eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ""Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania" - Szkoła Podstawowa nr 77 w Poznaniu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„„Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania” – Szkoła Podstawowa nr 77 w Poznaniu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 884 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c936c5ca-be7e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„„Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania” – Szkoła Podstawowa nr 77 w Poznaniu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c936c5ca-be7e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062724/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania ROBOTY BUDOWLANE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany ze środków UE w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia” - Działania 3.2 ”Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym”- Poddziałania 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Umowa nr RPWP.03.02.01.30-0036/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128840

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/02/23/ZP12/2023-352

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14675294,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6149002,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „„Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania” – Szkoła Podstawowa nr 77 w Poznaniu” - wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 77 im. 15 Pułku Ułanów w Poznaniu oraz usług związanych z wykonanymi robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania”.
Budynek Szkoły Podstawowej nr 77 przy ul. R. Dmowskiego 50 w Poznaniu powstał ok. 1963 r., z uwagi na fakt zlokalizowania szkoły na obszarze zespołów urbanistyczno – architektonicznych najstarszych dzielnic XIX- wiecznego Poznania, wpisany do rejestru zabytków pod numerem A239.
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
Zakres podstawowy gwarantowany:
1) docieplenie zewnętrznych przegród budowlanych (stropodach wentylowany, stropodach nad salą gimnastyczną, stropodach nad łącznikiem, wiatrołapem),
2) wymiana kotłów gazowych, instalacja gazowych absorbcyjnych pomp ciepła, wymiana przewodów instalacji c.o., na miedziane z izolacją termiczną zgodnie z WT2021, wymiana grzejników na nowe, montaż zaworów termostatycznych
3) wymianę instalacji c.w.u. Energooszczędna armatura zaworowa.
4) wymianę istniejącego oświetlenia wbudowanego na energooszczędne, typu LED.
5) wykonanie instalacji odgromowej,
6) wykonanie instalacji odwodnienia dachu,
8) instalację oświetlenia awaryjnego,
9) wymianę przewodów zimnej wody użytkowej w budynku ,
10) i inne prace towarzyszące,
oraz
Zakres ewentualny przedmiotu Umowy tj. zakres objęty Prawem Opcji - Opcja 1 (§19 Umowy), który obejmuje zakres:
1) docieplenie zewn. przegród budowlanych (ścian cokołu, ścian zewnętrznych, ściany przylegającej do gruntu, ścian zewnętrznych lokali mieszkalnych),
2) wymianę okien na nowe z profili PCW o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 [W/m2K] z nawiewnikami,
3) wymianę drzwi zewnętrznych na nowe z profili aluminiowych o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 [W/m2K],
4) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych i fundamentowych,
5) renowację daszków nad wejściami do budynków,
6) naprawa ścian zewnętrznych ( tzw „ klamrowanie”,
7) oraz montaż budek lęgowych dla ptaków oraz hibernakula dla nietoperzy w ilości oraz w miejscach wskazanych w ekspertyzie przyrodniczej z stycznia 2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4048416,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5458926,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4048416,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE ARTBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ART-BUD Roboty Ogólnobudowlane Nowoczesne Aranżacje Wnętrz inż. Artur Przybylski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365192057

7.3.3) Ulica: ul. Samuela Lindego 6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-573

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4048416,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.