Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00218700/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00399925/01 - Wynik z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont generalny dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP
w Nowej Soli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036632
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zamenhofa 1
1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 65-186
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 683284870
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lwk.zgora@ohp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuska-bip.ohp.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225200
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00218700/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na znak postępowania: LWK.ZZP.271.15.2022.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Składanie oświadczeń, wniosków (innych niż dokumenty składane wraz z ofertą), pism i zawiadomień (w tym przesyłanie pism w sprawie przesłania wyjaśnień treści SWZ) odbywa się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej.
Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, kierując wszelką korespondencję na email podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Natomiast Wykonawca przesyła korespondencję (w tym wniosek o wyjaśnienie treści SWZ) do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: m.czesnowicz@ohp.pl
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem wyżej wymienionej poczty elektronicznej jako załączniki.
Wszystkie dokumenty elektroniczne, w tym elektroniczne kopie dokumentów – dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictwa, muszą być opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym, pod rygorem ich nieważności. Pozostała korespondencja (inna niż w zakresie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia), nie wymaga opatrzenia kwalifikowalnego podpisu elektronicznego.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i na miniPortalu. Cały proces szyfrowania oferty ma miejsce na stronie miniPortalu.
Oferta wraz załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej (czyli podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający sugeruje złożenie oferty w formacie .pdf. Zamawiający uzna za dokument elektroniczny ofertę pierwotnie sporządzoną w postaci papierowej, a następnie przekształconą do postaci elektronicznej np. poprzez jej zeskanowanie.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu określa Regulamin korzystania z miniPortalu oraz Regulamin ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datę przekazania wszystkich dokumentów składających się na ofertę przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP i na miniPortalu. Data ta widoczna będzie na potwierdzeniu UPP. Zamawiający sugeruje zachowanie potwierdzenia UPP w celu ew. weryfikacji złożenia oferty w terminie.
Zamawiający nie uzna jako oferty pliku, który nie da się otworzyć. Ofertę należy przygotować i składać w sposób określony w niniejszej SWZ oraz w wymaganiach miniPortalu i e-PUAP. Oferta musi dać się otworzyć w sposób prosty, za pośrednictwem powszechnie dostępnych na rynku programów. Nie jest dopuszczalna komunikacja wykonawcy z Zamawiającym w celu otwarcia oferty.
Po zmianie:
Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na znak postępowania: LWK.ZZP.271.15.2022.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Składanie oświadczeń, wniosków (innych niż dokumenty składane wraz z ofertą), pism i zawiadomień (w tym przesyłanie pism w sprawie przesłania wyjaśnień treści SWZ) odbywa się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej.
Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, kierując wszelką korespondencję na email podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Natomiast Wykonawca przesyła korespondencję (w tym wniosek o wyjaśnienie treści SWZ) do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: m.czesnowicz@ohp.pl
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem wyżej wymienionej poczty elektronicznej jako załączniki.
Za datę przekazania pism, dokumentów i oświadczeń składanych po otwarciu
ofert, w odpowiedzi na przesłanie wezwanie od Zamawiającego, przyjmuje się
datę ich przesłania na pocztę elektroniczną na adres m.czesnowicz@ohp.pl.;
z zastrzeżeniem, że wszystkie dokumenty elektroniczne, w tym elektroniczne
kopie dokumentów – dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub
pełnomocnictwa, muszą być opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem ich nieważności.
Pozostała korespondencja (inna niż w zakresie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia), nie wymaga opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i na miniPortalu. Cały proces szyfrowania oferty ma miejsce na stronie miniPortalu.
Oferta wraz załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej (czyli podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający sugeruje złożenie oferty w formacie .pdf. Zamawiający uzna za dokument elektroniczny ofertę pierwotnie sporządzoną w postaci papierowej, a następnie przekształconą do postaci elektronicznej np. poprzez jej zeskanowanie.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu określa Regulamin korzystania z miniPortalu oraz Regulamin ePUAP.
Za datę przekazania wszystkich dokumentów składających się na ofertę przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP i na miniPortalu. Ofertę należy przygotować i składać w sposób określony w niniejszej SWZ oraz w wymaganiach miniPortalu i e-PUAP. Oferta musi dać się otworzyć w sposób prosty, za pośrednictwem powszechnie dostępnych na rynku programów. Nie jest dopuszczalna komunikacja wykonawcy z Zamawiającym w celu otwarcia oferty. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY I BUTÓW ROBOCZYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE, Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- Bieżąca konserwacja DW nr 283 od km 4+500 na odcinku Czciradz - Lasocin w km 29+865 - 33+440 polegająca na wykonaniu warstwy z mieszanki mineralno - emulsyjnej na zimno typu SLURRY SEAL
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.
- Sporządzenie dokumentacji projektowej na remont Ośrodka Szkoleniowo-Rekreacyjnego Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze w Niesulicach.
- Konserwacja obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD NR 1 - RDW Zielona Góra ZAD NR 2 - RDW Kożuchów ZAD NR 3 - RDW Kłodawa
- Remont i renowacja klatek schodowych w budynkach przy ul. Stary Rynek 11 oraz ul. Kościelnej 5 w Zielonej Górze (2 zadania)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.