Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104253/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych powiatu myślenickiego w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd3c86f5-dd0f-4a27-84e9-76e1b139a76d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd Dróg Powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych powiatu myślenickiego w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3c86f5-dd0f-4a27-84e9-76e1b139a76d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040232/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Oznakowanie pionowe i poziome na drogach powiatowych powiatu myślenickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.26.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 604832,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz wykonywanie oznakowania tymczasowego stosowanego w przypadku konieczności zabezpieczenia pasa drogowego dla sytuacji stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu i w rejonie cmentarzy na czas Święta Zmarłych, obejmujące:
- dostawę i montaż znaków drogowych pionowych,
- dostawę i montaż konstrukcji wsporczych,
- demontaż znaków drogowych i tablic reklamowych,
- demontaż konstrukcji wsporczych,
- montaż luster drogowych,
- montaż ogrodzenia łańcuchowego i segmentowego, albo wymiana,
- montaż progu zwalniającego,
- poprawę znaków w terenie, usuwanie zakrzaczeń, mycie znaków,
- oznakowanie miejsc niebezpiecznych taśmą,
- montaż punktowych elementów odblaskowych,
- malowanie znaków poziomych.
Podane w kosztorysie ilości są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, w ramach kwoty podanej w ofercie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w wysokości 80% wartości ofertowej, pod warunkiem odpowiedniego zaangażowania Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zawarty w SWZ, kosztorysie i SST.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480561,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480561,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480561,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPABRAVO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380316817
7.3.3) Ulica: ul. Isep 4B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480561,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
- Świadczenie specjalistycznych usług społecznych z zakresu poradnictwa specjalistycznego w ramach projektu
- Usługi pocztowe
- Worki do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w roku 2026.
- Sukcesywną dostawę paliw płynnych do pojazdów i maszyn
- Dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Borzęcie
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Budowa punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





