Og³oszenie z dnia 2022-06-27
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2035Z - ulicy 5-go Marca wraz z wykonaniem ronda w m. Z³ocieniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W DRAWSKU POMORSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330963622
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Z³ocieniecka 22 A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48943633283
1.5.8.) Numer faksu: +48943633283
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatdrawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zdpdrawsko.ssdip.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2035Z - ulicy 5-go Marca wraz z wykonaniem ronda w m. Z³ocieniec
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e1c6c11-f5f7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00225006
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021387/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 2035Z-ul. 5-go Marca w Z³ocieñcu wraz z rondem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e1c6c11-f5f7-11ec-9a86-f6f4c648a0563.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale II w pkt. 1 ppkt. I i II.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem Pani/
Pana danych osobowych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Drawsku
Pomorskim, ul. Z³ocieniecka 22A, 78-500 Drawsko Pomorskie; dane kontaktowe: tel. 94 363 32 83, zdp_drawsko@wp.pl;
1) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:iod.zdp_drawsko@wp.pl;
2) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia,
3) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy),
4) ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:
- przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres obowi±zywania
umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata;
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia
17.12.2013 r. w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE;
- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,
5) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
6) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobê, której dane
osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie ¿±dania
ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku, gdy
wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych
zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO,
8) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-2710.01.02.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 2035Z - ulicy 5-go Marca wraz z wykonaniem ronda w m.
Z³ocieniec”:
Zakres zadania obejmuje wykonanie:
1) Roboty przygotowawcze
2) Roboty rozbiórkowe,
3) elementy ulic – chodniki, wjazdy, krawê¿niki, miejsca postojowe, wysepki dziel±ce, zjazdy
4) nawierzchnia drogowa
5) wykonanie ronda
6) wykonanie 3 przej¶æ dla pieszych z do¶wietleniem
7) wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Chopina
8) oznakowanie pionowe i poziome
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa stanowi±c± za³±cznik nr 4a, 4b i 4c do
SWZ oraz projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ, przedmiar robót (za³±cznik nr 5a, 5b, 5c).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34953300-5 - Chodniki
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±musz± byæ wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub
miejsce zamieszkania;
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte
wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie drogi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800.000,00 z³ brutto.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ
³±cznie.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ minimum jedn± osob± na ka¿de z wymienionych poni¿ej stanowisk:
b1) minimum jedn± osob± odpowiedzialn± za pe³nienie funkcji kierownika budowy:
- posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ
- posiadaj±cy co najmniej dwuletnie do¶wiadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnieñ);
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, októrym mowa w Rozdziale XVII pkt 7 i 8 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, októrym mowa w Rozdziale XVII pkt 7 i 8 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych
materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:1) formularz oferty, generowany przez platformê;
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± jeden wspólny ww.
dokument.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww.
dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca
wskaza³ w formularzu oferty dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu
(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt
2)
4) o¶wiadczenie wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia o braku podstaw
wykluczenia wykonawcy oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w zamówieniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do
SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z tych
wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich wpostêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich
zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ
zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê
przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzporaz postanowieñ projektu umowy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej.
Zgodnie z zapisami w rozdziale nr XVI SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 10:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na dzia³ce w Krzy¿ewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- "Przebudowa sieci wodoci±gowej wraz z przy³±czami wodoci±gowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodoci±gowej wraz z przy³±czem wodoci±gowym w miejscowo¶ci Wolica"
- REMONT CZ¡STKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2026
- Bie¿±ce utrzymanie dróg na terenie miasta Zduñska Wola w roku 2026
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Ozdobnej w Radomiu
- Budowa przy³±czy wodoci±gowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Dêbe Wielkie
wiêcej: Chodniki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





