Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159407/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00160789/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomostu i slipu na Drawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Drawieński Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321169489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśników 2
1.5.2.) Miejscowość: Drawno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpn@dpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bed84320-9c9d-4e14-a20e-3e55488cedbc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomostu i slipu na Drawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bed84320-9c9d-4e14-a20e-3e55488cedbc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009014/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont pomostów i slipów na Drawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-M - 1067/25ib
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe obejmujące slip do transportu kajaków usytuowany wzdłuż rzeki Drawy w okolicy elektrowni Kamienna oraz będący przedłużeniem slipu pomost służący wodowaniu kajaków. Pierwszy odcinek - slip ma wymiary: długość 140 mb, szerokość 1,0 m, pomost do wodowania kajaków ma wymiary: długość 4,0 m szerokość 2,5 m.
Roboty obejmują wykonanie:
1. rozbiórki istniejących podpór i pokładów pomostów i slipów
2. montaż podpór pomostów i slipów z drewna dębowego impregnowanego ciśnieniowo
3. zamontowanie pokładów z deski kompozytowej.
4. Zamontowanie ograniczników slipu ze sztachety kompozytowej
Należy zachować istniejący rozstaw podpór slipu i pomostu. Do montażu drewna używać systemowych łączników do drewna ze stali zabezpieczonej przed korozją. Całość konstrukcji zabezpieczyć środkami ochronno – dekoracyjnymi do drewna w kolorze uzgodnionym z Inwestorem.
Ze względu na fakt, iż roboty są wykonywane na terenie Parku Narodowego zabrania się obrabiania (docinania) deski kompozytowej na terenie budowy. Deski kompozytowe pokładu slipu i pomostu a także ograniczniki muszą być dostarczone na teren budowy docięte na wymiar.
W/w prace wykonać należy wg dostarczonego przedmiaru robót.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Przedmiarze – załącznik nr 5 do SWZ.
Roboty należy wykonać zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i normami.
Wszystkie materiały muszą posiadać atesty i aprobaty dopuszczające je do stosowania w budownictwie.
Wykonawca udziela 60 – miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu atesty, certyfikaty na wbudowane materiały.
5.10. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 01.04.2025r. oraz w dniu 07.04.2025r. Miejsce spotkania Punkt Informacji Turystycznej w Głusku, o godzinie 08:00.
Ewentualnie w celu umówienia wizji lokalnej w innym terminie niż powyżej wskazane należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami (Rozdział 10 SWZ) w godz. 7.00 – 15.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45242110-9 - Budowa obiektów do wodowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MarNet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6741086050
7.3.3) Ulica: Dworcowa 9/1
7.3.4) Miejscowość: Kalisz Pomorski
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "MAR-NET" MARCIN NIEZGODA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "MAR-NET" MARCIN NIEZGODA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI DRAWNO
- Ochrona ekosystemów nieleśnych w DPN w 2025 roku
- Budowa hali magazynowej na sprzęt szkółkarski ( działka 126/1, obręb Zdanów, Gmina Drawno)
- "Budowa energoefektywnego przedszkola w Drawnie"
więcej: przetargi DRAWNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.