eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRozbiórka obiektów budowlanych położonych na terenie gm. Barciany, Rybno i Piecki, woj. warmińsko-mazurskie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka obiektów budowlanych położonych na terenie gm. Barciany, Rybno i Piecki, woj. warmińsko-mazurskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka obiektów budowlanych położonych na terenie gm. Barciany, Rybno i Piecki, woj. warmińsko-mazurskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe639e2a-de3b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007295/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.62 Rozbiórka: Rutka - budynek gospodarczy - obora, dz. nr 7/36, obr. Rutka, gm. Barciany

1.1.64 Rozbiórka: GR Machary - szopa, zbiorniki paliwa, sieci i linie kablowe, ogrodzenia, waga wozowa, bud. mag. Dz. nr 320/87

1.1.67 Rozbiórka: Hartowiec - osadnik ścieków i budynek wagi wozowej, dz. nr 350/2, obr. Hartowiec, gm. Rybno

1.1.69 Rozbiórka: GR Czaszkowo - budynek wagi wozowej i agregatorowni, dz. nr 1162 obr. Piecki

1.1.74 Rozbiórka: GR Krzywy Róg - budynek kuźni, dz. nr 109/10 obr. Szklarnia, gm. Piecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105298/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.37.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 681462,03 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238366,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbiórka budynku gospodarczego – obory (nr inw. 1820130005), na dz. nr 7/36, obręb Rutka, gm. Barciany
1. Zakres robót dla ww. części obejmuje m.in.:
1) rozbiórkę obiektów, łącznie z posadzkami, fundamentami,
2) załadunek i transport materiałów pochodzących z rozbiórki,
3) plantowanie terenu,
w zakresie ujętym w projektach budowlanych, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie wykreślenia likwidowanego obiektu z ewidencji budynków we właściwym miejscowo urzędzie oraz dostarczy zamawiającemu: wykaz zmian gruntowych, wypis z kartoteki budynków i kopię mapy ewidencyjnej, poświadczone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
3. Wykonawca zapłaci zamawiającemu za materiały odzyskane w wyniku rozbiórki (drewno, gruz, złom), kwotę wynikającą z dokumentu wyceny wartości netto materiałów rozbiórkowych, który stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ oraz w pozwoleniach na rozbiórki, które zawarte są w załączniku Nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dale ustawa Prawo budowlane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 103549,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbiórka szopy (nr inw. 180-15-034), zbiorników paliwa (nr inw. 221-15-002, 221-15-003), sieci (nr inw. 261-15-010) i linii kablowych (nr inw. 261-15-021, 261-15-022), wagi wozowej (nr inw. 660-15-004), budynku magazynu (nr inw. 101-03-104) na dz. nr 320/87 obręb Machary, gm. Piecki
1. Zakres robót dla ww. części obejmuje m.in.:
1) rozbiórkę obiektów, łącznie z posadzkami, fundamentami,
2) załadunek i transport materiałów pochodzących z rozbiórki,
3) plantowanie terenu,
w zakresie ujętym w projektach budowlanych, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie wykreślenia likwidowanego obiektu z ewidencji budynków we właściwym miejscowo urzędzie oraz dostarczy zamawiającemu: wykaz zmian gruntowych, wypis z kartoteki budynków i kopię mapy ewidencyjnej, poświadczone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
3. Wykonawca zapłaci zamawiającemu za materiały odzyskane w wyniku rozbiórki (drewno, gruz, złom), kwotę wynikającą z dokumentu wyceny wartości netto materiałów rozbiórkowych, który stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ oraz w pozwoleniach na rozbiórki, które zawarte są w załączniku Nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dale ustawa Prawo budowlane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 56602,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbiórka osadnika ścieków (nr inw. 47/0020) i budynku wagi wozowej (nr inw. 47/0008), na dz. nr 350/2, obręb Hartowiec, gm. Rybno
1. Zakres robót dla ww. części obejmuje m.in.:
1) rozbiórkę obiektów, łącznie z posadzkami, fundamentami,
2) załadunek i transport materiałów pochodzących z rozbiórki,
3) plantowanie terenu,
w zakresie ujętym w projektach budowlanych, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie wykreślenia likwidowanego obiektu z ewidencji budynków we właściwym miejscowo urzędzie oraz dostarczy zamawiającemu: wykaz zmian gruntowych, wypis z kartoteki budynków i kopię mapy ewidencyjnej, poświadczone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
3. Wykonawca zapłaci zamawiającemu za materiały odzyskane w wyniku rozbiórki (drewno, gruz, złom), kwotę wynikającą z dokumentu wyceny wartości netto materiałów rozbiórkowych, który stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ oraz w pozwoleniach na rozbiórki, które zawarte są w załączniku Nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dale ustawa Prawo budowlane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 39646,46 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbiórka budynku wagi wozowej (nr inw. 660-03-070) i agregatorowni (nr inw. 101-03-096), GR Czaszkowo na dz. nr 1162 obręb Piecki
1. Zakres robót dla ww. części obejmuje m.in.:
1) rozbiórkę obiektów, łącznie z posadzkami, fundamentami,
2) załadunek i transport materiałów pochodzących z rozbiórki,
3) plantowanie terenu,
w zakresie ujętym w projektach budowlanych, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie wykreślenia likwidowanego obiektu z ewidencji budynków we właściwym miejscowo urzędzie oraz dostarczy zamawiającemu: wykaz zmian gruntowych, wypis z kartoteki budynków i kopię mapy ewidencyjnej, poświadczone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
3. Wykonawca zapłaci zamawiającemu za materiały odzyskane w wyniku rozbiórki (drewno, gruz, złom), kwotę wynikającą z dokumentu wyceny wartości netto materiałów rozbiórkowych, który stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ oraz w pozwoleniach na rozbiórki, które zawarte są w załączniku Nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dale ustawa Prawo budowlane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 21071,34 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbiórka budynku kuźni (nr inw. 181-13-036), GR Krzywy Róg na dz. nr 109/10 obręb Szklarnia, gm. Piecki
1. Zakres robót dla ww. części obejmuje m.in.:
1) rozbiórkę obiektów, łącznie z posadzkami, fundamentami,
2) załadunek i transport materiałów pochodzących z rozbiórki,
3) plantowanie terenu,
w zakresie ujętym w projektach budowlanych, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie wykreślenia likwidowanego obiektu z ewidencji budynków we właściwym miejscowo urzędzie oraz dostarczy zamawiającemu: wykaz zmian gruntowych, wypis z kartoteki budynków i kopię mapy ewidencyjnej, poświadczone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
3. Wykonawca zapłaci zamawiającemu za materiały odzyskane w wyniku rozbiórki (drewno, gruz, złom), kwotę wynikającą z dokumentu wyceny wartości netto materiałów rozbiórkowych, który stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ oraz w pozwoleniach na rozbiórki, które zawarte są w załączniku Nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dale ustawa Prawo budowlane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 17496,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Firm Wyburzeniowa „FOREST” Wojciech Foryś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862367174

