Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128347/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00227758/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00226987/02 - Wynik z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1409 O Większyce – Łężce – DK Nr 38: Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d09905641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1409 O Większyce – Łężce – DK Nr 38: Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b69029aa-eebe-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00049610/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1409 O Większyce – Łężce – DK Nr 38: Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128347/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.44.2021.ASK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1409 O Większyce - Łężce - DK NR 38 o długości 1 036 mb wraz z przebudową istniejącego obiektu mostowego.
1) Przebudowa drogi powiatowej polegać będzie na:
a. Rozebraniu istniejącej nawierzchni jezdni oraz częściowo podbudowy.
b. Poszerzeniu jezdni do 5,5 i 6,0 m.
c. Wzmocnieniu istniejącej podbudowy.
d. Wykonaniu nowej nawierzchni jezdni.
e. Utwardzeniu poboczy.
f. Odmuleni i wyprofilowaniu rowów przydrożnych.
2) Parametry geometryczne przedsięwzięcia:
a. Droga
- długość przebudowywanego odcinka – 1 036 m
- szerokość jezdni 5,5 – 6,0 m
b. Przepust
- Długość przepustu – 11,0 m
- Szerokość jezdni na przepuście 6,0 m
- Światło przepustu – 8,9 m2
3) Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 1409 O Większyce - Łężce - DK nr 38 polegać będzie na rozebraniu istniejącego mostu i wykonaniu w tym miejscu jednootworowego przepustu typu Conspan z prefabrykowanych elementów żelbetonowych.
4) Wykonanie robót nawierzchniowych (wyłącznie ułożenie warstwy ścieralnej z koniecznym skropieniem międzywarstwowym) możliwe będzie w nieprzekraczalnym terminie do 15 kwietnia 2022 r. po spełnieniu następujących warunków:
a. przez trzy kolejne doby (dzień i noc) temperatura zewnętrzna nie spadnie poniżej 5 stopni Celsjusza;
b. w analogicznym okresie j.w. nie wystąpią opady atmosferyczne;
c. zgodę na wykonanie robót nawierzchniowych (dopuszcza się zgodę ustną) wyda przedstawiciel Zamawiającego właściwy ds. zarządzania drogami publicznymi nadzorujący inwestycję.
5) Wykonanie prac w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1409 O obejmuje m. in.:
Przebudowę drogi:
a. Rozebranie istniejącej nawierzchni i częściowo podbudowy.
b. Wykonaniu nowej podbudowy i nawierzchni jezdni ograniczonej opornikiem betonowym.
c. Wyrównaniu i wyprofilowaniu poboczy.
d. Odmuleniu i wyprofilowaniu rowów przydrożnych wraz z ich umocnieniem.
Przebudowę obiektu mostowego:
a. Wytyczenie obiektu.
b. Rozebraniu istniejącego obiektu mostowego.
c. Wykonaniu wykopów pod ławy fundamentowe nowoprojektowanego przepustu i projektowanych ścianek typu T-wall zabezpieczających skarpy nasypu drogowego.
d. Wykonaniu betonowych ław fundamentowych – prefabrykowanych (dostarczanych przez dostawcę elementów części przelotowej. Ławy można także wykonać „na mokro” na placu budowy – w tym przypadku wykonawca robót uzgodni z dostawcą elementów żelbetonowych sposób betonowania i zbrojenia ław).
e. Posadowieniu części przelotowej projektowanego przepustu drogowego z prefabrykowanych elementów żelbetonowych typu CONSPAN.
f. Obsypaniu obiektu.
g. Wykonaniu ścianek typu T-wall zabezpieczających skarpy nasypu drogowego.
h. Wyprofilowaniu skarp nasypu drogowego, Ligockiego Potoku oraz rowów przydrożnych.
i. Umocnieniu i zabezpieczeniu tych skarp betonowymi płytami typu „krata”.
j. Montażu poręczy mostowych na obiekcie.
6) Przedmiot zamówienia obejmuje również ustawienie 2 tablic informacyjnych o zrealizowanym zadaniu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych wydanymi przez resort infrastruktury.
7) Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
8) Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
a. Dokumentację projektową sporządzoną przez: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe „MI” Mirosław Sieja ul. Piłsudskiego 10B/1, 47-223 Kędzierzyn-Koźle;
b. PRZEDMIARY ROBÓT (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty);
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) Wykonanie prac geodezyjnych, jeżeli jest to konieczne;
2) Wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy;
3) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i poinformowanie na piśmie właściwych służb o jej wprowadzeniu (w odpowiednim terminie);
4) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót;
5) Dokonanie niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. z zarządcą drogi, nieruchomości) i koszty z tym związane, jeżeli są konieczne;
6) Zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew usytuowanych w pobliżu wykonywanych robót, jeżeli jest to konieczne;
7) Wycinka drzew będących w kolizji z inwestycją i karczowanie ich pni, jeżeli jest to konieczne;
8) Wykupu drewna z wycinki;
9) Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy;
10) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401);
11) W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela;
12) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót;
13) Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy;
14) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nie ujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.;
15) Przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie;
16) Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Jednostce organizacyjnej propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji;
17) Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Jednostki organizacyjnej jak i do osób trzecich;
18) Wykonawca winien zabezpieczyć Jednostkę organizacyjną przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia;
19) Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg;
20) Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Jednostce organizacyjnej wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Jednostce organizacyjnej oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód;
21) Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć na żądanie Jednostki organizacyjnej w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi;
22) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
23) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
24) Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych;
25) Zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych, podczas realizacji zadania, odpadów oraz zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach do systemu BDO, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Jednostkę organizacyjną.
26) Zwrot kosztów pobranych od Jednostki organizacyjnej mediów (woda, energia elektryczna) jeżeli takowe wystąpią;
27) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
28) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru końcowego robót;
29) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dostarczenie jej wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru końcowego robót;
30) Wykonanie kosztorysu powykonawczego w układzie elementów scalonych zgodnym z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i przedstawienia wraz z ostatnią fakturą (końcową) po całkowitym wykonaniu zadania i podpisaniu bezusterkowego protokołu ostatecznego odbioru robót;
31) Przedstawienia wraz z fakturą częściową co najmniej zestawienia kosztowego wykonania robót w układzie elementów scalonych zgodnym z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
32) Oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu i dokonanie bezusterkowego odbioru przez Organ zarządzający ruchem co będzie podstawą do przeprowadzenia odbioru technicznego robót;
33) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2019r. poz. 1396 ze zm.) jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga.
Finansowanie zamówienia: zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu państwa w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000000,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2752170,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2144228,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością SP.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243065652
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2144228,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa budowy kolumbarium na cmentarzu na os. Kuźniczka w Kędzierzynie-Koźlu
- Remont drogi powiatowej nr 1415 O Milice - Jakubowice na długości 1,914 km poprzez wykonanie nakładki asfaltowej
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa budowy ul. Fojkisa w Kędzierzynie-Koźlu
- Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na obszarze gminy - Budowa oświetlenia ul. Heleny Modrzejewskiej w Kędzierzynie-Koźlu.
- Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - Modernizacja placu zabaw przy ul. Zielnej
- Modernizacja sali gimnastycznej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- Roboty budowlane polegające na modernizacji ujęcia wodociągowego w Dąbrowie w gminie Nowosolna - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Dobrzejewice wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.