Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214464/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00331932/01 - Wynik z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ Z PRZEZNACZENIEM NA PRACOWNIĘ TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510650890
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Niepodległości 44
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.olsztyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224333
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00214464
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z wykonawcami – wizję lokalną, którą ustala na dzień 29.02.2024 r. o godz. 10.00. Zbiórka osób zainteresowanych w pok.
nr 25 Dział Zamówień Publicznych, ul. Niepodległości 44, Budynek Administracji.
Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny, w związku z czym nieprzeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty, na podstawie art, 226 ust. 1 pkt 18) Pzp.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 274 Ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z wykonawcami – wizję lokalną, którą ustala na dzień: 29.02.2024 r. o godz. 10.00; 04.03.2024 r. godz. 10.00. Zbiórka osób zainteresowanych w pok.
nr 25 Dział Zamówień Publicznych, ul. Niepodległości 44, Budynek Administracji.
Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny, w związku z czym nieprzeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty, na podstawie art, 226 ust. 1 pkt 18) Pzp.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 274 Ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że znajduje się z sytuacji finansowej, umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia tj. udokumentuje posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 000 000,00 zł
2. Warunek 1.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli :
a) wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej 2 000 000,00 zł brutto - każda robota.
b) wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług:
1) Projektantem w branży architektonicznej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
2) Projektantem w branży sanitarnej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia
3) Projektantem w branży elektrycznej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
4) Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”), posiadający min. 10 letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami budowlanymi oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa.
5) Kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
6) Kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji, pod warunkiem posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień budowlanych.
Po zmianie:
1. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że znajduje się z sytuacji finansowej, umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia tj. udokumentuje posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 500 000,00 zł
2. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli :
a) wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej 600 000,00 zł brutto - każda robota.
b) wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług:
1) Projektantem w branży architektonicznej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
2) Projektantem w branży sanitarnej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia
3) Projektantem w branży elektrycznej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
4) Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”), posiadający min. 10 letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami budowlanymi oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa.
5) Kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
6) Kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji, pod warunkiem posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień budowlanych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Oferta zawiera:
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, Formularz ofertowy,
2. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII pkt 1.1 SWZ (załącznik nr 4 do SWZ).
3. Sporządzony przez wykonawcę Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
UWAGA! Interaktywny formularz jest o charakterze informacyjnym, służy wygenerowaniu Informacji z otwarcia ofert, brak interaktywnego formularza, nie skutkuje odrzuceniem oferty.
4. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby w sytuacji opisanej w Rozdziale V pkt 2 SWZ.
Po zmianie:
Oferta zawiera:
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, Formularz ofertowy,
2. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII pkt 1.1 SWZ (załącznik nr 4 do SWZ).
3. Sporządzony przez wykonawcę Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
UWAGA! Interaktywny formularz jest o charakterze informacyjnym, służy wygenerowaniu Informacji z otwarcia ofert, brak interaktywnego formularza, nie skutkuje odrzuceniem oferty.
4. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby w sytuacji opisanej w Rozdziale V pkt 2 SWZ.
5. Dowód wniesienia wadium
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-12 10:00
Po zmianie:
2024-03-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-12 11:00
Po zmianie:
2024-03-15 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-10
Po zmianie:
2024-04-13
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.