eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągProjektowanie i budowa instalacji biologicznego przetwarzania selektywnie zebranych odpadów biodegradowalnych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projektowanie i budowa instalacji biologicznego przetwarzania selektywnie zebranych odpadów biodegradowalnych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 171012565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazurska 42

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 55 2361225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zuoelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zuoelblag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zuoelblag.pl/index.php?app=przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projektowanie i budowa instalacji biologicznego przetwarzania selektywnie zebranych odpadów biodegradowalnych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a307f27d-d8d6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt pod nazwą „Modernizacja instalacji MBP w celu prowadzenia recyklingu organicznego oraz przygotowanie do dalszych procesów strumienia odpadów zbieranych selektywnie”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153969/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DN-ZP-TP-02/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8500000

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja zadania pn.: „Projektowanie i budowa instalacji biologicznego przetwarzania selektywnie zebranych odpadów biodegradowalnych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. prace przedprojektowe jak w szczególności: uzyskanie warunków technicznych przyłączenia mediów, pomiary sytuacyjno-wysokościowe i sporządzenie/aktualizacja map do celów projektowych, szczegółowe opinie geotechniczne i/lub dokumentacja geologiczno-inżynierskiej lub geotechnicznej, inwentaryzacje dendrologiczne, ekspertyzy itp. (jeśli będą wymagane bądź uzasadnione);
b. prace projektowe, w tym m.in. opracowanie kompletnej w zakresie wszystkich branż dokumentacji projektowej budowlanej, i wykonawczej jak również projekt technologii
c. uzyskanie pozwolenia na budowę i wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących rozpoczęcie i prowadzenie prac budowlanych i przyłączeniowych;
d. Opracowanie:
i. Harmonogramu wraz planem płatności (HRF),
ii. Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
iii. Planu organizacji Terenu Budowy,
e. Wykonanie robót budowlanych;
f. dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenie obiektów;
g. wyznaczenie i trwałe oznakowanie dróg komunikacyjnych i transportowych oraz dróg i przejść dla pieszych,
h. oznakowanie barwami lub znakami bezpieczeństwa miejsc niebezpiecznych tj. miejsc, gdzie istnieje ryzyko upadku lub kolizji z przeszkodami lub gdzie istnieją strefy niebezpieczne przy maszynach i urządzeniach,
i. oznakowanie znakami bezpieczeństwa maszyn i urządzeń,
j. opracowanie programów: Prób Końcowych i Prób Eksploatacyjnych,
k. wykonanie Rozruchu przedmiotu zamówienia,
l. opracowanie instrukcji: eksploatacji i konserwacji, stanowiskowych, serwisowania, smarowania i przeglądów okresowych, instrukcji BHP pracy maszyn i urządzeń i ppoż., oraz wszelkich innych dokumentów, związanych z realizowanym Przedmiotem Zamówienia, niezbędnych do poprawnej eksploatacji przedmiotu zamówienia,
m. dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej
i innych wymaganych dokumentów, w tym dokumentacji techniczno-ruchowych,
n. szkolenie Personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji instalacji,
o. przed wystawieniem przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, których ceny przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11930913,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15228630 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.