Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00093544/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
- 2025/BZP 00105603/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00123391/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Jakościowe badanie potrzeb użytkowników w celu dostosowania aplikacji Odznaka +
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-862e2bec-8e32-4af5-9ebf-597a874d38881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jakościowe badanie potrzeb użytkowników w celu dostosowania aplikacji Odznaka +2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-862e2bec-8e32-4af5-9ebf-597a874d3888
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie, FERS.05.01-IZ.00-0001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155371 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa badawcza w ramach realizowanego przez Zamawiającego badania potrzeb użytkowników systemu mikropoświadczeń. Usługa obejmuje zaplanowanie i przygotowanie realizacji terenowej badania, opracowanie, pilotaż i adaptację narzędzi badawczych, rekrutację respondentów, realizację terenową techniką indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI) (28 wywiadów) i zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) (9 wywiadów) z określonymi typami odbiorców, opracowanie propozycji klucza kodowego, przygotowanie dokumentacji i zbiorów danych (tj. harmonogram, opis doboru próby, raporty monitorujące realizację terenową, nagrania wywiadów, transkrypcje, raport z wywiadów indywidualnych i grupowych, kodowanie transkrypcji w programie MAXQDA20 (lub równoważnym), zgody i oświadczenia itp., dokonanie kodowania treści wywiadów w programie MaxQda20 (lub równoważnym: format plików mx20 bądź REFI-QDA), analizę danych jakościowych, opracowanie i przedstawienie raportu z wynikami badania i rekomendacjami oraz raportu techniczno-metodologicznego z przebiegu badania. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w szczegółowym opisie zadań Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125952 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProVision Solutions Jakub Wróblewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321919892
7.3.3) Ulica: os. Wyszyńskiego 19/22
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProVision Solutions Jakub Wróblewski
jakie przetargi wygrała firma
ProVision Solutions Jakub Wróblewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 78 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.
- Zaprojekt., uzgodn. i wykon. progów zwal. na ul. Gościniec i ul. K. Dąbrowskiego na ter. m. st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejsc. Zakręt, wyk. oznakowania, montaż barier, latarni oraz ogrodzenia
- Usługa telekomunikacyjna dostępu do dedykowanej sieci APN GSM dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności (SOiA) w celu zapewnienia bezpiecznej i niezawodnej komunikacji danych.
- Usługa w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 BLTR - sprawa 26/2025
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej.
- Przebudowa wejścia tylnego do budynku N [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Działania edukacyjne na terenie Gminy Jednorożec" w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- Badanie społeczne pt. "Strategie rekrutacyjne podmiotów gospodarczych w województwie opolskim"
- Realizacja badania pt. "Mapowanie potrzeb w zakresie opieki długoterminowej w systemie pomocy społecznej w województwie podlaskim"
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.