Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00163489/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
- 2021/BZP 00163489/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30 (po zmianach)
- 2021/BZP 00163489/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30 (po zmianach)
- 2021/BZP 00164308/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-30
- 2021/BZP 00165577/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z opieką w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 357 08 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z opieką w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a44a038-0968-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005031/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z opieką w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163489/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/433/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 532109,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 67 z Oddziałami Integracyjnymi im. Komisji Edukacji Narodowej w Katowicach, ul. Zielona 5 (SP-67) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: oddziały integracyjne dla uczniów z autyzmem, niepełnosprawnością ruchową, intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi
Dowożenie na godz. 8.00 (godzina przybycia do szkoły nie wcześniej niż o godz. 7.50), możliwe odwożenie 2 kursami, 1 kurs o godz. 13.30/14.30 na ul. Kordeckiego, 2 kurs o godz. 15.20 lub wcześniej w zależności od godziny zakończenia zajęć.
TRASA 1 – 5 dzieci w tym 1 na wózku (trasa o długości około 50 km/dzień)
Wymagane są:
pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 8 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
miejsce w bagażniku na przymocowanie złożonego wózka
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66513,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 55 Specjalnej w Katowicach, ul. Bednorza 13 (SPS-55) i Szkoły Branżowej I Stopnia w Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej w Sosnowcu, ul. Szymanowskiego 3b oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: SPS-55 – uczniowie z niedostosowaniem społecznym oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, autyzmem, niepełnosprawnością sprzężoną, Szkoła Sosnowiec – uczniowie z oddziały dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną , sprzężoną, ruchową
Dowożenie na godz. 7.15 do SPS-55, następnie wg planu zajęć do szkoły w Sosnowcu, odwożenie zgodnie z planem zajęć w Szkole Branżowej w Sosnowcu (brak świetlicy) oraz najpóźniej o godz. 17.30 z SPS-55
TRASA 2 – 4 uczniów (trasa o długości około 70 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 7 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66513,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 (ZSPdDN) i Szkoły Podstawowej nr 60 Specjalnej w Zespole Szkół nr 3 w Katowicach, ul. Chrobrego 4 (SPS-60) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: ZSPdDN - uczniowie niesłyszący i słabo słyszący, SPS-60 – uczniowie z autyzmem, zespołem Aspergera oraz niepełnosprawnością sprzężoną.
Dowożenie na godz. 7.25 do ZSPdDN, następnie do godz. 7.45 do SPS-60 w ZS-3, odwożenie z ZSPdDN od poniedziałku do środy o godz. 15.30, natomiast od czwartku do piątku o godz. 14.25, z SPS-60 codziennie o godz. 15.25
TRASA 3 – 3 uczniów (trasa o długości około 28 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66513,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 38 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 11 w Katowicach, ul. Wantuły 11 (SP-38) i Miejskiego Przedszkola nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 10 w Katowicach, ul. Koraszewskiego 6 (MP-41) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: SP-38 MP-41 – oddziały integracyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, niepełnosprawnością ruchową, autyzmem, zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 740 do SP-38, następnie do godz. 750 do MP-41, odwożenie z SP-38 i MP-41 wg godzin zakończenia zajęć
TRASA 4 – 3 uczniów (trasa o długości około 60 km/dzień
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 66513,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 37 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Katowicach, ul. Lompy 17 (SP-37) i IX Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół nr 3 w Katowicach, ul. Chrobrego 4 (IX LO) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: SP-37 - uczniowie niesłyszący i słabo słyszący, IX LO – uczniowie z autyzmem, zespołem Aspergera oraz niepełnosprawnością sprzężoną
Dowożenie na godz. 7.25 do SP-37, następnie wg planu zajęć do IX LO, odwożenie zgodnie z planem zajęć w IX LO (brak świetlicy) oraz najpóźniej o godz. 15.30 z SP-37
TRASA 5 – 2 uczniów w tym 1 na wózku (trasa o długości między 44 a 60 km/dzień)
Wymagane są:
pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 3 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna + 1 miejsce dla dziecka na wózku
elektryczna winda lub najazdy służące do wjazdu dziecka na wózku
pasy mocujące wózek z dzieckiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66513,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 51 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 13 w Katowicach, ul. Przyjazna 7A (SP-51) i Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Kraina Marzeń” w Katowicach, ul. Samsonowicza 29 (TPP) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: SP-51 - oddziały integracyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, niepełnosprawnością ruchową, sprzężoną, autyzmem, słabowidzących i słabo słyszących TPP – oddziały dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością sprzężoną
Dowożenie według poniższego wyszczególnienia:
1. Od poniedziałku do czwartku na godz. 730 do SP-51, następnie do godz. 800 do TPP, odwożenie z TPP o godz. 1600, z SP-51 wg godzin zakończenia zajęć (możliwe 2 kursy odwożenia, wcześniejszy z SP-51)
2. W piątki – 2 kursy poranne:
1 kurs poranny: na godz. 730 do SP-51, następnie do godz. 800 do TPP (uczeń z Piotrowic),
