eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisek › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Błażejowicach - III postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Błażejowicach - III postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412958

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Planetorza 52

1.5.2.) Miejscowość: Cisek

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-253

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774871172

1.5.8.) Numer faksu: 774871140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@cisek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Błażejowicach - III postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f7f2636-e7ef-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022601/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Stacji uzdatniania wody w Błażejowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203421/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPD.271.2.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1464000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj polegającego na wykonaniu zadania: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Błażejowicach - III postępowanie. Przedmiotem inwestycji będzie modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Błażejowicach, zaopatrująca w wodę 8 spośród 14 znajdujących się w Gminie miejscowości, wraz z wymianą urządzeń technologicznych do uzdatniania wody. 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych zgodnych z ustawą Prawo budowlane oraz wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Błażejowice tj. wykonanie: a) dokumentacji projektowej - zgodnie z zakresem zamówienia, b)robót budowlanych: przebudowa istniejącej Stacji Uzdatniania Wody wraz z zmianą układu pompowania wody z jednostopniowego na dwustopniowy oraz wykonanie robót: - budowa terenowego zbiornika wyrównawczego o poj. 50 m3 z orurowaniem,- demontaż istniejących urządzeń technologicznych i elektrycznych w budynku SUW, - zabudowa pomp głębinowych z nową głowicą, orurowaniem i armaturą w st. nr 1 i 2 o parametrach: Qp=46 m3/h, H=30 m.sł.w. , P=5,5 kW na zestawach Ø100 dł. 20 m. - zabudowa nowych urządzeń technologicznych do uzdatniania wody pracujących w układzie automatycznym na przepustowość 46,0 m3/h, (do wykorzystania istniejący nowy filtry Ø1400 rok produkcji 2020), - zabudowa zestawu pompowego IIo o parametrach: Qp=15 l/s, H=27 m , P=3*4,0 kW - zabudowa pompy do płukania filtrów wodą, dmuchawy do płukania filtrów powietrzem, sprężarki do napowietrzania wody i armatury pneumatycznej, - zabudowa nowego zestawu do dezynfekcji wody z orurowaniem i podłączeniem, - wykonanie rurociągów między obiektowych wod.-kan. z wpięciem do istniejących rur, - wykonanie sieci i instalacji elektrycznych i wpięcie ich do istniejących sieci, - wykonanie sterowania, automatyki i monitorowania pracy SUW, - wykonanie robót budowlanych w budynku SUW, - rozbiórka starego i budowa nowego ogrodzenia systemowego dł. ok. 161 m, - utwardzenie odcinka drogi dojazdowej na dł. 50 mb szer. 5,0 m 2.Niniejsze zamówienie należy zrealizować w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy oraz Przedmiar robót opracowane przez firmę: „NEUSTEIN” s.c. Krystyna i Andrzej Neustein Biuro Projektów Wodociągowych i Kanalizacji, ul. Pomarańczowa 22, 45-417 Opole. 3.Zakres zamówienia obejmuje: Na etapie wykonywania dokumentacji projektowej: - obsługa geodezyjna, - wykonanie projektów budowlanych (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, - wykonanie projektów technicznych w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.), - wykonanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie Decyzji pozwolenia wodnoprawnego, - wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.), - wykonanie innych projektów, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Na etapie realizacji robót: - Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową. - Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów wody pitnej, - Pomoc w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, - Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW, - Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW, - Wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW, - Wykonanie i wdrożenie w siedzibie eksploatatora, komputerowego systemu sterowania i monitoringu SUW "Błażejowice" oraz zbiornika "Łany", - Wykonanie dokumentacji powykonawczej, - Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych, - Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj. do 27.06.2022r. do godz. 10.00 nie została złożona żadna oferta.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.