eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali (pustostanów) oraz usług transportowych (przeprowadzki) dla potrzeb Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali (pustostanów) oraz usług transportowych (przeprowadzki) dla potrzeb Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: adm.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali (pustostanów) oraz usług transportowych (przeprowadzki) dla potrzeb Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c7bb52e-15ee-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182499/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 63/PA/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201853,75

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi polegające na sukcesywnym opróżniania lokali (pustostanów) mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi ze znajdujących się w nich: odpadów komunalnych i wielkogabarytowych, rzeczy osobistych i wszelkich innych pozostałości (np. lokale po zgonach, lokale porzucone itp.) oraz z pomieszczeń części wspólnych (np. pralnie, suszarni, ciągi komunikacyjne). Zakres czynności objętych niniejszym zadaniem obejmuje również: zebranie, demontaż, wyniesie i dostarczenie ich do miejsc ich składowania wskazanych przez Zamawiającego i w określonym przez niego terminie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98392000-7 - Usługi relokacji

4.5.5.) Wartość części: 92876,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe usługi transportowe (przeprowadzki) polegająca na spakowaniu we własne materiał (opakowania i worki) (dostarczone przez Wykonawcę) wskazanych przez Zamawiającego ruchomości, w tym zabezpieczenie mebli do transportu, zniesienie (załadunek) ruchomości do meblowozu będącego w dyspozycji Wykonawcy, a następnie ich przewiezienie (transport) i wniesienie (rozładunek) bez rozpakowywania do wskazanego przez Zamawiającego miejsca docelowego a pozostałych nienadających się do dalszego wykorzystania wyrzucenia do pojemników lub wiat śmietnikowych, tj. do kontenerów na odpady drobne a dla wielkogabarytowych w miejsce z łatwym dostępem dla samochodu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

98392000-7 - Usługi relokacji

4.5.5.) Wartość części: 23219,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114771,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114771,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114771,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORTUM Beata Prus - Fabiszak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 744 175 70 49

7.3.3) Ulica: Wojnowo 9/2

7.3.4) Miejscowość: Sicienko

7.3.5) Kod pocztowy: 86-014

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114771,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81856,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81856,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORTUM Beata Prus - Fabiszak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 744 175 70 49

7.3.3) Ulica: Wojnowo 9/2

7.3.4) Miejscowość: Sicienko

7.3.5) Kod pocztowy: 86-014

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81856,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca tj. firma K. M. GOOD Karolina Czerwonka ul. Władysławowo 36, 89-210 Łabiszyn Nip: 9532460787 przesłał wyłącznie sam plik podpisu zewnętrznego XAdeS bez pliku, którego ten podpis dotyczy tj. formularza ofertowego. W opisanej powyżej sytuacji w ofercie brak danych, które wskazują na chęć realizacji zamówienia, w tym m. in. ceny. Zamawiający stoi na stanowisku, że wykonawca nie złożył skuteczne oświadczenie woli. Zgodnie z art. 60 ustawy
z 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740), z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, wola osoby dokonującej czynności prawnej może być wyrażona przez każde zachowanie się tej osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny, w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej (oświadczenie woli). Tym samym, aby oferta stanowiła skutecznie oświadczenie woli, konieczne jest, aby wola wykonawcy została ujawniona w sposób dostateczny. W analizowanym przypadku z taką sytuacją nie mamy do czynienia, gdyż Wykonawca nie wyraził w żaden sposób chęć realizacji zamówienia. Tym samym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp złożona oferta podlega odrzuceniu, ponieważ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. W wyroku KIO/UZP 663/09 Krajowa Izba Odwoławcza zwróciła uwagę, że treść oferty należy rozumieć jako treść zobowiązania wykonawcy do zgodnego z żądaniami zamawiającego wykonania zamówienia - na tak rozumianą treść oferty składa się formularz ofertowy. Firma K. M. GOOD Karolina Czerwonka nie załączyła formularz ofertowego ani w żaden inny sposób, przez Wykonawcę, nie został przedstawiony zakres oczekiwanych przez Zamawiającego informacji, jakich Zamawiający wymagał w formularzu ofertowym. Jak wskazano w wyroku KIO z dnia 24 października 2008 r. KIO/UZP 1093/08 niezgodność treści oferty ma miejsce w sytuacji, gdy oferta nie odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia, nie zapewniając jego realizacji w całości zgodnie z wymogami zamawiającego, a taka sytuacja miała miejsce, w sytuacji przesłania przez firmę K. M. GOOD Karolina Czerwonka jedynie plik podpisu zewnętrznego XAdeS bez pliku, którego ten podpis dotyczy tj. formularza ofertowego. Tym samym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp złożona oferta podlega odrzuceniu gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W tej sytuacji Zamawiający nie znalazł podstaw do żądania wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty ani nie powziął wątpliwości, że nastąpiła inne omyłka, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, tym samym postanowił jak powyżej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.