Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00029716/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
II etap rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/siechnice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II etap rozbudowy Żłobka Samorządowego w Siechnicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8e587c5-afac-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4471544,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie 1:
a) Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego dla II Etapu wraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami oraz wszystkimi koniecznymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, zgodami, zatwierdzeniami i decyzjami administracyjnymi na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego, Koncepcji, Koncepcji Wyposażenia i Aranżacji Wnętrz oraz Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiących załącznik do SWZ.
b) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w imieniu Zamawiającego;
c) opracowanie wielobranżowego projektu wykonawczego na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego, Koncepcji, Koncepcji Wyposażenia i Aranżacji Wnętrz oraz Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiących załącznik do SWZ.
d) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do opracowanej dokumentacji projektowej, opisanej w ramach Zadania 1;
e) sprawowanie nadzoru autorskiego podczas całego okresu trwania prac wykonawczych aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.
2) Zdanie 2: Wykonanie budynku opisanego na wszystkich rysunkach jako BUDYNEK ETAP 2. Budynek przeznaczony jest dla 100 dzieci umieszczonych w czterech oddziałach żłobkowych - roboty związane z wykonaniem oddziałów żłobkowych, a także z wykonaniem zaplecza socjalnego oraz rozdzielni kuchennej zlokalizowanej na I piętrze.
a) Powierzchnie budynku:
• Powierzchnia budynku (ETAP 2) – około 400,00 m²
• powierzchnia zabudowy budynku (ETAP 2) – około 240,00 m²
• kubatura obiektu (ETAP 2) – około 1 450,00 m3
b) Instalacje – zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU),
c) Stałe wyposażenie budynku ETAPU 2 zgodnie z PFU oraz Koncepcją Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz (uwaga: zamówienie nie obejmuje wyposażenia ruchomego),
d) Przebudowę pomieszczeń w ramach istniejącego budynku , wykonanego w ramach Etapu 1, obejmuje prace związane z połączeniem dwóch budynków,
e) Wykonanie monitoringu zewnętrznego - liczba kamer dostosowana do zakresu rozbudowy,
f) Wykonanie zewnętrznego oświetlenia fotowoltaicznego,
g) Wykonanie przebudowy sieci kanalizacji deszczowej oraz wewnętrznej sieci energetycznej,
h) Wykonanie przebudowy ogrodzenia terenu,
i) Wykonanie elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci,
j) Wykonanie dojść z kostki betonowej do planowanych wejść,
k) Wykonanie dojść z kostki betonowej łączących istniejący oraz projektowany budynek,
l) Wykonanie wycinki zieleni wysokiej wg inwentaryzacji zieleni oraz projektu wycinki,
m) Wykonanie trawników dywanowych, siewem z uprzednim humusowaniem w terenie płaskim,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5092200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5092200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5092200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Budowlanym SAWREM sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992823067
7.3.3) Ulica: Grota Roweckiego 115B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-232
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace projektowe będą realizowane przez: 3XA Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SAWREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SAWREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5092200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SIECHNICE
- Opracowanie planu ogólnego gminy Siechnice
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Usługa ratownictwa wodnego na kąpielisku "Błękitna Laguna"
- Modernizacja placu zabaw w Świętej Katarzynie przy ul. Parkowej.
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.