Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156987/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany platform dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 i Ziębickiej 16 w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 614158800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany platform dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 i Ziębickiej 16 w Poznaniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fb1e799-00c5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156987/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.49.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest: zaprojektowanie i wykonanie wymiany platform dla osób niepełnosprawnych w budynkach NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu, a w tym zakresie w szczególności:1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu technicznego oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu technicznego oraz wykonania robót budowlanych, a nadto STWiOR, BIOZ, Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalej Dokumentacją),
2) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,
3) realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i uzyskaniem rejestracji platform dla osób niepełnosprawnych w Urzędzie Dozoru Technicznego, uzyskanie zaświadczenia lub uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zależności od obowiązku wynikającego z decyzji o pozwoleniu na budowę lub z obowiązujących przepisów prawa) oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45313100-5 - Instalowanie wind
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 110700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest: zaprojektowanie i wykonanie wymiany platform dla osób niepełnosprawnych w budynkach NZOZ przy ul. Ziębickiej 16 w Poznaniu, a w tym zakresie w szczególności:1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu technicznego oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu technicznego oraz wykonania robót budowlanych, a nadto STWiOR, BIOZ, Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalej Dokumentacją),
2) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,
3) realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i uzyskaniem rejestracji platform dla osób niepełnosprawnych w Urzędzie Dozoru Technicznego, uzyskanie zaświadczenia lub uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zależności od obowiązku wynikającego z decyzji o pozwoleniu na budowę lub z obowiązujących przepisów prawa) oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45313100-5 - Instalowanie wind
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 110700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę:
• CZ. I: 110 700,00 zł
Cena najkorzystniejszej oferty wynosi:
239 850,00 zł brutto
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284283,75 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę:
• CZ. II: 110 700,00 zł
Cena najkorzystniejszej oferty wynosi:
239 850,00 zł brutto
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279025,50 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza.
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.