eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrawnoRemont pomostu i slipu na Drawie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomostu i slipu na Drawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Drawieński Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321169489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśników 2

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpn@dpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bed84320-9c9d-4e14-a20e-3e55488cedbc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomostu i slipu na Drawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bed84320-9c9d-4e14-a20e-3e55488cedbc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009014/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont pomostów i slipów na Drawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159407

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-M - 1067/25ib

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe obejmujące slip do transportu kajaków usytuowany wzdłuż rzeki Drawy w okolicy elektrowni Kamienna oraz będący przedłużeniem slipu pomost służący wodowaniu kajaków. Pierwszy odcinek - slip ma wymiary: długość 140 mb, szerokość 1,0 m, pomost do wodowania kajaków ma wymiary: długość 4,0 m szerokość 2,5 m.
Roboty obejmują wykonanie:
1. rozbiórki istniejących podpór i pokładów pomostów i slipów
2. montaż podpór pomostów i slipów z drewna dębowego impregnowanego ciśnieniowo
3. zamontowanie pokładów z deski kompozytowej.
4. Zamontowanie ograniczników slipu ze sztachety kompozytowej
Należy zachować istniejący rozstaw podpór slipu i pomostu. Do montażu drewna używać systemowych łączników do drewna ze stali zabezpieczonej przed korozją. Całość konstrukcji zabezpieczyć środkami ochronno – dekoracyjnymi do drewna w kolorze uzgodnionym z Inwestorem.
Ze względu na fakt, iż roboty są wykonywane na terenie Parku Narodowego zabrania się obrabiania (docinania) deski kompozytowej na terenie budowy. Deski kompozytowe pokładu slipu i pomostu a także ograniczniki muszą być dostarczone na teren budowy docięte na wymiar.
W/w prace wykonać należy wg dostarczonego przedmiaru robót.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Przedmiarze – załącznik nr 5 do SWZ.
Roboty należy wykonać zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i normami.
Wszystkie materiały muszą posiadać atesty i aprobaty dopuszczające je do stosowania w budownictwie.
Wykonawca udziela 60 – miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu atesty, certyfikaty na wbudowane materiały.
5.10. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.

Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 01.04.2025r. oraz w dniu 07.04.2025r. Miejsce spotkania Punkt Informacji Turystycznej w Głusku, o godzinie 08:00.
Ewentualnie w celu umówienia wizji lokalnej w innym terminie niż powyżej wskazane należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami (Rozdział 10 SWZ) w godz. 7.00 – 15.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45242110-9 - Budowa obiektów do wodowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MarNet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6741086050

7.3.3) Ulica: Dworcowa 9/1

7.3.4) Miejscowość: Kalisz Pomorski

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.