eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci" do Szko³y Podstawowej nr 2 w Piasecznie



Og³oszenie z dnia 2022-06-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria przysz³o¶ci” do Szko³y Podstawowej nr 2 w Piasecznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.piaseczno.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria przysz³o¶ci” do Szko³y Podstawowej nr 2 w Piasecznie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e49418c-f2ea-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00224636

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035021/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.16 Dostawa pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci dla Szko³y Podstawowej nr. 2 w Piasecznie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zakupy s± finans. w ramach Lab. Przysz³o¶ci które jest udzielane na podst. art. 65 ust. 28 ustawy z dnia 31.03.2020 r. o zm. ustawy o szczeg. rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, p/dzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzys. oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2020 poz. 568), zw. dalej „ustaw±”, ze ¶rodków Fund. P/dzia³ania COVID-19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://epuap.gov.pl/wps/portal ; rzp@piaseczno.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (e-mail: rzp@piaseczno.eu ). Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania). Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W przypadku, gdy oferta zostanie z³o¿ona przez osobê fizyczn± Zamawiaj±cy informuje, ¿e Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL)Informujê, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Piaseczno reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z siedzib± przy ul. Ko¶ciuszki 5, w Piasecznie (kod pocztowy 05- 500). Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych Bogdan Temoszczuk tel.22 7017550 mail: temoszczuk@piaseczno.eu. 2. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu dope³nienia obowi±zków okre¶lonych w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. 3. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci danych oraz ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo sprzeciwu, za¿±dania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak równie¿ prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych). Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y udostêpnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych bêd± tylko instytucje upowa¿nione z mocy prawa. Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y profilowaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Spr. 72/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci" do Szko³y Podstawowej nr 2 w Piasecznie

Przedmiotem zamówienia jest:
W ramach wyposa¿enia podstawowego do pomocy dydaktycznych zalicza siê:
drukarkê 3D wraz z akcesoriami, filamenty, mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami, lutownica i stacja lutownicza z gor±cym powietrzem, kamerê przeno¶n± cyfrow± wraz z akcesoriami, statyw z akcesoriami, mikroport z akcesoriami, o¶wietlenie do realizacji nagrañ, mikrofon kierunkowy z akcesoriami, gimbal, aparat fotograficzny z akcesoriami.
W ramach wyposa¿enia dodatkowego do pomocy dydaktycznych zalicza siê:
Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami, gogle wirtualnej rzeczywisto¶ci (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspieraj±cymi ich funkcjonowanie, mikroskop wraz z akcesoriami, wizualizer kompatybilny z mikroskopem, maszynê do szycia z akcesoriami, ig³y do maszyny do szycia, ramy tkackie – krosna do tkania, szyde³ka, zestaw garnków i patelni, komplet sztuæców, blender, mikser, zestaw no¿y, zestaw desek do krojenia, zastawa sto³owa, stolnica, wa³ek, miski, patelnia, ubijaczka, opiekacz, lupa, przewody elektryczne, tekstylia, blenda fotograficzna, mikrofon nag³owny z akcesoriami, mikrofon dynamiczny z akcesoriami, zestaw modelarski wraz z akcesoriami, apteczka oraz instrukcje BHP.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrêbnych przepisów
( Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
( Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
d.1) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
w okresie ostatnich 3 lat wykonawca wyka¿e siê dostarczeniem co najmniej jednej dostawy pomocy dydaktycznych lub sprzêtu o warto¶ci co najmniej 75.000 z³ brutto
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie , co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 4 do SWZ
Powy¿sze winno byæ przedstawione w formie wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania sporz±dzone zgodnie z wzorem za³±cznika nr 5 do SWZ, Uwaga: O¶wiadczenie sk³adane przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowania wykonawca/wykonawcy sk³adaj± odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz dostaw, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; zgodnie z za³. nr 4 do SWZ. Uwaga: Wykaz sk³adany przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego

Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wype³nione zestawienie - za³. nr 1 do umowy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty i o¶wiadczenia, które Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± na dzieñ sk³adania ofert:
1) Formularz oferty sporz±dzony zgodnie z wzorem za³±cznika nr 1 do SWZ,
2) O¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp które stanowi wstêpne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spe³nienie warunków udzia³u na dzieñ sk³adania ofert, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) Pe³nomocnictwa – o ile Wykonawca ustanawia pe³nomocników do wykonywania czynno¶ci w postêpowaniu,
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy PZP zgodnie z za³. nr 3 do SWZ
6) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo odpowiednio wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny przedmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów i dodatkowo o¶wiadczenie podmiotu trzeciego wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 SWZ.
7) wype³nione zestawienie - za³. nr 1 do umowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1). Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci III ust. 1 pkt 4 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 10 wzoru umowy, Zamawiaj±cy przewidzia³ zakres zmian.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP udostêpnionego na mini Portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-04 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.