eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoTermomodernizacja dachu ZPO -W w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja
dachu ZPO -W w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44685 89 44

1.5.8.) Numer faksu: 44 683 43 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.radomszczanski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja
dachu ZPO -W w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-525e475d-0a29-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002311/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Termomodernizacja dachu ZPO-W w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166157/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.272.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226214,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dachu na budynku Zespołu Placówek
Oświatowo -Wychowawczych w Radomsku.
2. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt 1. obejmują:
- prace demontażowe w zakresie obróbek blacharskich, rynien, instalacji odgromowej ,
- docieplenie ścian elewacji budynku,
- wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania,
- wykonanie instalacji odgromowej,
- wykonanie docieplenia stropodachu,
- nadmurowanie ścian kominów i attyk.
3. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 2 określony został w:
- przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 11 do SWZ,
- projekcie technicznym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4. Ponieważ prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie,
dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i
nieuciążliwy dla użytkowników. Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.
UWAGA: W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w
dokumentacji będącej załącznikami do SWZ przez wskazanie przykładowych znaków
towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów
określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy
materiały użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych
parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w
ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych
przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy
rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych,
wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu
zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi,
granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę,
strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z
powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach
towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i
funkcjonalnościach niż określone w SWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania
równoważne stosownie do dyspozycji PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane
spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazany w SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie
innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do
wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu
zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy,
aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp
należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ustawy Pzp dopuszcza w
każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ.
Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy
przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich
ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już
w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po
stronie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261410-1 - Izolowanie dachu

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367757,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367757,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367757,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANOLETE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369509522

7.3.3) Ulica: 1 Maja 92H

7.3.4) Miejscowość: Kluczewsko

7.3.5) Kod pocztowy: 29-120

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367757,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.