eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Zakup i dostawa 9-osobowego busa do transportu na potrzeby osób z niepełnosprawnościami

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 9-osobowego busa do transportu na potrzeby osób z niepełnosprawnościami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa 9-osobowego busa do transportu na potrzeby osób z niepełnosprawnościami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c540477-bf6d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006652/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa 9-osobowego busa do transportu na potrzeby osób z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.5.2024.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu typu bus 9 - osobowy do transportu osób z niepełnosprawnościami (rok produkcji 2024).
W ramach zamówienia dostawca:
a) zapewni dostęp do serwisu pojazdu zarówno gwarancyjnego jak również pogwarancyjnego na terenie województwa kujawsko - pomorskiego;
b) przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego w oparciu o protokół zdawczo - odbiorczy (Wykonawca zapewni potrzebną ilość paliwa w celu dostarczenia samochodu do siedziby Zamawiającego).
Dostarczony samochód musi posiadać:
-kartę gwarancyjną,
-fabryczną instrukcję obsługi pojazdu wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego,
-książkę gwarancyjną i przeglądów serwisowych,
-komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
-aktualne świadectwo homologacji.
Dostarczony pojazd winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd - badanie techniczne, itp).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- dostarczenie przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
- przeglądy gwarancyjne,
- bezpłatną usługę serwisową wraz z wymianą części eksploatacyjnych w okresie trwania gwarancji.
WYMAGANIA:
1.Fabrycznie nowy - rok produkcji 2024
2.Kolor lakieru: jasny - np. biały, srebrny
3.Rodzaj paliwa: olej napędowy
4.Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem
5.Moc silnika: nie mniej niż 140 KM
6.Norma emisji spalin: musi spełniać EURO 6
7.Liczba miejsc siedzących: 8 + 1 (kierowca)
8.Przystosowanie do montażu wózka inwalidzkiego zamiennie z III rzędem siedzeń, z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, fotele w trzecim rzędzie z możliwością demontażu poprzez szyny aluminiowe i szybkozłączki.
9.Adaptacja przestrzeni bagażowej do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim (homologacja):
- wyłożenie podłogi płytą antypoślizgową,
- winda przystosowana na potrzeby transportu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku inwalidzkim,
- pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim,
- oznaczenie samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,
- zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnej części dachu pojazdu.
10.Przestrzeń pasażerska z oknami - szyby ciemne
11.Tylne drzwi: przeszklone
12.Wyłożenie bocznych ścian
13.Dodatkowe dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów I rzędu siedzeń
14.Siedzenie kierowcy z regulacją wysokości, położenia wzdłużnego, kąta pochylenia oparcia, regulacją lędźwi oraz podłokietnikiem
15.Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów w pierwszym rzędzie
16.Bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa
17.ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
18.Wspomaganie układu kierowniczego
19.Elektryczne podnośniki przednich szyb bocznych
20.Zabezpieczenie przed kradzieżą - immobiliser
21.Centralny zamek z pilotem
22.Schowek po stronie pasażera
23.Kieszenie w drzwiach przednich - z każdej strony
24.Komplety opon letnich i zimowych (do wydania pojazdu zostanie on uzbrojony w odpowiedni komplet kół, adekwatnie do sezonu)
25.Pełne koło zapasowe
26.Komputer pokładowy ze wskazaniami: średnia prędkość, średnie / chwilowe zużycie paliwa, zasięg na pozostałym paliwie, zegar, przebieg bieżący i całkowity; wskazanie temperatury zewnętrznej
27.Tempomat
28.Radio dotykowe 7 cali z funkcją android auto i carplay oraz z pilotem sterującym
29.Głośniki co najmniej z przodu pojazdu
30.Gniazdo USB z możliwością ładowania telefonu
31.Funkcja telefonu głośnomówiącego
32.Ogrzewanie z odrębnym rozprowadzeniem z przodu i do przestrzeni pasażerskiej
33.Drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane 180 stopni
34.Drzwi boczne przesuwane po stronie prawej
35.Lusterka zewnętrzne podgrzewane, sterowane elektrycznie
36.Co najmniej manualna klimatyzacja z odrębnym rozprowadzeniem z przodu i do przestrzeni pasażerskiej
37.Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy
38.System zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie przekazywanego w czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego
39.Funkcja telefonu głośnomówiącego przez łącze bluetooth
40.Czujniki parkowania z tyłu
41.Kamera cofania
42.Układ ułatwiający ruszanie w górę
43.Koła min. 16 cali
44.Zderzaki w kolorze nadwozia
45.Wymagana jest dostępność serwisu oferowanej marki na terenie województwa kujawsko - pomorskiego (należy podać nazwę i adres co najmniej jednej placówki serwisowej)

Dostarczony samochód musi posiadać:
-kartę gwarancyjną,
-fabryczną instrukcję obsługi pojazdu wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego,
-książkę gwarancyjną i przeglądów serwisowych,
-komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
-aktualne świadectwo homologacji.

Dostarczony pojazd winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd - badanie techniczne, itp).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- dostarczenie przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
- przeglądy gwarancyjne,
- bezpłatną usługę serwisową wraz z wymianą części eksploatacyjnych w okresie trwania gwarancji.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Termin wykonania: 05-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych dostaw).
Okres gwarancji: minimum 06 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 24-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zadanie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227142,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227142,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227142,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adamowscy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922028179

7.3.3) Ulica: Zblewska

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227142,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.