eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonkaModernizacja dróg gminnych - nawierzchnie asfaltowe.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych – nawierzchnie asfaltowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: /18/ 26 111 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6168-rint-271-12-2021-modernizacja-drog-gminnych-nawierzchnie-asfaltowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych – nawierzchnie asfaltowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75ba8632-ce91-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001701/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 „Modernizację dróg gminnych – nawierzchni asfaltowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085131/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 720149,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Modernizacja dróg gminnych – nawierzchnie asfaltowe” zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
2. Zakres robót, czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności wykonanie:
- wyrównania i uzupełnienia istniejącej podbudowy
- wykonania podbudowy, uzupełnienie podbudowy
- wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego
- remontu i przebudowy odwodnienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik Nr 13 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 14 do SWZ Przedmiar robót
(Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.)

4. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Główny przedmiot: CPV 45.23.31.42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571691,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 896771,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571691,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD SOBANIAK Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521724074

7.3.3) Ulica: Zawoja 1970

7.3.4) Miejscowość: Zawoja

7.3.5) Kod pocztowy: 34-222

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571691,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Po szczegółowej analizie zakresu robót stwierdzono się konieczność rozszerzenia prac remontowych niezbędnych do prawidłowego wykonania remontu drogi i doprowadzenia obiektu do pełnej używalności pod względem technicznym. Biorąc pod uwagę również względy gospodarcze zwiększa się zakres prac remontowych, które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, są zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości we wniosku o wszczęcie postępowania.
Wartość robót uzupełniających przedstawiono w kosztorysie ofertowym robót uzupełniających i wynosi: 44919,60.

UMOWA
Nr RINT.272. 165.1.2021
Sporządzona w dniu 08 września 2021 roku w Jabłonce pomiędzy Gminą Jabłonka zwaną dalej Zamawiającym,
reprezentowaną przez Wójta Gminy Jabłonka
w imieniu którego działa Pan Bolesław Wójcik – Zastępca Wójta Gminy Jabłonka, przy kontrasygnacie: Skarbnika Gminy Pani Danuty Sarniak
a DROGBUD SOBANIAK Sp. z o.o.
z siedzibą: Zawoja 1970, 34-222 Zawoja
NIP: 5521724074
REGON: 382390226
Wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000767860 prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
reprezentowaną przez: Pana inż. Kazimierza Sobaniaka – Prezesa Zarządu
zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą
w wyniku dokonania wyboru oferty Wykonawcy jako oferty najkorzystniejszej w postępowaniu pn.:„Modernizacja dróg gminnych – nawierzchnie asfaltowe – roboty uzupełniające, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych”
Strony zgodnie oświadczają, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm. – dalej: „ustawa” lub „Pzp”) i zgodnie z rozstrzygniętym na rzecz Wykonawcy zamówieniem publicznym przeprowadzonym na podstawie art. 214 ust.1 pkt 7) Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn. „Modernizacja dróg gminnych – nawierzchni asfaltowe” – roboty uzupełniające, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną, STWiOR, przedmiary oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
Wartość umowy wyniosła: 44 919,60 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.