7.3.3) Ulica: ul. Alabastrowa 12

7.3.4) Miejscowość: Kamień

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Firm Wyburzeniowa „FOREST” Wojciech Foryś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862367174

7.3.3) Ulica: ul. Alabastrowa 12

7.3.4) Miejscowość: Kamień

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał wyboru oferty firmy WiW plus Sp. z o.o., ul. Ryska 8, 66-400 Gorzów Wlkp. (dalej wykonawca nr 3) jako najkorzystniejszej w ww. postępowaniu w dniu 13.09.2021 r. W dniu 16.09.2021 r. ww. wykonawca nr 3 został wezwany do podpisania umowy. W dniu 24.09.2021 r. wykonawca nr 3 poinformował zamawiającego, że rezygnuje z podpisania umowy. W związku z powyższym zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp, dokonał ponownego badania i oceny ofert pozostałych w ww. postępowaniu i niepodlegających odrzuceniu, w wyniku którego okazało się, że oferta Tool Bożena Strzelewska, Narzym Kolonia 12, 13-240 Iłowo (dalej wykonawca nr 5) otrzymała najwyższą ocenę spośród ofert pozostałych w ww. postępowaniu i niepodlegających odrzuceniu. Mając na uwadze powyższe oraz fakt, iż w dniu 18 września 2021 r. upłynął termin związania ofertą, zamawiający działając na podstawie art. 252 ust. 2 ustawy Pzp, zwrócił się w dniu 27.09.2021 r. do ww. wykonawcy nr 5 o wyrażenie zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. Ww. wykonawca nr 5 pismem z dnia 29.09.2021 r. wyraził zgodę na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. W związku z tym zamawiający pismem z dnia 29.09.2021 r. wezwał ww. wykonawcę nr 5 do złożenia podmiotowego środka dowodowego tj. wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, w celu sprawdzenia czy wykonawca nr 5 spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w SWZ. Wykonawca nr 5 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 05.10.2021 r. nie złożył żadnego dokumentu. Ww. wykonawca nr 5 w dniu 06.10.2021 r. jedynie poinformował zamawiającego wiadomością e-mail, że „nie jest w stanie zrealizować zamówienia”.
W związku z powyższym zamawiający pismem z dnia 06.10.2021 r., działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał ww. wykonawcę nr 5 do uzupełnienia ww. podmiotowego środka dowodowego. Wykonawca nr 5 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 07.10.2021 r. do godz. 1000 nie uzupełnił żadnego dokumentu. Ww. wykonawca nr 5 w dniu 06.10.2021 r. jedynie poinformował zamawiającego wiadomością e-mail, że „nie będzie w stanie zrealizować zamówienia”. Mając na uwadze powyższe, zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, odrzucił ofertę wykonawcy nr 5, gdyż nie złożył on w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
W związku z powyższym zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wadliwość postępowania polegała na tym, że zamawiający, działając zgodnie z literalnym brzmieniem przepisów ustawy Pzp, nie mógł ponownie skorzystać z przepisu zawartego w art. 263 ustawy Pzp i dokonać ponownego badania i oceny ofert pozostałych w ww. postępowaniu i niepodlegających odrzuceniu, a następnie wybrać najkorzystniejszej oferty albo unieważnić postępowania, ponieważ wykonawca nr 5 nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu, przez co jego oferta podlegała odrzuceniu. Tym samym nie spełniły się dwie przesłanki, umożliwiające zastosowanie przepisu z art. 263 ustawy Pzp tj.:
- oferta wykonawcy nr 5 nie została wybrana jako najkorzystniejsza oraz
- wykonawca nr 5 nie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie mógł również skorzystać z dobrodziejstwa przepisu zawartego w art. 252 ust. 3 ustawy Pzp i zwrócić się do kolejnego wykonawcy o wyrażenie pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą, gdyż wykonawca nr 5 w dniu 29.09.2021 r. wyraził zgodę na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. Tym samym nie ziściła się przesłanka zastosowania ww. przepisu, a mianowicie nie było braku zgody wykonawcy nr 5 na wybór jego oferty po terminie związania ofertą.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18978,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33825,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Firm Wyburzeniowa „FOREST” Wojciech Foryś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862367174

7.3.3) Ulica: ul. Alabastrowa 12

7.3.4) Miejscowość: Kamień

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnes Agnieszka Mopert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841969915

7.3.3) Ulica: Sokolniki 22 A

7.3.4) Miejscowość: Mieleszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-212

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.