Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00184993/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup paliw”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: NZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730034235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Zamenhofa 17
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 843 31 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@komunalne.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://komunalne.wielun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://komunalne.wielun.pl/zamowienia-publiczne/aktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup paliw”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b90a058-dff9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184993/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 918552,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel - do ilości 140 000 litrów.4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 953609,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 - do ilości 5 320 litrów.4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 38427,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w SWZ zamawiający wymagał wśród oświadczeń i dokumentów, które wykonawca składa wraz z ofertą Formularza cenowego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1b do SWZ. Zamawiający nie opublikował wzoru Formularza cenowego.
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostało zatem obarczone wadą, której nie da się
usunąć, ponieważ nie da się usunąć błędów dotyczących zmiany treści ogłoszenia oraz SZW po dokonaniu czynności niepowtarzalnych takich, jak czynność upływu terminu składania ofert, czy otwarcia ofert. Naprawienie błędu zawartego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ jest niedopuszczalne po upływie terminu składania i otwarciu ofert, wobec czego stwierdzona wada ma charakter nieusuwalny.
Wskazana powyżej wada postępowania uzasadnia unieważnienie postępowania na podstawie art. 255. pkt. 6. Wada ta ma charakter istotny i jest wadą nieusuwalną. Dla przywrócenia zgodności z prawem konieczne jest unieważnienie postępowania i ogłoszenie go ponownie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982800,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w SWZ zamawiający wymagał wśród oświadczeń i dokumentów, które wykonawca składa wraz z ofertą Formularza cenowego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1b do SWZ. Zamawiający nie opublikował wzoru Formularza cenowego.
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostało zatem obarczone wadą, której nie da się
usunąć, ponieważ nie da się usunąć błędów dotyczących zmiany treści ogłoszenia oraz SZW po dokonaniu czynności niepowtarzalnych takich, jak czynność upływu terminu składania ofert, czy otwarcia ofert. Naprawienie błędu zawartego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ jest niedopuszczalne po upływie terminu składania i otwarciu ofert, wobec czego stwierdzona wada ma charakter nieusuwalny.
Wskazana powyżej wada postępowania uzasadnia unieważnienie postępowania na podstawie art. 255. pkt. 6. Wada ta ma charakter istotny i jest wadą nieusuwalną. Dla przywrócenia zgodności z prawem konieczne jest unieważnienie postępowania i ogłoszenie go ponownie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39634,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Realizacja programu OL i OC w 2025 roku na terenie powiatu wieluńskiego w zakresie zadań własnych-zakup i dostawa namiotów pneumatycznych z klimatyzacją i ogrzewaniem.
- Realizacja programu OL i OC w 2025 roku na terenie powiatu wieluńskiego w zakresie zadań własnych
- "Zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń"
- Zakup wyposażenia do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
- Dostawa paliw samochodowych
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym: benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Toruniu oraz WORD w Toruniu, OT w Grudziądzu
- "Zakup paliw płynnych (ON i PB95) na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów i sprzętów silnikowych będących w dyspozycji GPGK Sp. z o.o. w Poniatowej"
- Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





