Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135711/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00149161/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00163712/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00165290/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja/modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-007f16d0-c27e-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja/modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-007f16d0-c27e-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058313/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie dotyczy termomodernizacji oraz częściowej modernizacji budynków edukacyjnych na terenie gminy z dostosowaniem do obowiązujących przepisów bhp i p. poż. oraz termomodernizacji remizo-świetlic z terenu gminy Wysokie. Łącznie termomodernizacja/modernizacja obejmuje 2 budynki Szkół Podstawowych, budynek Zespołu Szkół oraz budynek Publicznego Przedszkola. Ponadto termomodernizacją objęte są 3 budynki remizo-świetlic wiejskich. Łącznie termomodernizacja/modernizacja obejmie 7 budynków z terenu gminy Wysokie. W ramach zaplanowanych prac zostaną wykonane docieplenia ścian, stropów oraz ścian poniżej poziomu gruntu styropianem, wełną mineralną lub styrodurem, częściowo zostanie wymieniona stolarka okienna oraz drzwiowa, zamontowane zostaną nowe niskoemisyjne źródła ciepła, wymienione zostaną instalacje elektryczne, planuje się montaż OZE na budynkach. W części budynków zaplanowano wymianę pokrycia dachowego, odtworzenie opasek odwadniających wokół budynków oraz modernizację wewnętrzną. Dodatkowo budynki szkolne w miejscowości Wysokie zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów bhp oraz przeciwpożarowych.Ze względów logistycznych oraz zachowania zasady konkurencyjności i umożliwienia składania ofert przez większą liczbę Wykonawców, Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części:
Cz. I Termomodernizacja/modernizacja budynku Zespołu Szkół w Wysokiem
W zakres robót stanowiących przedmiot cz. I zamówienia wchodzi przede wszystkim wymiana posadzek w części pomieszczeń, wykonanie posadzki na korytarzach, wymiana drzwi, remont toalet, wymiana parapetów, wymiana kotłów i zbiorników na paliwo, wymiana central wentylacyjnych, roboty tynkarskie uzupełniające, roboty malarskie.
W części I zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ułożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego w taki sposób aby roboty wewnątrz budynku i roboty głośne były wykonywane w największym zakresie w miesiącach wakacyjnych i okołowakacyjnych tj. II połowa czerwca, lipiec, sierpień i I połowa września, tak aby możliwe było odbywanie się zajęć lekcyjnych, a bezpieczeństwo uczniów i nauczycieli nie było zagrożone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45262300-4 - Betonowanie
45262210-6 - Fundamentowanie
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 2784304,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. II Termomodernizacja/modernizacja budynków na użyteczności publicznej na terenie Gminy WysokieCzęść II zamówienia swym zakresem obejmuje następujące zadania:
1. Termomodernizacja i remont budynku remizy strażackiej OSP Słupeczno
2. Roboty remontowe w budynku Przedszkola w Wysokiem
3. Remont Szkoły Podstawowej im. Franciszka Kamieńskiego w Maciejowie Starym
4. Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej im. Stanisława Mikołajczyka w Giełczwi
5. Termomodernizacja i remont budynku remizy strażackiej OSP Rezerwa
6. Rozbudowa i przebudowa budynku remizo-świetlicy w m. Zabłocie
W ramach części II Wykonawca będzie zobowiązany ułożyć harmonogram rzeczowo-finansowy w taki sposób, aby roboty budowlane dotyczące budynków oświatowych tj. Przedszkola w Wysokiem, Szkoły Podstawowej w Giełczwi i Szkoły Podstawowej w Maciejowie Starym były wykonywane w największym zakresie w miesiącach wakacyjnych i okołowakacyjnych tj. II połowa czerwca, lipiec, sierpień i I połowa września, tak aby możliwe było odbywanie się zajęć lekcyjnych w tych placówkach, a bezpieczeństwo uczniów i nauczycieli nie było zagrożone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262210-6 - Fundamentowanie
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 5286644,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed upływem terminu otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że kwota brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania stanowiącego przedmiot prowadzonego postępowania wynosi:
1/ dla cz. I 2 440 000 zł brutto
2/ dla cz. II 1 500 000 zł brutto
Po dokonaniu otwarcia ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienia okazało się, że cena oferty najkorzystniejszej zarówno dla cz. I jak i II zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt. 3 Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla cz. I i II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4299000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed upływem terminu otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że kwota brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania stanowiącego przedmiot prowadzonego postępowania wynosi:
1/ dla cz. I 2 440 000 zł brutto
2/ dla cz. II 1 500 000 zł brutto
Po dokonaniu otwarcia ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienia okazało się, że cena oferty najkorzystniejszej zarówno dla cz. I jak i II zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt. 3 Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla cz. I i II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3787322,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5800000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.