2 kurs poranny: odbiór dziecka z SORO, ul. Ułańska 5A (uczeń z Os. Tysiąclecia) o godz. 845, dowiezienie do godz. 920 do TPP
Odwożenie z TPP o godz. 1600, z SP-51 wg godzin zakończenia zajęć (możliwy 2 kurs odwożenia, wcześniejszy z SP-51)
TRASA 6 – 3 uczniów (trasa o długości między 60 a 110 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66513,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 66 im. Janusza Korczaka w Katowicach, ul. B. Krzywoustego 7 (SP-66) i Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Chorzowie, ul. Czysta 7 oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z niepełnosprawnością ruchową, niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, lekkim, z autyzmem, niepełnosprawnością sprzężoną
Dowożenie na godz. 7.30 do SP-66, następnie do godz. 8.00 do OREW CH, odwożenie o godz. 14.00 z OREW CH, a następnie zgodnie z godzinami zakończenia zajęć z SP-66 (możliwe 2 tury odwożenia)
TRASA 7 - 2 uczniów w tym 1 na wózku (trasa o długości około 30 km/dzień)
Wymagane są:
pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 4 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
miejsce na przymocowanie złożonego wózka
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66513,70 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8. Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 6 Specjalnej w Katowicach, ul. Zamkowa 2a (SPS-6) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, słabowidzący, niewidomi, słabosłyszący, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową)
Dowożenie na godz. 8.00, odwożenie o godz. 15.00
TRASA 8 – 2 dzieci na wózkach (trasa o długości około 40 km/dzień)
Wymagane są:
pojazd z liczbą miejsc dla minimum 2 dzieci + 2 dzieci na wózkach + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
elektryczna winda lub najazdy służące do wjazdu dziecka na wózku
pasy mocujące wózek z dzieckiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66513,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85576,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85576,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "EUROCAR" S. Ruciński, P. Zakrzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251116826
7.3.3) Ulica: 1 Maja 21
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85276,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57528,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "GPS TRANS" Piotr Gzyl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441790046
7.3.3) Ulica: Ceglana 13
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57528,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52452,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52452,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsibiorstwo Transportowe Łukasz Łach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6292229728
7.3.3) Ulica: Laski 138
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52452,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59972,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74636,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59972,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marzanna Rydzewska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zajazd Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6411700564
7.3.3) Ulica: Joanny 18/28
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-703
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59972,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74636,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92872,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowe Łukasz Łach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6292229728
7.3.3) Ulica: Laski 138
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92872,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59972,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59972,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marzanna Rydzewska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zajazd Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6411700564
7.3.3) Ulica: Joanny 18/28
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-703
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59972,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74636,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Jojko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6271425128
7.3.3) Ulica: Kluczborska 12A
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-508
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55836,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74636,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78772,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Jojko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6271425128
7.3.3) Ulica: Kluczborska 12A
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-508
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78772,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa 4 szt. łodzi motorowych do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburtowym, specjalistycznym wyposażeniem, dostawa 2 szt. skuterów wodnych.
- Organizacja obozów zimowych dla Studentów AWF Katowice - 2 części zamówienia
- ZAKUP I DOSTAWA CHEMII BASENOWEJ NA OBIEKTY: BASEN BUROWIEC,BASEN BRYNÓW ORAZ BASEN ZADOLE
- Dostawa aparatów telefonii komórkowej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Certyfikowane szkolenie z zakresu badań nieniszczących materiałów i wyrobów inżynierskich, z uwzględnieniem spoin i spawów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa kruszywa na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Nidzica
- Świadczenie usług transportu dekoracji oraz innych przedmiotów lub osób, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Teatru Muzycznego w Poznaniu na terenie miasta Poznania i Polski
- "Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Bestwina do szkół i placówek oświatowych w 2026 roku"
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego typu "T" oraz typu "S"dla Megrez Sp. z o.o.
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





