Og³oszenie z dnia 2021-10-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00324849/01 - Wynik z dnia 2021-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG WSPARCIA I ROZWOJU SYSTEMU QUATRA MAX.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Zielonogórski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Biuro Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Licealna 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uz.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG WSPARCIA I ROZWOJU SYSTEMU QUATRA MAX.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-18dc4d90-275f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00225789
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000184/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.18 Oprogramowanie Quatra Max
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/
https://epuap.gov.pl/wps/portal
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne przekazuje siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszym punkcie, odpowiednio dla danych czynno¶ci. (art. 67) (RE 3.1)
1. Informacje ogólne:
1) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na nastêpuj±cy adres e-mail: bzp@uz.zgora.pl, mini Portalu, który jest dostêpny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i e PUAP-u, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal, z zastrze¿eniem pkt. 2) i 3) poni¿ej;
2) Sk³adanie i wycofanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem mini Portalu i e PUAP-u (³±cznie);
3) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, we wszystkich innych sprawach ni¿ sk³adanie i wycofanie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na nastêpuj±cy adres e-mail:bzp@uz.zgora.pl;
4) Mini Portal i e PUAP s³u¿± WY£ACZNIE do sk³adania i wycofywania ofert. Wszelka pozosta³a korespondencja (w tym równie¿: pytania do tre¶ci SWZ, wezwania do wyja¶nieñ i uzupe³nieñ,
dokumenty, wyja¶nienia i informacje sk³adane przez Wykonawcê na wezwanie) przekazywana bêdzie za pomoc± poczty elektronicznej na wskazany wy¿ej
w pkt. 3) adres e-mail;
5) Osob± uprawnion± do kontaktowania siê z Wykonawcami jest: mgr Monika Weso³owska, e-mail: bzp@uz.zgora.pl, tel. 789441724 (Biuro Zamówieñ Publicznych), a przypadku jej nieobecno¶ci inny pracownik Biura Zamówieñ Publicznych;
6) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na e PUAP. Sk³adanie i wycofanie oferty nastêpuje wy³±cznie poprzez dostêpny tam Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku;
7) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal i Instrukcjach oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (e PUAP). Zainteresowany z³o¿eniem oferty wykonawca winien zapoznaæ siê z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. Regulaminie, Instrukcjach i Warunkach. Przyst±pienie do postêpowania jest równoznaczne z akceptacj± warunków korzystania z mini Portalu i e PUAP-u;
8) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB;
9) strona internetowa postêpowania jest jednocze¶nie stron±, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W postêpowaniu obowi±zuj± przepisy Rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”
oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z uwzglêdnieniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych i innych obowi±zuj±cych Zamawiaj±cego przepisów prawnych.
2. Udzia³ Wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolny, a przystêpuj±c do tego postêpowania Wykonawca akceptuje wszystkie obowi±zki i konsekwencje wynikaj±ce z obowi±zuj±cych przepisów prawnych.
3. Wszystkie dane osobowe przekazywane Zamawiaj±cemu w trakcie przedmiotowej procedury Wykonawca zobowi±zany jest uzyskiwaæ zgodnie z przepisami RODO.
4. Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiaj±cemu w trakcie przedmiotowej procedury, zobowi±zany jest wykonaæ wszystkie obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13/ w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyskuje w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu, w tym w szczególno¶ci w zakresie wszystkich obowi±zków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowi±zek ten dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób (Wykonawcy, pracowników Wykonawcy, pracowników i cz³onków uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w ca³ym okresie trwania procedury.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e
w przedmiotowym postêpowaniu:
1) administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy - Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. 68-328-2000, fax: 68-327-0735; www.uz.zgora.pl;
2) inspektorem danych osobowych u Zamawiaj±cego jest Pan Jerzy Rybicki; IOD@adm.uz.zgora.pl tel. 603474724;
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RA-ZP.2611.62.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦WIADCZENIE US£UG WSPARCIA I ROZWOJU SYSTEMU QUATRA MAX.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie czasu pracy Systemu Serwisowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ siê udokumentowanym do¶wiadczeniem – do przetargu mog± przystêpowaæ Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie):
- wykonali lub wykonuj± minimum 2 us³ugi polegaj±ce na opiece nad systemem informatycznym, tj. na wprowadzaniu poprawek do systemu i zarz±dzaniu systemem, przez okres co najmniej 6 m-cy. Jeden podmiot musi legitymowaæ siê wykonaniem/wykonywaniem co najmniej 2 us³ug spe³niaj±cych warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub nadal wykonywanych us³uga musi byæ ju¿ wykonana co najmniej w okresie 6 miesiêcy przed dat± wystawienia dowodów potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie us³ugi. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych dowody potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ugi musz± byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objêtego przedmiotowym postêpowaniem, które skieruj± do jego realizacji. W celu wykazania spe³niania warunku Wykonawcy zobowi±zani s± dysponowaæ:
a) Kierownikiem Zespo³u - minimum 1 osoba, która:
posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespo³em ¶wiadcz±cym us³ugi opieki serwisowej dla systemu informatycznego i uczestniczy³a w tym okresie w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;
do¶wiadczenie to musi byæ nabyte w ci±gu 5 lat poprzedzaj±cych termin sk³adania ofert;
posiada certyfikat wydany przez uprawniony podmiot niezale¿ny od Wykonawcy, potwierdzaj±cy posiadanie wiedzy i umiejêtno¶ci w zakresie prowadzenia projektu IT - PRINCE2 lub inny potwierdzaj±cy posiadanie co najmniej takiej samej wiedzy, wydany przez podmiot edukacyjny uprawniony przez instytucjê certyfikuj±c±.
b) Programist± - minimum 2 osoby, które:
posiadaj± co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w programowaniu przy u¿yciu jêzyków programowania oraz technologii stosowanych w systemie Quatra Max, nabyte w co najmniej dwóch projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego.
