eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDoświetlenie przejść dla pieszych wraz z wykonaniem oznakowania poziomego na terenie Dzielnicy Praga-Północ w systemie zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doświetlenie przejść dla pieszych wraz z wykonaniem oznakowania poziomego na terenie Dzielnicy Praga-Północ w systemie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 49)

1.5.8.) Numer faksu: 22 443-81-86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doświetlenie przejść dla pieszych wraz z wykonaniem oznakowania poziomego na terenie Dzielnicy Praga-Północ w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6922a0d8-c0a0-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017305/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Doświetlenie przejść dla pieszych wraz z wykonaniem oznakowania poziomego w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138022/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Doświetlenie przejść dla pieszych wraz z wykonaniem oznakowania poziomego masami chemoutwardzalnymi z aktywnymi punktowymi elementami odblaskowymi na terenie Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawa, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej zgodnie ze specyfikacją techniczną Zarządu Dróg Miejskich, uzgodnienia dokumentacji z Zamawiającym oraz Zarządem Dróg Miejskich i nadto ewentualnie z Stoen Operator oraz wykonania robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotową dokumentacją w wskazanych lokalizacjach.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego i warunki wykonania i odbioru określają:
- Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
- Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 6 do SWZ,
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) Gwarancja i rękojmia
- Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
- Minimalny wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie przewidzianym na składnie ofert, tj. do dnia 19.05.2022r. do godziny 11:00 zostały złożone dwie oferty:
1. Oferta nr 1 złożona przez: ROW Marcin Kulaszewicz, ul. Jeziorna 4G (05-092 Łomianki) z ceną: 242 609,63 zł
2. Oferta nr 2 złożona przez Regionalna Agencja Poszanowania Energii Warszawa sp. z o.o., ul. Modlińska 61 lok. 209, (03-199 Warszawa)
z ceną: 331 977,00 zł

W wyniku badania ofert oraz weryfikacji Wykonawców pod kątem przesłanek wykluczenia z postępowania, Zamawiający dokonał wykluczenia Wykonawcy – ROW Marcin Kulaszewicz na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp oraz, w konsekwencji, odrzucił jego ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a) ustawy Pzp.
W związku z wykluczeniem ww. Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu pozostała jedna ważna oferta, złożona przez:
Regionalna Agencja Poszanowania Energii Warszawa sp. z o.o., ul. Modlińska 61 lok. 209, (03-199 Warszawa) z ceną: 331 977,00 zł
Mając na uwadze to, że w ofercie została zaoferowana cena: 331 977,00 zł,
a budżet Zamawiającego zaplanowany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosił 309 652,50 zł brutto oraz brak możliwości uzupełnienia budżetu o brakującą kwotę, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242609,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331977,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.