Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00182055/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA INOWROCŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 43
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminainowroclaw.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminainowroclaw.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10915781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4615f5b4-424a-40cb-ac30-8ba882c8f851
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044082/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263162,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego ciągnika rolniczego z osprzętem na potrzeby Urzędu Gminy Inowrocław.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z fabrycznie nowym osprzętem:
1) kosiarka bijakowa tylno-boczna na pantografie,
2) piaskarka,
3) pług śnieżny.
Ciągnik rolniczy oraz osprzęt fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251), posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych. Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika.
Dostawa do Zamawiającego w cenie zakupu do siedziby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Kruśliwiec 12, 88-100 Kruśliwiec. W terminie dostawy ciągnika wraz z osprzętem należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, urządzeń i sprzętu zamontowanego w ciągniku w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia w języku polskim, świadectwo homologacji europejskie/polskie wraz z pomiarami dopuszczającymi pojazd do użytkowania (przegląd) oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika. Szkolenie pracowników w zakresie budowy i obsługi ciągnika oraz dodatkowego osprzętu odbędzie się w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. Wykonawca udziela 18-miesięcznej pełnej gwarancji na ciągnik oraz dodatkowy osprzęt. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową u Zamawiającego, dojazd do maszyn oraz niezbędne materiały eksploatacyjne.
Szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia uwzględnione zostały w załączniku nr 5 do SWZ.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa w rozumieniu przepisów ustawy Pzp.
Jeżeli w SWZ oraz jakiejkolwiek innej dokumentacji przetargowej, Zamawiający wskazał parametry, znaki towarowe, źródło, pochodzenie wskazujące na określonego producenta, wskazania takie stanowią jedynie wzorzec techniczny i jakościowy lub funkcjonalny i nie oznacza to, że opisane urządzenia są jedynymi możliwymi do zaoferowania zamawiającemu. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne. Produkt równoważny to taki, który będzie posiadał przynajmniej dla typowych, podstawowych i charakteryzujących dany produkt parametrów, cechy funkcjonalne i jakościowe nie gorsze od wskazanego wzorcowego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375765,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375765,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAITECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532188486
7.3.3) Ulica: Bydgoska
7.3.4) Miejscowość: Brzoza
7.3.5) Kod pocztowy: 86-061
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375765,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Ulepszenie drogi powiatowej nr 2534C Ostrowo - Gąski od km 0+011 do km 0+961 poprzez remont oraz likwidacje przełomów"
- Dostawy wędlin wieprzowych
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
- Budowa sieci kanalizacyjnej w gminie Podedwórze wraz z doposażeniem ujęcia wody w Opolu i oczyszczalni ścieków w Nowych Mostach oraz zakup urządzenia do konserwacji sieci kanalizacyjnej
- Zakup sprzętu wspierającego działania ochronne na łąkach i w ziołoroślach w Pienińskim Parku Narodowym
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Zakup ciągnika rolniczego z wyposażeniem dla SDOO w Nowych Liniach i brony chwastownika dla ZDOO w Białogardzie
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.