Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00144040/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
- 2025/BZP 00148992/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów i pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241438066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszyna 10
1.5.2.) Miejscowość: Skoczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334799470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sko-eko.skoczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sko-eko.skoczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów i pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce60b6b4-ee2f-47c7-95a1-bc082a1421ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T1.252.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174380,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest zakup i dostawa z rozładunkiem fabrycznie nowych kontenerów i pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie PSZOK zlokalizowanym w Kiczycach przy ul. Pierścieckiej 3. Zamawiający nie dopuszcza kontenerów prototypowych.
1. Zamówienie obejmuje zakup kontenerów zamkniętych:
a) KP5 – 3 szt. – zamknięty – dach stały z klapami wrzutowymi chroniącymi przed napływem wód atmosferycznych,
b) KP7 – 4 szt. – zamknięty – dach stały z klapami wrzutowymi chroniącymi przed napływem wód atmosferycznych,
c) KP16 – 1 szt. – zamknięty – dach stały
d) KP18 – 1 szt. – zamknięty – dach stały
e) KP36 – 3 szt. – zamknięty - plandeka
f) Pojemnik metalowy z blachy ocynkowanej 1100 l – 3 szt. – zamknięty, otwierany od góry, na kółkach
2. Kontenery muszą spełniać następujące warunki:
a) Płozy – dla KP5 i KP7 ceownik, KP16, KP18 i KP36 dwuteownik,
b) Rolki zewnętrzne,
c) Rozstaw rolek i płóz dostosowany do standardowego załadunku kontenera przez urządzenie (pojazd) typu hakowego,
d) Wrota dwuskrzydłowe lub klapa wysypowa na krótszym boku, na zawiasach podwójnych lub potrójnych (w zależności od wysokości wrót), zamykane niezależnie lewa i prawa strona,
e) Wnętrze kontenera zabezpieczone powłoką antykorozyjną,
f) malowanie: dwukrotnie podkładem, raz nawierzchnia kolorem RAL 5010,
g) wytrzymałość kontenera w zakresie nośności,
h) oznaczenie kontenera z zewnątrz opisem („PSZOK Kiczyce”) w kolorze RAL 9010 wykonany niezmazywalną technologią o wymiarach 592 mm x 420 mm,
i) kontener KP36 wykonany zgodnie z normą DIN 30722,
j) posiadać deklaracje zgodności CE,
k) nie zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska,
l) duża wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne,
m) odporność na wysoką temperaturę i zmiany temperatury, wilgoci, promieniowanie UV,
n) odporność na związki chemiczne i korozję,
o) łatwe w utrzymaniu czystości,
p) wszystkie części ruchome (rolki, zawiasy, zamknięcia) wyposażone w smarowniczki.
Szczegółowe parametry zostały wskazane w SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji nie był krótszy niż 12 miesięcy. Czas gwarancji liczy się od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. W przypadku zaoferowania krótszego okresu Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale XXII SWZ.
4. Dostawa i rozładunek po stronie Wykonawcy.
5. Miejsce dostawy i rozładunku: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, ul. Pierściecka 3, 43 – 430 Kiczyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171882,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236283,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171882,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENIR SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132432
7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 141
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171882,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Platerówka
- Dostawa pojemników na odpady
- Dostawa pojemników na odpady medyczne
- Sukcesywne dostawy worków i pojemników na odpady
- Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarczego na 2025/26rok
- ,, Wyposażenie żłobka i przedszkola w meble, urządzenia i sprzęt oraz akcesoria; zabawki i pomoce dydaktyczne; wyposażenie kuchni i bloku żywieniowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.