Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164229/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zad. 1: Remont instalacji elektr. w gminnych lok. mieszkalnych zarządzanych przez ZMK w Białymstoku.
Zad 2: Remont instalacji elektr. w gminnych lok. użytkowych zarządzanych przez ZMK w Białymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad. 1: Remont instalacji elektr. w gminnych lok. mieszkalnych zarządzanych przez ZMK w Białymstoku.Zad 2: Remont instalacji elektr. w gminnych lok. użytkowych zarządzanych przez ZMK w Białymstoku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00d5226c-cc93-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023174/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach i pomieszczeniach użytkowych oraz na terenach zarządzanych przez ZMK w tym w budynkach zabytkowych.
1.1.6 Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach, pomieszczeniach, budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZMK w tym w budynkach zabytkowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.IP.26.3.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113243,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 1:
1) remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku,
2) do remontu instalacji elektrycznych może być przekazane do 4 lokali, a do sprawdzeń i drobnych napraw do 8 lokali.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) na który składa się: opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót oraz STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 64595,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 2:
3) Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach użytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku,
4) do remontu instalacji elektrycznych może być przekazane do 3 lokali, a do sprawdzeń i drobnych napraw do 8 lokali.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) na który składa się: opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót oraz STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 48648,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena ofertowa przekracza możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 69 000,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej, złożonej przez wykonawcę: ASbud Sławomir Adamczuk, ul. Piaskowa 36A, 18-106 Niewodnica Korycka z ceną ofertową brutto 85 774,51 PLN.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85774,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85774,51 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69710,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69710,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69710,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASbud Sławomir Adamczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422703028
7.3.3) Ulica: Piaskowa 36a
7.3.4) Miejscowość: Niewodnica Korycka
7.3.5) Kod pocztowy: 18-106
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69710,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usług pocztowych: przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, odbiór korespondencji na rzecz GDDKiA O. w Białymstoku
- Dostawę fabrycznie nowych samochodów do PZDW w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na zadania: Zadanie I - dostawa 4 szt. samochodów patrolowych, Zadanie II - dostawa 2 szt. samochodów osobowych.
- Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku
- DOSTAWA ZESTAWÓW DIAGNOSTYCZNYCH I TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH
- Remont zatok autobusowych w ciągu DW 647 Dęby - Kolno - Gromadzyn-Wykno - Stawiski w km 13+220SL i 13+319SP.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY KWP W BIAŁYMSTOKU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Przebudowa drogi gminnej ul. Towarzystwa Sokoła na os. Niwa w Głogowie Małopolskim
- Remont kompleksowy budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie wraz z przebudową części parteru - hol wejściowy
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z modernizacją odcinka mieszkalnego w budynku administracyjnym
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (drugie postępowanie)
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.