eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsk › Zakup trzech agregatów prądotwórczych do hydroforni i przepompowni



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup trzech agregatów prądotwórczych do hydroforni i przepompowni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żłobikowskiego 4/2

1.5.2.) Miejscowość: Lipsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-315

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 6422700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup trzech agregatów prądotwórczych do hydroforni i przepompowni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6834ad18-e58b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005933/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup 3 agregatów prądotwórczych do hydroforni i przepompowni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196772/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż trzech agregatów prądotwórczych na hydroforniach: Skieblewo, Krasne oraz przepompowni Rakowicze dla Gminy Lipsk tj.
1) Hydrofornia Skieblewo - o mocy znamionowej agregatu nie mniej niż – 82kVA (66kW) i mocy maksymalnej nie mniej niż 90 kVA (72kW)
2) Hydrofornia Krasne - o mocy znamionowej nie mniej niż – 45kVA (35kW) i mocy maksymalnej nie mniej niż 49kVA (39kW)
3) Przepompownia Rakowicze o mocy znamionowej nie mniej niż 35 kW i mocy maksymalnej nie mniej niż 49kVA (39kW)
2. Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności:
1) Dostawa i posadowienie agregatu oraz montaż układu SZR dopasowanego do parametrów obiektu, na terenie wskazanych hydroforni w miejscowościach Krasne, Skieblewo, Rakowicze na terenie Gminy Lipsk oraz wykonanie projektu podłączenia agregatu do sieci Zamawiającego,
2) Uzgodnienie projektu podłączenia i dokumentacji eksploatacyjnej agregatu z właściwym zakładem energetycznym,
3) Wykonanie miejsca posadowienia agregatu zgodnego z wymaganiami technicznymi /stopy lub płyta fundamentowa/,
4) Wykonanie instalacji elektrycznej o stosownych parametrach łączącej agregat ze stacją transformatorową, gdzie będzie zamontowany układ SZR przewidziany do współpracy z agregatem /do kalkulacji oferty przyjąć odległość 15 mb/,
5) Wykonanie prac montażowo-instalacyjnych mających na celu włączenie zainstalowanego agregatu do istniejącej w obiekcie sieci jako źródło rezerwowego zasilania elektrycznego i uruchamiane poprzez SZR,
6) Uruchomienie agregatu i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego,
7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej przedmiotu umowy wraz ze stosownymi pomiarami i protokołem rozruchu agregatu,
8) Wykonanie pomiarów inwentaryzacyjnych wykonanego przyłącza,
9) Uzyskanie wszelkich pozwoleń do wykonania przedmiotu umowy.
3. Wymagania dotyczące agregatu:
1) Agregat wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami
• 2006/42/CE Bezpieczeństwo maszyn.
• Kompatybilność elektromagnetyczna 2014/30/UE.
• 2014/35/UE sprzętu elektrycznego przewidzianego do stosowania w określonych granicach napięcia.
• 2000/14/WE Poziom hałasu. Emisja hałasu na zewnątrz urządzenia (ze zmianami wprowadzonymi przez 2005/88/WE)
• Emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych 97/68/WE (ze zmianami wprowadzonymi przez 2012/46/EU).
• EN 12100, EN 13857, EN 60204
2) Rok produkcji nie wcześniejszy niż 2022.
3) Agregaty w obudowie bezpiecznej /antywłamaniowej, wyciszonej, przeznaczony do pracy na zewnątrz. Wysoka jakość obudowy - obudowa z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo, malowana wielowarstwowo.
4) Stopień ochrony IP zgodnie z ISO 8528-13:2016.
5) Agregaty posiadający znak CE oraz powinien być wyprodukowany na terytorium Unii Europejskiej. Data produkcji 2022r.
6) Dostarczone urządzenie powinno być w całości wyprodukowane i przetestowane przez jednego producenta.
7) Jakiekolwiek modyfikacje urządzenia ingerujące w jego konstrukcję nie są dopuszczane.
8) Silnik i prądnica rok produkcji 2022.
9) Wymagana bardzo mocna konstrukcja, wzmacniana od wewnątrz, zabezpieczona przed odkształceniami.
10) Mocne zawiasy, drzwi zamykane na klucz.
11) Zewnętrzny przycisk zatrzymania awaryjnego.
12) Amortyzatory drgań silnika i prądnicy typu HD.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 a do SWZ.
5. Jeżeli którykolwiek załącznik do SWZ wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 4 ustawy PZP, dopuszcza stosowanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Opis przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, należy do Wykonawcy.
6. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem, w którym ma zostać posadowiony agregat prądotwórczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.