eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiechowiceTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Piechowicach



Og³oszenie z dnia 2022-06-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Piechowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Piechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kryszta³owa 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 48 900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://piechowice.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Piechowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d88c688a-f5ec-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00224735

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00034408/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Piechowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/piechowice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/piechowice
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt. (UWAGA: format .rar nie jest dopuszczalny – listê dopuszczalnych formatów danych stanowi za³±cznik nr 2 do Obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych). Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, o jakim mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1 SWZ, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (UWAGA: podpis osobisty nie jest to¿samy z podpisem w³asnorêcznym). 7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych), zwanym dalej "RODO", informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Piechowice;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: biuro@msvs.com.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê zapoznaæ z powy¿szymi informacjami wszystkich pracowników oraz podwykonawców, których dane udostêpni Zamawiaj±cemu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Piechowicach przy ul. Szkolnej 6 na dzia³ce nr 185.
Przedmiotowe zadanie polega na dociepleniu ¶cian zewnêtrznych od wewnêtrznej strony pomieszczeñ oraz stropu poddasza, wymianie stolarki okiennej oraz renowacjê stolarki drzwiowej zewnêtrznej. Ponadto projekt przewiduje wykonanie nowej centrali cieplnej opartej na pompie ciep³a. Projekt obejmujê równie¿ wymianê instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami na niskotemperaturow± oraz wymianê o¶wietlenia pomieszczeñ na energooszczêdne typu LED wraz z wymian± instalacji elektrycznej. Przy budynku projektuje siê ogrodzon± instalacjê paneli fotowoltaicznych.
Energia cieplna oraz elektryczna objête zostan± systemem zarz±dzania i monitoringu.
Zamówienie obejmuje równie¿ likwidacjê barier architektonicznych, udostêpniaj±c parteru budynku do korzystania przez osoby niepe³nosprawne poruszaj±ce siê na wózku inwalidzkim.
Projektowane prace maja na celu poprawê izolacyjno¶ci przegród zewnêtrznych, co spowoduje oszczêdno¶ci w postaci zmniejszenia zu¿ycia energii cieplnej potrzebnej do u¿ytkowania budynku.
Planowane za³o¿enia projektowe nie zmieniaj± istniej±cych parametrów u¿ytkowych i technicznych istniej±cego obiektu budowlanego.
Obiekt objêty opracowaniem znajduje siê w miejscowo¶ci Piechowice przy ul. Szkolnej 6 na dzia³ce nr 185. Powy¿sza dzia³ka ma dostêp do drogi publicznej z dzia³ki drogowej nr 184/7dr (ul. Tysi±clecia) poprzez dwa istniej±ce zjazdy oraz z dzia³ki drogowej nr 209dr (ul. Szkolna). Na przedmiotowym terenie znajduj± siê dwa budynki: budynek szko³y podstawowej oraz budynek sali gimnastycznej, boisko, kort tenisowy, czê¶æ parkowa oraz parking. Przy budynku projektuje siê ogrodzon± instalacjê paneli fotowoltaicznych.
Przedmiotowy obiekt to budynek trzykondygnacyjny o konstrukcji tradycyjnej murowanej czê¶ciowo podpiwniczony, przykryty dachem w konstrukcji drewnianej o k±cie nachylenia 45˚. Stolarka okienna i drzwi wej¶ciowych drewniana. ¦ciany zewnêtrzne grubo¶ci 35cm, 40cm, 50cm i 55cm z ceg³y pe³nej oblicowane w poziomie coko³u ok³adzin± kamienn± natomiast górne partie ¶cian czê¶ciowo oblicowane tynkiem cementowo – wapienne pozosta³e ¶ciany ceglane. Wysoko¶æ budynku 17,76m. Obiekt wyposa¿ony w instalacjê wodoci±gow±, kanalizacjê sanitarn± i deszczow±, energetyczn±, centralnego ogrzewania zasilan± z miejskiej sieci, instalacjê telekomunikacyjn± oraz odgromow±.
Przedmiot zamówienia polega na termomodernizacji budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Piechowicach, planowany zakres prac obejmuje: docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku od wewnêtrznej strony ¶ciany dwoma warstwami p³yt z naturalnego w³ókna drzewnego, docieplenie stropu poddasza. Projektuje siê wymianê stolarki okiennej na PCV. Renowacjê stolarki drzwiowej wej¶ciowej do zachowania. W zwi±zku z pracami przy wymianie systemu ogrzewania oraz wymian± ¼róde³ ¶wiat³a na LED, nale¿y wykonaæ prace naprawcze tynków ¶cian i sufitów oraz pomalowaæ powierzchnie sufitów i ¶cian. W ramach wymiany instalacji zaprojektowano modernizacjê istniej±cego wêz³a cieplnego poprzez monta¿ wymiennika ciep³a oraz sterowania automatycznego, wymianê instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, wymianê instalacji ciep³ej i zimnej wody u¿ytkowej, wymianê instalacji kanalizacji sanitarnej, wymianê instalacji elektrycznych, o¶wietlenia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
i. 1 (jedn±) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie jednego obiektu wraz z instalacjami elektrycznymi, centralnego ogrzewania i c.w.u. lub wodoci±gowymi o warto¶ci co najmniej
1 800 000,00 z³ brutto;
