Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171061/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM REHABILITACJI W CZARNIECKIEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003689775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarniecka Góra, 43
1.5.2.) Miejscowość: Czarniecka Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413721806
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@rehabilitacjascr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjascr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53aa8124-7336-4c37-b4c2-aeb020cb23801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53aa8124-7336-4c37-b4c2-aeb020cb2380
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069578/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT-ZP 252.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 200000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108883,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogórki kiszone wiaderko 3 kg, kg 400, Pieczarki Kg 200, Kapusta kiszona wiaderko 3kg Kg 320 Kapusta pekińska Kg 200 Kapusta czerwona Kg 150
kapusta biała maj-czerwiec kg 150 Kapusta biała Kg 315 Kapusta włoska Kg 30 Rzodkiewka pęczek Pęczek 2200 pomidor maj-czerwiec kg 400
Pomidor Kg 1000 Papryka czerwona Kg 450 Czosnek krajowy Szt 250
Zielenina (pietruszka, koperek, szczypiorek) Pęczek 500 Sałata masłowa Szt. 900 Sałata rzymska Szt. 450 Sałata lodowa Szt. 600 Rukola op 100 g Szt. 400 ziemniaki maj-czerwiec kg 1700 Ziemniaki wysokoskrobiowe żółte Kg. 5500 Marchewka Kg. 1250 Pietruszka korzeń Kg. 220 Buraki Kg. 550
Seler Kg. 300 Por kg 165 Cebula Kg 350 Ogórek szklarniowy Kg. 200
Ogórek gruntowy Kg. 500 Dynia Kg. 100 Jabłko deserowe Kg. 1500
Banan Kg. 1000 Gruszka Kg. 700
Brzoskwinia Kg. 550 morele kg 650 Nektarynka Kg. 550 Śliwka Kg.200
Jaja świeże „L” gat. 1 Szt. 16200 Cytryna kg 15 Papryka żółta Kg 280
Papryka zielona Kg 100 Cukinia kg 80 Truskawka Kg 100 Kalarepa kg 100
Szczaw pęczki 100 Botwina pęczek 100 arbuz kg 200 rabarbar kg 50
biała rzepa kg 100 fasola szparagowa kg 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03142500-3 - Jaja
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88987,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89761,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88987,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Hurt Detal Dariusz Tkaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581006555
7.3.3) Ulica: Towarowa
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURT-DETAL DARIUSZ TKACZYK
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURT-DETAL DARIUSZ TKACZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88987,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywna dostawa produktów roślin uprawnych , produktów warzywnictwa-ogrodnictwa dla DPS ,,Włókniarz" w Łodzi
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie"
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie w okresie od 01 lipca do 31 grudnia 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych wraz z transportem.
- VII-XII 2025 DOSTAWA ŻYWNOŚCI
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.