eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › CZ.1 Rozbudowa placu zabaw Nakło CZ.2 Rozbudowa placu zabaw Trzeciewnica CZ.3 Budowa placu zabaw Wieszki CZ.4 Modernizacja placu zabaw Potulice CZ.5 Zagospodarowanie terenu Michalin (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CZ.1 Rozbudowa placu zabaw Nakło
CZ.2 Rozbudowa placu zabaw Trzeciewnica
CZ.3 Budowa placu zabaw Wieszki
CZ.4 Modernizacja placu zabaw Potulice
CZ.5 Zagospodarowanie terenu Michalin (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CZ.1 Rozbudowa placu zabaw Nakło
CZ.2 Rozbudowa placu zabaw Trzeciewnica
CZ.3 Budowa placu zabaw Wieszki
CZ.4 Modernizacja placu zabaw Potulice
CZ.5 Zagospodarowanie terenu Michalin (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-869034f4-c19c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa placu zabaw na działce ewidencyjnej nr 2814/16, obręb Nakło nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

1.1.7 Modernizacja placu zabaw w Potulicach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

1.1.8 Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

1.1.10 Zagospodarowanie terenu rekreacyjno- sportowego w miejscowości Michalin dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

1.1.14 Rozbudowa istniejącego placu zabaw w miejscowości Trzeciewnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134343

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 212922,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165422,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: „Rozbudowa placu zabaw na działce ewidencyjnej nr 2814/16, obręb Nakło nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni sportowej przy istniejącym koszu do koszykówki w postaci płyt modułowych z polipropylenu na podbudowie betonowej. Na podłożu z piasku grubości 20cm, zagęszczonego należy wylać płytę z betonu W8 gr. 20cm zbrojonego siatką F150 10X10cm ze spadkiem 0,3-0,4% oraz montaż 1 urządzenia - zjeżdżalnia typu ślimak.
Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.
Powierzchnia z płyt modułowych – 84,0 m2
Rozwiązanie kolorystyczne - 18 płyt x 19 płyt (kolor czerwony) pozostałe z trzech stron płyty w kolorze
niebieski. Pole zamknięte listwą obrzeżną.

Należy wykonać powykonawczą inwentaryzacje geodezyjną.

Teren placu zabaw jest ogrodzony. Wjazd od strony ul. Chopina o szerokości ok. 3m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 54044,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: „Rozbudowa istniejącego placu zabaw w Trzeciewnicy”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowany jest przy świetlicy w miejscowości Trzeciewnica. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych.

W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
1) Pomost z belką – zgodnie z dokumentacja projektową
2) Huśtawka podwójna z bezpieczną nawierzchnią (piasek) – jedno siedzisko R1, drugie R2
(dla mniejszych dzieci) zgodnie z kartą techniczną załączoną do dokumentacji projektowej.

Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.

Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 17712,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 „Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach dla dzieci uczestniczących
w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa placu zabaw i przeniesienie urządzeń fitness oraz urządzenia zabawowego z placu zabaw znajdującego się na działce nr 135 w miejscowości Wieszki. Plac zabaw zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. W ramach zadania przewiduje się dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz demontaż urządzeń z placu zabaw oraz urządzeń fitness (działka nr 135 Wieszki) oraz ponowny montaż tych urządzeń na działce 113/3 Wieszki (odległość między działkami ok. 750m).

W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
1) Urządzenie zabawowe – huśtawka wagowa na sprężynie,
2) Ławki bez oparcia – 2 sztuki
3) Kosz na śmieci – 1 sztuka


W skład demontażu urządzeń (na działce nr 135 Wieszki) i ponownym montażu urządzeń (działka 113/3 Wieszki) wchodzą następujące urządzenia:
1) Urządzenie fitness – wioślarz,
2) Urządzenie fitness – steper, biegacz, odwodziciel,
3) Urządzenie fitness – wyciąg górny, wyciskając siedząc
4) Urządzenie zabawowe - karuzela

Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.

Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 20774,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 „Modernizacja placu zabaw w Potulicach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowany jest przy pałacu Hrabiny Potulickiej. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych.

W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
-piaskownica zgodnie z karta katalogową załączoną do dokumentacji (piaskownica 5m),
- zestaw sprawnościowy,
- linarium,

Należy wykonać powykonawczą inwentaryzacje geodezyjną.
Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 31400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 „Zagospodarowanie terenu rekreacyjno sportowego w miejscowości Michalin dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piłkochwytów od strony wschodniej o wysokości 4m i długości 30,5m (słupy wraz z zastrzałami – materiał inwestora) oraz od strony południowej piłkochwyty o wysokości 4m i długości 63,15m. Parametry projektowanych słupów piłkochwytów oraz siatki określone w dokumentacji technicznej. Szczegółowy plan rozmieszczenia piłkochwytów przedstawiono na rysunku ZT-01 oraz A-02.
W ramach zamówienia należy dostarczyć i zamontować 2 sztuki bramek stalowych do piłki nożnej o wymiarach 2x5m zgodnie z projektem.

Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 41490,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1729 ze zm.), unieważnia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie zadania pn.: CZĘŚĆ 1 „Rozbudowa placu zabaw na działce ewidencyjnej nr 2814/16, obręb Nakło nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień” w związku z tym, że jedyna złożona oferta w postępowaniu w Części 1 podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64135,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64135,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części 5 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota zabezpieczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 51.500,00 zł brutto, tymczasem najkorzystniejsza oferta zawiera cenę 79.802,40 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79802,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.