eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Burzenin › Budowa ,,Centrum kultury i integracji" - Rynek w Burzeninie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ,,Centrum kultury i integracji" - Rynek w Burzeninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Burzenin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sieradzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Burzenin

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-260

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 821 40 95 w.22

1.5.8.) Numer faksu: 43 821 40 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugburzenin@ugburzenin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ,,Centrum kultury i integracji" - Rynek w Burzeninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2a67c46-d4e8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000604/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa ,,Centrum kultury i integracji " - Rynek w Burzeninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159716/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4680322,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ,,Centrum kultury i integracji” – Rynek w Burzeninie.
2. Przedmiot zamówienia.
Zadanie obejmuje przebudowę centralnej części Burzenina (Rynku / dz. nr ew. 572, obręb 4 Burzenin) i dostosowanie go do funkcji obsługi ruchu turystycznego, w tym budowę budynku z poczekalnią autobusową, lokalem gastronomicznym oraz toaletami publicznymi, przebudowę placu rynku w Burzeninie (nowe nawierzchnie, nawadnianie tereny zieleni, odnowienie otoczenie pomnika, ozdobne oświetlenie, mała architektura, wielopoziomowa fontanna, przyłącza dla celów prowadzenia ogródka sezonowego, organizacji kiermaszów, targów, uroczystości, lokalizacji lodowiska itp.).
Zadanie podzielone na dwa etapy:
ETAP I:
• budowa budynku wielofunkcyjnego (z pomieszczeniem gastronomiczno-handlowym,
poczekalnią przystankową oraz toaletą publiczną) wraz z niezbędną infrastrukturą
wewnętrzną w tym: instalacją elektryczną, instalacją wodociągową, instalacją kanalizacji sanitarnej, instalacją grzewczą, instalacją wentylacyjną, instalacją klimatyzacyjną,
• budowa zewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej, kanalizacji teletechnicznej, instalacji oświetleniowej,
• zagospodarowanie terenu wokół budynku,
• przebudowa rynku w zakresie podjazdu autobusowego, zakres robót obejmuje: frezowanie nawierzchni bitumicznej, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, położenie nawierzchni z mieszek mineralno – bitumicznych grysowych warstwa ścieralna asfaltowa oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
ETAP II:
• przebudowa płyty głównej rynku obejmująca wykonanie nowych utwardzeń, terenów
zielonych wraz z budową obiektów małej architektury takich jak: fontanna, ławki,
• budowa zewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji teletechnicznej, elektrycznej, kanalizacji teletechnicznej, oświetleniowej,
• w związku z projektowanym przedsięwzięciem przewiduje się rozbiórkę istniejącej wiaty przystankowej oraz rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych,
• szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik Nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6537726,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6537726,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6537726,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 102 lok. 112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6537726,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.