoty 6000 zł brutto, w tym podatek VAT 8% i 23%.
5. Uzupełnienie pkt 8.3.)
Usługi cateringowe będą świadczone w dniu 24 kwietnia 2025 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont instalacji elektrycznej WLZ w budynku przy ul. Krowoderskich Zuchów 18 w Krakowie.
- Remont kominów w 23 budynkach w zasobach Spółdzielni.
- USŁUGA NAPRAWY NAMIOTU DOWÓDCZO - SZTABOWEGO JOC
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
- Remont dachu na budynku Cz-D (17-13) WIMIF Politechniki Krakowskiej przy al. Jana Pawła II 37 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.