Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198436/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń projekcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń projekcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dab95a2-6a92-4a8c-9b34-7c91bab9d7fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344470,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem poniższych urządzeń do Auli 08 w budynku Żytnia 39 Uniwersytetu w Siedlcach:
1. nowych ekranów projekcyjnych zgodnie z tabelą materiałową 2 szt.
2. nowych projektorów zgodnie z tabelą materiałową 2 szt.
3. nowych pulpitów sterowania do pomieszczenia operatora 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany i umieszczony w oryginalnych opakowaniach. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie miasta Siedlce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
31211110-2 - Panele kontrolne
32521000-1 - Kable telekomunikacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURUS Marcin Kubicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 125-060-86-48
7.3.3) Ulica: ul. K.I. Gałczyńskiego 5,
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa wyposażenia dla Kierunku Kosmetologia.
- Remont pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Węgrowie - etap II
- Dostawa dygestoriów
- "Dostawa sprzętu specjalistycznego j.u. dla potrzeb Pracowni Radiologii Zabiegowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o."
- Dostawa 5 napędów DVD.
- ROBOTY REMONTOWE BUDYNKÓW PRZY ULICY WITOLDA PILECKIEGO W SIEDLCACH Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, laptopów, projektora multimedialnego, telefonów, drukarek itp. dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wierzejewskiego 12.
- Dostawę wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego - doposażenie pracowni komputerowej dla Zespołu Szkół Technicznych
- Meble i wyposażenie dla placówek edukacyjnych
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Część I: Zakup i dostawa laptopów w ramach Projektu nr FEMP.06.09-IP.01-1458/24, pod nazwą "Let's play! Dwujęzyczne Przedszkolaki w Gminie Podegrodzie - Realizacja programów dwujęzyczności w zakresie
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap III - 2
więcej: Panele kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.