Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151532/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór nad rozbudową ul. A. Krajowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5347b9d-cc7c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór nad rozbudową ul. A. Krajowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5347b9d-cc7c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042974/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Nadzór inwestorski nad rozbudową ul. A. Krajowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa ulicy
Armii Krajowej w Hajnówce. CPV: 71520000-9
1) W ramach umowy Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał
realizację zadań w zakresie wykonywanych robót budowlanych które obejmuje:
a) Zakres robót branży drogowej:
- budowa nawierzchni jezdni,
- budowa nawierzchni chodników,
- budowa nawierzchni ścieżki rowerowej,
- budowa nawierzchni zatok postojowych,
- budowa opasek i wyspy dzielącej,
- budowa nawierzchni zjazdów,
- budowa zieleńców,
- budowa schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych,
- wycinka drzew,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
b) Zakres robót branży sanitarnej:
- budowa kanalizacji deszczowej z wpustami deszczowymi i przykanalikami.
c) Zakres robót branży elektrycznej:
- demontaż istniejącej sieci kablowej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami,
- budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami
- budowa odcinka kablowej sieci nn.
2) Wykonawca będzie pełnił nadzór inwestorski od dnia podpisania umowy do dnia odbioru
końcowego robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, który wynosi min.36 m-cy, max. 60 m-cy
2) Szczegółowy zakres kompletnego nadzoru inwestorskiego określa Załącznik Nr 1 do umowy.
3) Dokumentacja robót budowlanych podlegających nadzorowi dostępna jest na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fbac77a-c3d9-11ed-9355-06954b8c6cb9
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Usług Budowlanych, mgr inż. Mirosław Jerzy Iwaniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431456919
7.3.3) Ulica: Skarpowa 3
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW JERZY IWANIUK BIURO PROJEKTÓW I USŁUG BUDOWLANYCH
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW JERZY IWANIUK BIURO PROJEKTÓW I USŁUG BUDOWLANYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie zadania inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej oraz drogowej
- Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2- etap II
- Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Gądno z włączeniem do oczyszczalni ścieków w Moryniu
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa hali widowiskowo-sportowej w Granowie".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.