eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › Termomodernizacja/modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja/modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-007f16d0-c27e-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja/modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-007f16d0-c27e-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058313/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135711

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dotyczy termomodernizacji oraz częściowej modernizacji budynków edukacyjnych na terenie gminy z dostosowaniem do obowiązujących przepisów bhp i p. poż. oraz termomodernizacji remizo-świetlic z terenu gminy Wysokie. Łącznie termomodernizacja/modernizacja obejmuje 2 budynki Szkół Podstawowych, budynek Zespołu Szkół oraz budynek Publicznego Przedszkola. Ponadto termomodernizacją objęte są 3 budynki remizo-świetlic wiejskich. Łącznie termomodernizacja/modernizacja obejmie 7 budynków z terenu gminy Wysokie. W ramach zaplanowanych prac zostaną wykonane docieplenia ścian, stropów oraz ścian poniżej poziomu gruntu styropianem, wełną mineralną lub styrodurem, częściowo zostanie wymieniona stolarka okienna oraz drzwiowa, zamontowane zostaną nowe niskoemisyjne źródła ciepła, wymienione zostaną instalacje elektryczne, planuje się montaż OZE na budynkach. W części budynków zaplanowano wymianę pokrycia dachowego, odtworzenie opasek odwadniających wokół budynków oraz modernizację wewnętrzną. Dodatkowo budynki szkolne w miejscowości Wysokie zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów bhp oraz przeciwpożarowych.

Ze względów logistycznych oraz zachowania zasady konkurencyjności i umożliwienia składania ofert przez większą liczbę Wykonawców, Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części:

Cz. I Termomodernizacja/modernizacja budynku Zespołu Szkół w Wysokiem
W zakres robót stanowiących przedmiot cz. I zamówienia wchodzi przede wszystkim wymiana posadzek w części pomieszczeń, wykonanie posadzki na korytarzach, wymiana drzwi, remont toalet, wymiana parapetów, wymiana kotłów i zbiorników na paliwo, wymiana central wentylacyjnych, roboty tynkarskie uzupełniające, roboty malarskie.
W części I zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ułożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego w taki sposób aby roboty wewnątrz budynku i roboty głośne były wykonywane w największym zakresie w miesiącach wakacyjnych i okołowakacyjnych tj. II połowa czerwca, lipiec, sierpień i I połowa września, tak aby możliwe było odbywanie się zajęć lekcyjnych, a bezpieczeństwo uczniów i nauczycieli nie było zagrożone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45262300-4 - Betonowanie

45262210-6 - Fundamentowanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 2784304,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. II Termomodernizacja/modernizacja budynków na użyteczności publicznej na terenie Gminy Wysokie
Część II zamówienia swym zakresem obejmuje następujące zadania:
1. Termomodernizacja i remont budynku remizy strażackiej OSP Słupeczno
2. Roboty remontowe w budynku Przedszkola w Wysokiem
3. Remont Szkoły Podstawowej im. Franciszka Kamieńskiego w Maciejowie Starym
4. Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej im. Stanisława Mikołajczyka w Giełczwi
5. Termomodernizacja i remont budynku remizy strażackiej OSP Rezerwa
6. Rozbudowa i przebudowa budynku remizo-świetlicy w m. Zabłocie
W ramach części II Wykonawca będzie zobowiązany ułożyć harmonogram rzeczowo-finansowy w taki sposób, aby roboty budowlane dotyczące budynków oświatowych tj. Przedszkola w Wysokiem, Szkoły Podstawowej w Giełczwi i Szkoły Podstawowej w Maciejowie Starym były wykonywane w największym zakresie w miesiącach wakacyjnych i okołowakacyjnych tj. II połowa czerwca, lipiec, sierpień i I połowa września, tak aby możliwe było odbywanie się zajęć lekcyjnych w tych placówkach, a bezpieczeństwo uczniów i nauczycieli nie było zagrożone.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262210-6 - Fundamentowanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 5286644,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed upływem terminu otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że kwota brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania stanowiącego przedmiot prowadzonego postępowania wynosi:
1/ dla cz. I 2 440 000 zł brutto
2/ dla cz. II 1 500 000 zł brutto
Po dokonaniu otwarcia ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienia okazało się, że cena oferty najkorzystniejszej zarówno dla cz. I jak i II zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt. 3 Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla cz. I i II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4299000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed upływem terminu otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że kwota brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania stanowiącego przedmiot prowadzonego postępowania wynosi:
1/ dla cz. I 2 440 000 zł brutto
2/ dla cz. II 1 500 000 zł brutto
Po dokonaniu otwarcia ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienia okazało się, że cena oferty najkorzystniejszej zarówno dla cz. I jak i II zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt. 3 Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla cz. I i II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3787322,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5800000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.