eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrwilno › Przebudowa i nadbudowa świetlicy wiejskiej w Skudzawach, gmina Skrwilno.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i nadbudowa świetlicy wiejskiej w Skudzawach, gmina Skrwilno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRWILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rypińska 7

1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542700012

1.5.8.) Numer faksu: 542700214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skrwilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skrwilno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i nadbudowa świetlicy wiejskiej w Skudzawach, gmina Skrwilno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503f1baf-be9d-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015949/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i nadbudowa świetlicy wiejskiej w Skudzawach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1333333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych związanych z „Przebudową i nadbudową świetlicy wiejskiej w Skudzawach, gmina Skrwilno”. Inwestycja zlokalizowana będzie w miejscowości Skudzawy, na działce oznaczonej nr 205/1 obręb Skudzawy, gmina Skrwilno, powiat rypiński, woj. kujawsko-pomorskie. Celem projektu jest poprawa funkcjonalności, estetyki oraz efektywności energetycznej budynku, w którym funkcjonować będzie świetlica wiejska w Skudzawach, poprzez wykonanie niezbędnych prac budowlanych, termomodernizacyjnych, instalacyjnych i wykończeniowych w następującym zakresie:
- wyburzenie komina spalinowego z cegły,
- wyburzenie istniejącego podestu wejściowego,
- wyburzenie ścian w obecnych toaletach,
- demontaż obróbek blacharskich, w tym parapetów zewnętrznych,
- demontaż rur spustowych, rynien,
- montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej (okna z nawiewnikami),
- montaż nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- docieplenie ścian wełną mineralną gr. 15 cm,
- wykonanie tynku silikonowego barwionego w masie,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- montaż prefabrykowanych rynien i rur spustowych,
- powiększenie otworów okiennych (wybicie podokienników) i wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych,
- rozebranie istniejącego dachu i wykonanie nowej prefabrykowanej konstrukcji dachu wraz dociepleniem i wykonaniem nowego poszycia dachu z blachodachówki panelowej,
- wykonanie stropu gęstożebrowego belkowo – pustakowego nad pomieszczeniem kotłowni w klasie REI60,
- wykonanie wieńca na całym budynku,
- wykonanie podciągu w pomieszczeniu 1.1 (wiatrołap),
- zbicie tynków i wykonanie nowych wypraw tynkarskich wewnętrznych,
- postawienie nowych ścian działowych w obrębie kuchni i sanitariatów,
- montaż belek nadprożowych we wszystkich pomieszczeniach,
- wykonanie obniżonego sufitu z płyt g-k w sanitariatach,
- obłożenie sufitów 2x płytą g-k typu F,
- wykonanie nowej posadzki z warstwą termoizolacji w całym budynku i okładzinami,
- roboty malarskie i glazurnicze (w łazienkach, kuchni i kotłowni płytki na ścianach do wys. 2 m),
- montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie opaski wokół budynku,
- wykonanie nowych schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej gr. 6 cm,
- wykonanie chodnika,
- wykonanie drogi ppoż.,
- wykonanie instalacji oświetleniowych w pomieszczeniach budynku,
- wykonanie instalacji siłowej i gniazd wtykowych w pomieszczeniach budynku,
- wykonania instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych i instalacji ochrony odgromowej,
- wykonanie klimatyzacji w budynku świetlicy,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i technologii kotłowni na pellet,
- wykonanie instalacji wentylacyjnej,
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- zakup wyposażenia świetlicy
• Stół – prostokątny, rozkładany, wymiary (wysokość 76 -78 cm, szerokość 90 cm, długość 160 cm po rozłożeniu 200 cm), nóżki i skrzynia wykonane z drewna, blat wykonany z wysokiej jakości laminatu -25 sztuk.
• Krzesło – tapicerowane (ekoskóra lub równoważne), sztaplowane z oparciem gładkim, z możliwością magazynowania jedno na drugim, wysokość całkowita 98 cm, konstrukcja wykonana z drewna bukowego – 100 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1640000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2779911,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1640000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOŚ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743247227

7.3.3) Ulica: Lokalna 31

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1640000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.