eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkDostawa sadzonek drzew, krzewów i bylin na potrzeby zagospodarowania i utrzymania podwórek w Lęborku realizowanych w ramach Projektu "Odnowiony Lębork rewitalizacja obszaru Nowy Świat"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sadzonek drzew, krzewów i bylin na potrzeby zagospodarowania i utrzymania podwórek w Lęborku realizowanych w ramach Projektu „Odnowiony Lębork rewitalizacja obszaru Nowy Świat”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598637753

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sadzonek drzew, krzewów i bylin na potrzeby zagospodarowania i utrzymania podwórek w Lęborku realizowanych w ramach Projektu „Odnowiony Lębork rewitalizacja obszaru Nowy Świat”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-127372e5-040b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007574/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa roślin dla podwórek obszaru rewitalizacji w Lęborku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem realizacji Projektu: „Odnowiony Lębork - rewitalizacja obszaru Nowy Świat” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 Konwersja, Poddziałanie 08.01.02. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158141/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.14.2021.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167220 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa sadzonek drzew przeznaczonych do nasadzeń na terenach podwórek realizowanych w ramach dofinansowanego ze środków EFRR projektu "Odnowiony Lębork - rewitalizacja obszaru Nowy Świat".
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Przewiduje się do trzech dostaw drzew w terminach określonych przez Zamawiającego.
3. Wymagania Zamawiającego:
3.1. Zamawiający zamawia sadzonki drzew w donicy.
Materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie. Rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednorodnej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę danego gatunku/odmiany). Kora drzewa nie może być zwiotczała lub przemarznięta. Kształt i charakter gałęzi korony musi być odpowiedni do deklarowanej odmiany, wieku i wielkości drzewa. Korona nie może mieć więcej niż jeden pęd główny, pęd główny nie może być uszkodzony, musi tworzyć bezpośrednią kontynuację pnia, wyjątkiem są odmiany rosnące naturalnie w sposób kulisty, szeroki lub zwisający. Korona nie może mieć widlastych rozgałęzień (oprócz odmian, gdzie jest to naturalne) grożących rozłamaniem korony w późniejszym wieku drzewa.
3.2. Nie dopuszcza się:
3.2.1. poważnych deformacji bryły korzeniowej, wielkość bryły korzeniowej musi być proporcjonalna do całkowitej wysokości drzewa, lub obwodu na wysokość 1m nad szyjką korzeniową, bryła korzeniowa musi być dobrze przerośnięta korzeniami;
3.2.2. roślin z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzeniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania;
3.2.3. dostarczenia roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze;
3.2.4. korzeni skręconych w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach;
3.2.5. pni drzew z widocznymi uszkodzeniami związanymi z ingerencją ogrodniczą lub pogodą (ciecia, złamania);
3.2.6. ran roślin na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane złą lub późną ingerencją (np. późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia;
3.2.7. występowania na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
4. Zamawiający zastrzega sobie również w przypadku uzasadnionych wątpliwości w chwili odbioru dostawy, prawo do poddania losowo (1%, co najmniej jedną roślinę) kontroli jakości systemu korzeniowego, nawet jeśli będzie to oznaczać zniszczenie rośliny (np. celowe usunięcie gleby z korzeni roślin w kontenerze) na koszt i ryzyko wykonawcy.
5. Transport materiału roślinnego:
5.1. wykonawca dostarczy materiał roślinny podmiotowi realizującemu nasadzenia własnymi środkami transportowymi, koszt transportu powinien zostać wliczony w cenę oferowanych sadzonek drzew; ilość dostaw określona w ust. 2.
5.2. wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi
6. Odbiór sadzonek drzew stanowiących przedmiot umowy nastąpi na podstawie protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, po dostarczeniu we wskazane przez Zamawiającego miejsce – baza Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. przy ul. Warszawskiej 15A.
7. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważy tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości technicznych i estetycznych.
8. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych lub lepszych parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
9. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.5.) Wartość części: 40220 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa sadzonek krzewów i bylin przeznaczonych do nasadzeń na terenach podwórek realizowanych w ramach dofinansowanego ze środków EFRR projektu „Odnowiony Lębork – rewitalizacja obszarów Nowy Świat”.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Przewiduje się do pięciu dostaw krzewów i bylin w terminach określonych przez Zamawiającego.
3. Wymagania Zamawiającego:
3.1. Zamawiający zamawia sadzonki krzewów i bylin w donicy.
Materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie. Rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednorodnej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę danego gatunku/odmiany).
3.2. Nie dopuszcza się:
3.2.1. poważnych deformacji bryły korzeniowej, bryła korzeniowa musi być dobrze przerośnięta korzeniami;
3.2.2. roślin z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzeniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania;
3.2.3. dostarczenia roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze;
3.2.4. korzeni skręconych w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach;
3.2.5. ran roślin na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane złą lub późną ingerencją (np. późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia;
3.2.6. występowania na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
4. Zamawiający zastrzega sobie również w przypadku uzasadnionych wątpliwości w chwili odbioru dostawy, prawo do poddania losowo (1%, co najmniej jedną roślinę) kontroli jakości systemu korzeniowego, nawet jeśli będzie to oznaczać zniszczenie rośliny (np. celowe usunięcie gleby z korzeni roślin w kontenerze) na koszt i ryzyko wykonawcy.
5. Transport materiału roślinnego:
5.1. wykonawca dostarczy materiał roślinny podmiotowi realizującemu nasadzenia własnymi środkami transportowymi, koszt transportu powinien zostać wliczony w cenę oferowanych sadzonek krzewów i bylin; ilość dostaw określona w ust. 2.
5.2. wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi
6. Odbiór sadzonek krzewów i bylin stanowiących przedmiot umowy nastąpi na podstawie protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, po dostarczeniu we wskazane przez Zamawiającego miejsce – baza Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. przy ul. Warszawskiej 15A.
7. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważy tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości technicznych i estetycznych.
8. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych lub lepszych parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
9. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.5.) Wartość części: 127000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla części I zostały złożone dwie oferty.
Oferta nr 1 - wykonawca nie wniósł wadium– oferta zostaje odrzucona jako niezgodna z przepisami ustawy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy
Oferta nr 3 nie została podpisana przez osobę uprawnioną. – oferta zostaje odrzucona jako niezgodna z przepisami ustawy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32799,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59713,20 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodnicze Mieczysław Gniedziejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770518350

7.3.3) Ulica: Mostnika 24

7.3.4) Miejscowość: Lębork

7.3.5) Kod pocztowy: 84-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.