Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00107477/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu gospodarczego i wyposażenia- sprawa 6/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu gospodarczego i wyposażenia- sprawa 6/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca68b95e-b35b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 64189,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego i wyposażenia, zgodnie z wymaganiami i warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia określonymi przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu:
ramka zatrzaskowa owz z folią A0 - szt.62;
ramka zatrzaskowa owz z folią A3 - szt. 26;
dętka do koła taczki - szt. 20;
drabina aluminiowa rozstawna 4 stopniowa - szt. 5;
drabina aluminiowa rozstawna 6 stopniowa - szt. 5;
drabina aluminiowa rozstawna 8 stopniowa - szt. 2;
identyfikator (zawieszka) do kluczy - szt. 800;
kosz plastikowy na śmieci uchylny 25 l - szt.80;
kosz prysznicowy narożny - szt.10;
opona do koła taczki - szt.10;
pojemnik prostokątny do plombowania kluczy - szt.390;
pojemnik okrągły do plombowania kluczy - szt.270;
szufelka metalowa - szt.30;
taczka budowlana spawana 85 l - szt.5;
wąż ogrodowy 1/2" 50 m - szt.3;
wąż ogrodowy 3/4'' 50 m - szt.1;
wiadro ocynkowane 12-15 l - szt.50;
wieszak ścienny poczwórny - szt.12;
wycieraczka gumowa ażurowa 750x450mm szt.25;
wycieraczka gumowa ażurowa 1200x800mm z najazdem - szt.15; wycieraczka gumowa ażurowa 1500x900mm z najazdem - szt.5;
wycieraczka - mata wejściowa 850x600mm - szt.15; wycieraczka - mata wejściowa 850x1200mm - szt.5;
wycieraczka - mata wejściowa 1150x1500mm - szt.5;
wycieraczka - mata wejściowa 1150x2000mm - szt. 3;
zraszacz pulsacyjny obrotowy metalowy - szt.1
Miejsce dostawy: magazyn 13. Wojskowego Oddziału Gospodarczego –
ul. Dworcowa 6A, 86-134 Grupa gm. Dragacz
4.5.3.) Główny kod CPV: 39298200-9 - Ramki do obrazków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19511200-3 - Dętki
44423200-3 - Drabiny
35121600-4 - Zawieszki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
19511000-1 - Dętki, bieżniki i ochraniacze dętek
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
39224350-6 - Śmietniczki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
39224330-0 - Wiadra
19510000-4 - Produkty z gumy
39532000-0 - Maty
43323000-3 - Sprzęt do nawadniania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71727,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84908,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71727,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL LTD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: Wilcza 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71727,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny Dom Senior+ w Sosnówce
- Remont drogi gminnej nr 040143 C Hanowo - Hanowo od km 0+000 do km 0+916,38
- Budowa boiska wielofunkcyjnego dla wychowanków CPDiPR w Grudziądzu.
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia na ul. Orzechowej
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
- Dostawa 250 szt. koszy na śmieci 80 l wraz z komponentami
- Zakup i dostawa sprzętu ogrodowego
- Dostawa kontenerów KP-7 i 5,0 m3
- DOSTAWA MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA DO MAGAZYNÓW W WĘDRZYNIE I KROŚNIE ODRZAŃSKIM
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją zieleni w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Zielona Wieczysta", dla ZZM w Krakowie
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.