Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128840/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00149062/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2024/BZP 00014097/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„„Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania” – Szkoła Podstawowa nr 77 w Poznaniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 884 20 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c936c5ca-be7e-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„„Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania” – Szkoła Podstawowa nr 77 w Poznaniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c936c5ca-be7e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062724/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania ROBOTY BUDOWLANE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany ze środków UE w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia” - Działania 3.2 ”Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym”- Poddziałania 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Umowa nr RPWP.03.02.01.30-0036/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/02/23/ZP12/2023-352
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14675294,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6149002,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „„Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania” – Szkoła Podstawowa nr 77 w Poznaniu” - wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 77 im. 15 Pułku Ułanów w Poznaniu oraz usług związanych z wykonanymi robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania”.
Budynek Szkoły Podstawowej nr 77 przy ul. R. Dmowskiego 50 w Poznaniu powstał ok. 1963 r., z uwagi na fakt zlokalizowania szkoły na obszarze zespołów urbanistyczno – architektonicznych najstarszych dzielnic XIX- wiecznego Poznania, wpisany do rejestru zabytków pod numerem A239.
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
Zakres podstawowy gwarantowany:
1) docieplenie zewnętrznych przegród budowlanych (stropodach wentylowany, stropodach nad salą gimnastyczną, stropodach nad łącznikiem, wiatrołapem),
2) wymiana kotłów gazowych, instalacja gazowych absorbcyjnych pomp ciepła, wymiana przewodów instalacji c.o., na miedziane z izolacją termiczną zgodnie z WT2021, wymiana grzejników na nowe, montaż zaworów termostatycznych
3) wymianę instalacji c.w.u. Energooszczędna armatura zaworowa.
4) wymianę istniejącego oświetlenia wbudowanego na energooszczędne, typu LED.
5) wykonanie instalacji odgromowej,
6) wykonanie instalacji odwodnienia dachu,
8) instalację oświetlenia awaryjnego,
9) wymianę przewodów zimnej wody użytkowej w budynku ,
10) i inne prace towarzyszące,
oraz
Zakres ewentualny przedmiotu Umowy tj. zakres objęty Prawem Opcji - Opcja 1 (§19 Umowy), który obejmuje zakres:
1) docieplenie zewn. przegród budowlanych (ścian cokołu, ścian zewnętrznych, ściany przylegającej do gruntu, ścian zewnętrznych lokali mieszkalnych),
2) wymianę okien na nowe z profili PCW o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 [W/m2K] z nawiewnikami,
3) wymianę drzwi zewnętrznych na nowe z profili aluminiowych o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 [W/m2K],
4) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych i fundamentowych,
5) renowację daszków nad wejściami do budynków,
6) naprawa ścian zewnętrznych ( tzw „ klamrowanie”,
7) oraz montaż budek lęgowych dla ptaków oraz hibernakula dla nietoperzy w ilości oraz w miejscach wskazanych w ekspertyzie przyrodniczej z stycznia 2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4048416,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5458926,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4048416,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE ARTBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ART-BUD Roboty Ogólnobudowlane Nowoczesne Aranżacje Wnętrz inż. Artur Przybylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365192057
7.3.3) Ulica: ul. Samuela Lindego 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-573
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE ARTBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE ARTBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4048416,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.