eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Janiku



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Janiku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Janiku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292835103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 26, Janik

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412488714

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospjanik@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69fe38f1-d46f-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Janiku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69fe38f1-d46f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00167907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Janiku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168281

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2023/OSP/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 951219,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup jednej sztuki średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 - uterenowionego dla Ochotniczej Straży Pożarnej
w Janiku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (Wymagania techniczno-użytkowe). Zamówienie współfinansowane ze środków NFOŚiGW i WFOŚiGW, Gminy Kunów oraz Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego.
2.Zakres zamówienia obejmuje zakup ww. samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem, dokumentacją i na warunkach określonych w niniejszej SWZ.3.Oferowany samochód ratowniczo-gaśniczy winien spełniać wymagania wskazane w rozdz. IV ust. 4 SWZ. 4.Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia w siedzibie Wykonawcy, po uprzednim powiadomieniu przez Wykonawcę o gotowości do odbioru telefonicznie lub mailowo
z wyprzedzeniem nie krótszym, niż 3 dni robocze. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia przekaże Zamawiającemu dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu oraz:
a) wyciąg ze świadectwa homologacji,
b) dokument potwierdzający, że jest to samochód pożarniczy,
c) kartę gwarancji pojazdu,
d) książkę serwisową (przeglądów),
e) instrukcję obsługi pojazdu,
f) świadectwo dopuszczenia CNBOP, wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania dla samochodu ratowniczo-gaśniczego.
5.W sytuacji, gdy w okresie między złożeniem przez Wykonawcę oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, a realizacją umowy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie rejestracji, homologacji, sprzedaży lub wprowadzenia do użytku samochodów ratowniczo-gaśniczych (a także zespołów i podzespołów do tych samochodów), Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia z uwzględnieniem tychże zmian.
6. Oferowany samochód nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w minimum 2023 roku, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych
i podobnych, nierejestrowany.
7. Wykonawca zagwarantuje właściwą konstrukcję pojazdu (między innymi jakość i dobór użytych materiałów) oraz wykonanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami
i przepisami.
8. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 punkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 punkt 3 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Prawo zamówień publicznych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10. W przypadku zastosowania materiałów lub wyrobów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym
w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
12. W przypadku wymagania w opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
13. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane, zgodnie z art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony), dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Janiku. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „wzór umowy” - załącznik numer 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
15. Warunki ogólne wykonania zamówienia:
1)przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie oraz charakter;
2)przedmiot zamówienia musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji zgodnie
z wymaganiami producentów;
3)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą
starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na to, że wykonanie przedmiotowego zamówienia stanowi niepodzielną całość i wymaga, aby zostało zrealizowane przez jednego Wykonawcę. Należy również wskazać, iż kwestia podzielności świadczenia nie została uregulowana w ustawie Prawo zamówień publicznych, wobec czego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający stosuje w tym zakresie przepisy Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 379 § 2 „świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu lub wartości”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione bez istotnej zmiany przedmiotu, a to oznacza, iż należy je traktować jako jedną całość. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Należy również zauważyć, iż ewentualny podział niniejszego zamówienia na części byłby bezcelowy, gdyż ustalona wartość szacunkowa zamówienia (poniżej kwot od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej) nie jest wartością na tyle wysoką, by utrudniać udział małych i średnich przedsiębiorców w niniejszym postępowaniu.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7
i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
19. Szczegółowy opis, minimalne wymagania techniczne dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 - uterenowionego oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik numer 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (Minimalne wymagania techniczno-użytkowe) oraz załącznik numer 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1159890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1159890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1159890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne "bocar" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150024122

7.3.3) Ulica: Korwinów, ul. Okólna 15

7.3.4) Miejscowość: Wrzosowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-263

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1159890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.