ii. 1 (jedn±) robotê budowlan± polegaj±c± na dostawie i monta¿u instalacji fotowoltaicznej o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto;
iii. 1 (jedn±) robotê budowlan± w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu wêz³a cieplnego o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto;
iv. 1 (jedn±) robotê budowlan± w zakresie budowy lub przebudowy pompy ciep³a o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ brutto.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
i. osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Osoba ta powinna posiadaæ nastêpuj±ce do¶wiadczenie: w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adnia ofert pe³ni³a funkcjê kierownika budowy przy realizacji minimum 1 (jednego) obiektu – budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub remontu budynku, o kubaturze minimum 5000 m3, o warto¶ci minimum 500 000 z³ brutto;
ii. osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej sanitarnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Osoba ta powinna posiadaæ nastêpuj±ce do¶wiadczenie: w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adnia ofert pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej:
• 1 zadania w zakresie budowy lub przebudowy, lub rozbudowy lub remontu wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u. lub instalacji wodoci±gowej o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto,
• 1 zadania w zakresie budowy lub przebudowy, lub rozbudowy lub remontu wêz³a cieplnego o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto,
• 1 zadania w zakresie budowy lub przebudowy pompy ciep³a o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto.
iii. osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Osoba ta powinna posiadaæ nastêpuj±ce do¶wiadczenie: w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adnia ofert pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej 1 (jednego) obiektu w zakresie budowy, lub przebudowy lub remontu wewnêtrznej instalacji elektrycznej o warto¶ci minimum 100 000 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p. o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje, b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
2) dowód wniesienia wadium;
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy),
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 33 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci trzy tysi±ce 00/100 z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku 57 1020 2137 0000 9102 0147 6241 z dopiskiem: „Wadium - IZP.271.8.2022"
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Piechowice;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji), lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p., zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza siê zmianê postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) – w takim przypadku wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT).
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
1) zawarcia umowy po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert± na skutek przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarcia umowy,
2) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania umowy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y miejsce,
3) z powodu si³y wy¿szej, których wyst±pienie zosta³o potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zosta³o zaakceptowane przez Zamawiaj±cego – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y miejsce,
4) stwierdzenia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, gruntowych, wodnych lub uzbrojenia terenu wymagaj±cych wykonania dodatkowych robót – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres niezbêdny do wykonania robót dodatkowych,
5) wstrzymania budowy przez Zamawiaj±cego lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, bêd±cego nastêpstwem opó¼nienia w dzia³aniach organów administracji – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y miejsce,
6) zlecenia wykonania zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych, o ile ich wykonanie powoduje konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania robót objêtych niniejsz± umow± – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres niezbêdny do wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
7) zaistnienia sytuacji, w trakcie której warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót budowlanych, terminy wykonania ulegn± przesuniêciu o okres ich wystêpowania.
3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia w przypadku:
1) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego braku konieczno¶ci wykonania czê¶ci robót budowlanych stanowi±cych przedmiot umowy – w takim przypadku zmiana dotyczyæ bêdzie zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy oraz obni¿enia wysoko¶ci nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia o warto¶æ tej czê¶ci przedmiotu umowy, ustalon± na podstawie kosztorysu ofertowego,
2) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy lub jego czê¶ci przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano,
3) mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu umowy lub jego czê¶ci przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ okre¶lonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
4) zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 p.z.p.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/piechowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-13

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.