Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196595/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablicy informacyjnej i metryczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 349 73 32 (41) 349 72 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioletta.baran@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablicy informacyjnej i metryczek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be6dae6e-20f8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000833/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Dostawa artykułów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Redukcja zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego w wyniku produkcji pro-ekologicznych materiałów elastomerowych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196595/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.93.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablicy informacyjnej i metryczek dla projektu UE pod nazwą Redukcja zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego w wyniku produkcji pro-ekologicznych materiałów elastomerowych.
Zamówienie obejmuje: zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie oraz montaż tablicy informacyjnej i metryczek.
Ilość tablic informacyjnych: 1 sztuka.
Ilość metryczek: 6 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44423450-0 - Tabliczki firmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu na składanie ofert nie wpłynęła żadna ofertaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników z zakresu serologii mikrobiologicznej wraz z dzierżawą aparatów dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii WSzS w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2026 r.
- Dostawa dwóch mobilnych stacji uzdatniania wody
- Zakup łodzi ratowniczej z silnikiem zaburtowym
- "Dostawa licencji, wdrożenie modułów oraz dostosowanie funkcjonalności systemu Enova365 dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Wrzosowej 44 w Kielcach w ramach zadania inwestycyjnego: "Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji..."
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych na 2026 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Prudnickiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
- Cz.1-Dostawa wyposażenia sanitarnego; Cz.2-Dostawa oświetlenia sceny i mobilnej pętli indukcyjnej dla niesłyszących; Cz.3-Dostawa sceny składanej modułowej; Cz.4-Dostawa i montaż oznakowania Braille'a
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





