Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180357/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00180399/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty w placówkach oświatowych 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130214588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jesionowa 27
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuwciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dd397df-21e7-4b3c-9351-cc49c49edd7c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty w placówkach oświatowych 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd397df-21e7-4b3c-9351-cc49c49edd7c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004317/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty w placówkach oświatowych 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOA.262-5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 196300,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159593,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontowych łazienki dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 1 obejmuje demontaż istniejących przyborów sanitarnych, drzwi do kabin, okna wewnętrznego oraz parapetów, wymianę drzwi wahadłowych do kabin, skucie istniejących płytek podłogowych orazściennych. Ponadto należy wykonać nowe odpływy z umywalek i sedesów oraz wpust podłogowy, ułożyć nowe płytki ścienne oraz podłogowe, zamontować sedesy oraz umywalki wraz z bateriami, nowe parapety, drzwi, malowanie ścian oraz sufitów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontowych łazienki dla chłopców w Szkole Podstawowej nr 3 obejmuje demontaż wszystkich urządzeń w pomieszczeniu oraz drzwi wewnętrznych, rozebranie posadzki z płytek ceramicznych. Ułożenie nowych posadzek, malowanie płytek ściennych, montaż urządzeń4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontowych wymiany podłóg w Miejskim Przedszkolu nr 6 obejmuje demontaż cokołów i listew przypodłogowych, zerwanie wykładziny z PCW, demontaż i ponowny montaż osłon grzejników, wykonanie warstwy wyrównawczej podłogi z zaprawy samopoziomującej, ułożenie nowych posadzek z płytek gres oraz cokolików.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45431100-8 - Kładzenie terakoty
4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontu poziomu kanalizacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 5 obejmuje demontaż istniejących posadzek w klasie z płytek PCW oraz w serwerowni z płytek ceramicznych na poziomie piwnicy, odkopanie rur poziomu kanalizacji pod posadzką i usunięcie gruzu, odkopanie przyłącza kanalizacji sanitarnej na zewnątrz budynku do studzienki, wymianę rur żeliwnych na nowe z PCW, wymianę czyszczaków rewizji, trójników, i wpustu podłogowego w serwerowni, zasypanie i zagęszczenie wykopów pod posadzką i na zewnątrz budynku. Należy wykonać podbudowę betonową pod podłogą, uzupełnić nawierzchnie na zewnątrz budynku. Ponadto należy wykonać nową posadzkę w serwerowni i korytarzu oraz naprawić zabudowy pionów kanalizacyjnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontowych łazienki dziewcząt w Szkole Podstawowej nr 1 obejmuje demontaż istniejących przyborów sanitarnych, drzwi do kabin, skucie istniejących płytek podłogowych oraz ściennych. Ponadto należy wykonać nowe odpływy z umywalek i sedesów oraz nową instalację elektryczną w postaci montażu lamp sufitowych. Należy ułożyć nowe płytki ścienne oraz podłogowe, zamontować sedesy oraz umywalki, obudować rury kanalizacyjne. Wykonać szpachlowanie i malowanie ścian powyżej płytek i sufitów. Prace obejmą również montaż nowych drzwi do kabin oraz luster i pojemników na mydło oraz papier.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39373,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39373,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowe, Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Chodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393920303
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-745
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39373,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-30 do 2025-07-25INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja Zabytkowego Parku Podworskiego w Sokołówku oraz stworzenie miejsca rekreacji i integracji"
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy ul. Komunalnej, ul. Rybnej, ul. Wiejskiej.
- Zakup, dostawa, montaż i serwisowanie wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynku dydaktycznym WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie.
- "Zakup, wdrożenie oraz dodatkowe usługi informatyczne oprogramowania wspierającego zarządzanie nieruchomościami dla potrzeb Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie".
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja schodów zewnętrznych budynku Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Remont wieży antenowej w m. Lelkowo
- Modernizacja kuchni centralnej, pomieszczeń socjalnych i stołówki II
- Remont budynku biurowego na terenie bazy ZRiKD przy ul. Powązkowskiej 93 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.