Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00154011/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa stawów do retencjonowania wody w gminie Warka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa stawów do retencjonowania wody w gminie Warka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3913de8f-6edc-4a8c-9f12-3a72ab22ed99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028897/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Laski
1.1.8 Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Branków
1.1.9 Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Klonowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2047152,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 996393,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Klonowa Wola”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy sztucznego zbiornika wodnego usytuowanego na wodach płynących cieku „Dopływ z Klonowej Woli”, na działce nr ew. 39, w miejscowości Klonowa Wola, gm. Warka, w ramach zadania „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Klonowa Wola”.
Istniejące urządzenie wodne - sztuczny zbiornik wodny do retencjonowania wody usytuowany jest na wodach płynących cieku „Dopływ z Klonowej Woli”, powierzchnia istniejącej czaszy zbiornika wodnego wynosi 771 m2. Obecnie jest on mocno zdegradowany zwłaszcza w rejonie skarp – obecnie pionowych, bez nachylenia, co stwarza zagrożenie dla ludzi. Skarpy porośnięte są samosiejkami, trzciną i turzycami. Zbiornik jest w znacznym stopniu zamulony.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9A – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10A oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 247441,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Laski”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy stawu o powierzchni przekraczającej 1000 m2 i nieprzekraczającej 5000 m2 , oraz głębokości nieprzekraczającej 3 m, położonego w całości na gruntach rolnych na działce nr 66, w miejscowości Laski, gm. Warka.
Istniejący staw do retencjonowania wody zlokalizowany jest w lokalnym naturalnym zagłębieniu terenu, powierzchnia istniejącej czaszy stawu wynosi ok. 0,12 ha. Obecnie jest on mocno zdegradowany zwłaszcza w rejonie skarp, oraz częściowo zamulony.
Do zadań Wykonawcy robót należała będzie również wycinka drzew i krzewów oraz karczowanie pni Zamawiający posiada decyzje na wycinkę drzew, w związku z tym Wykonawca powinien przewidzieć oraz skalkulować w cenie oferty dokonanie wycięcia drzew. Zamawiający dołącza posiadaną decyzję – załącznik nr 13. Pozyskane drewno uprząta Wykonawca i karpy utylizuje Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9B – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10B oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 474285,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Branków”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy stawu napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi, na działce nr 263 w miejscowości Branków gm. Warka.
Planowane jest wykonanie w miejscu wcześniej istniejącego stawu (o powierzchni około 0,1 ha, głębokości średniej około 1,50 m, nachyleniu skarp 1:0,25 ÷ 1:0,75), który uległ częściowemu zniszczeniu – nowego urządzenia wodnego – ziemnego stawu o czaszy w kształcie wielokąta o głębokości nieprzekraczającej 2,90 m. Nie planuje się wykonania rozbudowy istniejącej czaszy stawu. Czasza po wykonanej odbudowie będzie posiadała wymiary 40,1 x 16,6 x 24,1 x 18 x 22,1 x 8,6 m. Powierzchnia czaszy po odbudowie będzie wynosiła 998 m2. Skarpy stawu zostaną wyprofilowane tak aby uzyskać na całym obwodzie regularne nachylenie.
Wycinka krzewów i karczowanie pni należy do zakresu robót Wykonawcy w ramach ceny ofertowej oraz utylizacja i sprzątanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9C – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10C oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 274667,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305839,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572892072
7.3.3) Ulica: Dojazdowa 16, Wola Kopcowa
7.3.4) Miejscowość: Masłów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535175,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572892072
7.3.3) Ulica: Dojazdowa 16, Wola Kopcowa
7.3.4) Miejscowość: Masłów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344467,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572892072
7.3.3) Ulica: Wola Kopcowa, ul. Dojazdowa 16
7.3.4) Miejscowość: Masłów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Modernizacja placu zabaw w żłobku PTYŚ, w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025r.
- Rewitalizacja placu przy ul. Gdańskiego Kolejarza - etap III
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





