eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagówBudowa altany przy świetlicy w Płuckach w ramach projektu pn.: "Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa altany przy świetlicy w Płuckach w ramach projektu pn.: „Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łagowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 29063540000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 343 70 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@lagowgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopslagow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa altany przy świetlicy w Płuckach w ramach projektu pn.: „Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a093e73-f699-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003331/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pn.: "Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142238/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS 26.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 36420,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie altany przy świetlicy
w Płuckach w ramach projektu pn.: „Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego Oś Priorytetowa IX „Włączenie społeczne
i walka z ubóstwem” Działanie 9.2 „Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych
i zdrowotnych” Poddziałanie 9.2.1 „Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe)”.

2. Lokalizacja inwestycji – działka o nr ewid. 388/1 i 48/1 obręb 0011 Płucki, gmina Łagów.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Budowę altany wraz z wyposażeniem przy świetlicy w Płuckach.

1) Zadanie obejmuje m.in.:
a) wykonanie i montaż altany o powierzchni zabudowy 53 m2, kubaturze 222,6 m3, powierzchni użytkowej 52,80 m2. Altana o konstrukcji drewnianej, dach czterospadowy.
b) Altana wraz z wyposażeniem w:
− stoły drewniane z desek o wymiarach dł. 1,50 x 0,77 m, wysokości 75- 80 cm – 4 szt.,
− ławki drewniane długości 1,50 x 0,40 m z oparciem – 8 szt.,
− kosze na śmieci – 2 szt.,
− grill wolnostojący murowany z cegły klinkierowej z zadaszeniem – 1 szt.
c) Podłoże z kostki brukowej pod altany zostało już wykonane;
2) Altana wraz z wyposażeniem zostanie wykonana na podstawie Decyzji Starosty Kieleckiego Nr 2370/2020 znak: B-I.6740.35.2.2016 z dnia 09.12.2020r. pozwolenia na budowę w zakresie robót wykończeniowych i instalacyjnych na poddaszu budynku, oraz elementów zagospodarowania terenu budowy altany rekreacyjnej, placów zabaw ogrodzenia terenu. Zakres przedmiotu zamówienia z decyzji pozwolenia na budowę nie obejmuje robót wykończeniowych i instalacyjnych na poddaszu budynku oraz placów zabaw ogrodzenia terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59049,35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.