Do¶wiadczenie to musi byæ nabyte w ci±gu 5 lat poprzedzaj±cych termin sk³adania ofert;
c) Specjalist± ds. utrzymania systemu i bazy danych, minimum 1 osoba, która:
posiada co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w administrowaniu i eksploatacji baz danych MS SQL w co najmniej dwóch projektach informatycznych. Do¶wiadczenie to musi byæ nabyte w ci±gu 5 lat poprzedzaj±cych termin sk³adania ofert.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ:
1) „O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu” – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy,
- wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ (art. 125).
2) Dowody (referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane) okre¶laj±ce czy us³ugi wpisane przez Wykonawcê w formularzu O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zosta³y wykonane/s± wykonywane nale¿ycie; W przypadku ¶wiadczeñ wykonywanych dowody okre¶laj±ce czy us³ugi te s± wykonywane nale¿ycie musz± byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
I. Wspólne ubieganie siê o zamówienie:1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. (art. 58.1)
2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (art. 58.2)
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¶li zamawiaj±cy ¿±da takiego zabezpieczenia). (art. 445)
6. Spó³kê cywiln± nale¿y traktowaæ jako Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu. (art. 117)
8. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. (art. 117)
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. (art. 117)
10. W przypadku, o którym mowa w pkt. 8 i 9 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. (art. 117)
11. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do tej samej Grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciowa, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do SWZ - (je¶li dotyczy).
12. Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców (art. 58 ust. 4 Ustawy)
13. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi/ prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj± w ramach zamówienia na dostawy (art. 60 Ustawy).
II. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia sk³ada odrêbnie:
1)O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ, 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany Umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do Umowy mo¿liwe jest tylko w granicach okre¶lonych art. 455 obowi±zuj±cej Ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ zmianê Umowy nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania.
4. Zmiany Umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych podlegaj± uniewa¿nieniu. W takim przypadku stosuje siê postanowienia umowne w brzmieniu obowi±zuj±cym przed ta zmian±.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-16
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Je¶li w ofercie Wykonawcy bêd± znajdowa³y siê dokumenty zawieraj±ce warto¶ci przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiaj±cy bêdzie przelicza³ waluty obce na z³ote (PLN) wg ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia og³oszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.2. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy ) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania Wykonawcy. (art. 63.2)
Ze wzglêdów bezpieczeñstwa zaleca siê aby operacja sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, na dokumentach sk³adanych w toku przedmiotowego postêpowania, wykonywana by³a z wykorzystaniem algorytmu funkcji skrótu SHA-2 lub nowszego.
3. Z³o¿ona przez Wykonawcê oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) wype³niony Formularz OFERTA – za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) wype³niony Formularz Cenowy – za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 3 ppkt 1 SWZ – za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) dokument, o którym mowa w pkt. XII. pkt. 19 SWZ; odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
5) wymagane przez Zamawiaj±cego w Rozdziale XII pkt 2 SWZ Przedmiotowe ¦rodki dowodowe: je¶li dotyczy .
6) je¿eli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±, nale¿y do³±czyæ do oferty stosowne pe³nomocnictwo;
7) je¶li Wykonawca zastrzeg³ w ofercie, ¿e jakie¶ informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi do³±czyæ wype³niony formularz Wykazanie zasadno¶ci zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa, za³±cznik nr 6 do SWZ, i musi do³±czyæ za³±czniki konieczne dla wykazania zasadno¶ci zastrze¿enia.
4. Termin wykonania zamówienia:
1) Wsparcie Zamawiaj±cego przy eksploatacji Systemu Quatra Max u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego - od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesiêcy,
2) Wsparcie u¿ytkowników przy eksploatacji Systemu Quatra Max oraz rozwój tego Systemu - od daty zawarcia umowy
przez okres 12 miesiêcy albo do wyczerpania warto¶ci brutto Umowy za wsparcie u¿ytkowników przy eksploatacji Systemu Quatra Max oraz rozwój tego Systemu, je¿eli nast±pi to przed up³ywem okresu 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na
stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzêdzia ratowniczego w ilo¶ci 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach S±du Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. S³owiañskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu d³ugoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia oraz us³ugi obs³ugi dy¿urki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkó³ Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zaka¼nych)
- ¦wiadczenie us³ug medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
wiêcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga rocznego wsparcia producenta dla urz±dzeñ i oprogramowania - 3 czê¶ci
- Dostawa i wdro¿enie oprogramowania systemów cyberbezpieczeñstwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d Gmina Kro¶nice"
- TP-41/25 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP.
- "Dostawê, wdro¿enie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorz±d - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeñstwa w Gminie O¿arów"
- Wsparcie techniczne dla obs³ugi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro w okresie od 01.12.2025 r. do 30.11.2026 r.
- Dostawa, monta¿ oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarz±dzania sieci± i systemu monitorowania bezpieczeñstwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleñ dla personelu
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





