eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zespół Szkół Łączności. Roboty remontowo-budowalne związane z modernizacją budynku.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zespół Szkół Łączności. Roboty remontowo-budowalne związane z modernizacją budynku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ŁĄCZNOŚCI W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361098373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 231 36 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsl.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsl.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsl.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zespół Szkół Łączności. Roboty remontowo-budowalne związane z modernizacją budynku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff31657d-e72b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018316/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej wraz z robotami towarzyszącymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201259/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSŁ.26.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówieniem publicznym są objęte roboty remontowo-budowlane związane z częściową modernizacją budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Łączności w Gliwicach przy ul. Warszawskiej 35. Na obecnym etapie zaplanowano wykonanie:
-remontu bitumicznego pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi
-montaż instalacji wentylacji mechanicznej
-modernizacja instalacji elektrycznej wraz z przebudową głównego wyłącznika prądu.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w :
- załączniku nr 6.1 SWZ - dokumentacji projektowej: Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach , w częściach : architektoniczno-budowlanej, instalacji wentylacji, opracowanej przez Pracownię Projektową RENSTUDIO (w zakresie rzeczowym określonym w przedmiarach robót) ; Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach, część instalacje elektryczne, opracowanej przez Biuro Projektów branży elektrycznej EL39;
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 6.2 do SWZ;
- przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6.3 do SWZ.
Zakres rzeczowy robót ujęty w przedmiarach robót należy traktować jako orientacyjny, Wykonawca uwzględni w ofercie całość robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zmówienia w tym roboty, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarach robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego, „sztuką budowlaną” i obowiązującymi przepisami.
Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiający oczekuje od wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach oświatowych. W celu zapoznania się z warunkami lokalizacyjnymi miejsca robót objętych postepowaniem i ich zakresem rzeczowym Zamawiający zaleca odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w trakcie realizacji robót i na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Ze względów organizacyjnych Zamawiający przewidział możliwość realizacji zamówienia wyłącznie w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem placówki w okresie wolnym od zajęć dydaktyczno - wychowawczych. Zamawiający oczekuje i dopuszcza realizację robót objętych zamówieniem wewnątrz budynku do dnia 26.08.2022 i dopuszcza kontunuowanie robót w okresie do dnia 30.09.2022 na zewnątrz budynku.
Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm. ).Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności zakresu będącego przedmiotem zamówienia po zaakceptowaniu zmian materiałowych przez projektanta i zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Prawne:
Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postepowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1)
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty;
Faktyczne :
Do terminu składania ofert nie wpłyneła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.