eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › CZ.1 Rozbudowa placu zabaw Nakło CZ.2 Rozbudowa placu zabaw Trzeciewnica CZ.3 Budowa placu zabaw Wieszki CZ.4 Modernizacja placu zabaw Potulice CZ.5 Zagospodarowanie terenu Michalin (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CZ.1 Rozbudowa placu zabaw Nakło
CZ.2 Rozbudowa placu zabaw Trzeciewnica
CZ.3 Budowa placu zabaw Wieszki
CZ.4 Modernizacja placu zabaw Potulice
CZ.5 Zagospodarowanie terenu Michalin (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CZ.1 Rozbudowa placu zabaw Nakło
CZ.2 Rozbudowa placu zabaw Trzeciewnica
CZ.3 Budowa placu zabaw Wieszki
CZ.4 Modernizacja placu zabaw Potulice
CZ.5 Zagospodarowanie terenu Michalin (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-869034f4-c19c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa placu zabaw na działce ewidencyjnej nr 2814/16, obręb Nakło nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

1.1.7 Modernizacja placu zabaw w Potulicach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

1.1.8 Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

1.1.10 Zagospodarowanie terenu rekreacyjno- sportowego w miejscowości Michalin dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

1.1.14 Rozbudowa istniejącego placu zabaw w miejscowości Trzeciewnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134343

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 212922,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165422,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: „Rozbudowa placu zabaw na działce ewidencyjnej nr 2814/16, obręb Nakło nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni sportowej przy istniejącym koszu do koszykówki w postaci płyt modułowych z polipropylenu na podbudowie betonowej. Na podłożu z piasku grubości 20cm, zagęszczonego należy wylać płytę z betonu W8 gr. 20cm zbrojonego siatką F150 10X10cm ze spadkiem 0,3-0,4% oraz montaż 1 urządzenia - zjeżdżalnia typu ślimak.
Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.
Powierzchnia z płyt modułowych – 84,0 m2
Rozwiązanie kolorystyczne - 18 płyt x 19 płyt (kolor czerwony) pozostałe z trzech stron płyty w kolorze
niebieski. Pole zamknięte listwą obrzeżną.

Należy wykonać powykonawczą inwentaryzacje geodezyjną.

Teren placu zabaw jest ogrodzony. Wjazd od strony ul. Chopina o szerokości ok. 3m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 54044,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: „Rozbudowa istniejącego placu zabaw w Trzeciewnicy”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowany jest przy świetlicy w miejscowości Trzeciewnica. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych.

W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
1) Pomost z belką – zgodnie z dokumentacja projektową
2) Huśtawka podwójna z bezpieczną nawierzchnią (piasek) – jedno siedzisko R1, drugie R2
(dla mniejszych dzieci) zgodnie z kartą techniczną załączoną do dokumentacji projektowej.

Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.

Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 17712,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 „Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach dla dzieci uczestniczących
w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa placu zabaw i przeniesienie urządzeń fitness oraz urządzenia zabawowego z placu zabaw znajdującego się na działce nr 135 w miejscowości Wieszki. Plac zabaw zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. W ramach zadania przewiduje się dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz demontaż urządzeń z placu zabaw oraz urządzeń fitness (działka nr 135 Wieszki) oraz ponowny montaż tych urządzeń na działce 113/3 Wieszki (odległość między działkami ok. 750m).

W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
1) Urządzenie zabawowe – huśtawka wagowa na sprężynie,
2) Ławki bez oparcia – 2 sztuki
3) Kosz na śmieci – 1 sztuka


W skład demontażu urządzeń (na działce nr 135 Wieszki) i ponownym montażu urządzeń (działka 113/3 Wieszki) wchodzą następujące urządzenia:
1) Urządzenie fitness – wioślarz,
2) Urządzenie fitness – steper, biegacz, odwodziciel,
3) Urządzenie fitness – wyciąg górny, wyciskając siedząc
4) Urządzenie zabawowe - karuzela

Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.

Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 20774,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 „Modernizacja placu zabaw w Potulicach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowany jest przy pałacu Hrabiny Potulickiej. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych.

W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
-piaskownica zgodnie z karta katalogową załączoną do dokumentacji (piaskownica 5m),
- zestaw sprawnościowy,
- linarium,

Należy wykonać powykonawczą inwentaryzacje geodezyjną.
Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 31400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 „Zagospodarowanie terenu rekreacyjno sportowego w miejscowości Michalin dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piłkochwytów od strony wschodniej o wysokości 4m i długości 30,5m (słupy wraz z zastrzałami – materiał inwestora) oraz od strony południowej piłkochwyty o wysokości 4m i długości 63,15m. Parametry projektowanych słupów piłkochwytów oraz siatki określone w dokumentacji technicznej. Szczegółowy plan rozmieszczenia piłkochwytów przedstawiono na rysunku ZT-01 oraz A-02.
W ramach zamówienia należy dostarczyć i zamontować 2 sztuki bramek stalowych do piłki nożnej o wymiarach 2x5m zgodnie z projektem.

Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 41490,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126881,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIFORMACJA SP . Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861724051

7.3.3) Ulica: ul. R. Dmowskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47808,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIFORMACJA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861724051

7.3.3) Ulica: ul. R. Dmowskiego

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.