eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa samochodów osobowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodów osobowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT DE REPUBLICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388748947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Belwederska 23 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-761

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.boryczka@iderepublica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iderepublica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wydawnicza, naukowa, popularyzatorska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodów osobowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5046305-2768-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00173277/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodów - 2 szt.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych (z wyłączeniem ofert) za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zamowienia.publiczne@iderepublica.pl, z wyjątkiem składania ofert.
Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IDR/ZP/P/03/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód nr 1
Auto osobowe w wersji kombi
Liczba drzwi 4 + bagażnik
Liczba miejsc - 5
Rok produkcji 2021
Rodzaj paliwa – diesel lub benzyna (bez możliwości hybrydy)
Silnik- pojemność minimum 1.9 / moc 140 kW / min.190 KM
Skrzynia biegów automatyczna minimum 7 biegowa
Kolor z palety podstawowej / lakier metalizowany lub perłowy
Obręcze kół: Obręcze kół ze stopów lekkich polerowane 8J x 19"
Opony letnie zgodne z zaleceniami producenta pojazdu, z datą produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy przed terminem dostawy samochodu
Komplet opon zimowych zgodnych z zaleceniami producenta pojazdu, odpowiadające rozmiarowi opon letnich, z datą produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy przed terminem dostawy samochodu
Wnętrze – Tapicerka skórzana, alcantara lub połącznie skórzanej, alcantary i mikrofibry w odcieniach czerni, grafitu lub szarości
Obowiązkowe wyposażenie:
− Progresywny układ kierowniczy
− Skórzana wielofunkcyjna kierownica z obsługą radia, telefonu
− Kamera cofania
− Czujniki parkowania z tyłu oraz z przodu
− Bezdotykowe otwieranie i zamykanie elektrycznie sterowanej pokrywy bagażnika
− Podgrzewane fotele przednie i zewnętrzne miejsca tylnej kanapy
− System nawigacji z mapą Europy
− Koło zapasowe
− Bezkluczykowy system obsługi samochodu z alarmem
− Czołowe i boczne poduszki powietrzne z przodu, kurtyny powietrzne
− Poduszka chroniąca kolana kierowcy
− Czujnik deszczu
− Czujnik zmierzchu
− DAB+ funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej
− Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika
− Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
− Radio (kolorowy ekran dotykowy minimum 8”, obsługa głosowa, WLAN, minimum jedno gniazdo USB typu A i minimum jedno typu C) obsługa w języku polskim
− Spryskiwacze reflektorów przednich
− Tempomat z ogranicznikiem prędkości
− Minimum 8 głośników
− Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne z czujnikiem deszczu
− Automatyczna klimatyzacja minimum dwustrefowa z regulacją elektroniczną
− Dywaniki tekstylne (dwa z przodu i dwa z tyłu)
− Zwijana roleta nad przestrzenią bagażową
− Elektryczne podnoszenie i opuszczanie szyb
− Elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane lusterka boczne
− Przednie światła adaptacyjne
− Reflektory dzienne przednie LED
− tylne i przednie światła w technologii LED z dynamicznymi kierunkowskazami,
− Tylne szyby boczne i szyba pokrywy bagażnika o wyższym stopniu przyciemnienia
− Wymiary pojazdu:
a) Długość min. 4 850 mm
b) Szerokość min 1 860 mm
c) Rozstaw osi min 2 830 mm
d) Rozstaw kół przednich/tylnych min 1 580 / 1 570 mm
e) Średnica zawracania max. 12 m
− pojemność bagażnika – minimum 590 litrów
Obowiązkowe systemy bezpieczeństwa:
− System rozpoznawania znaków drogowych
− System utrzymywania pomaga w utrzymaniu pojazdu między liniami wyznaczającymi pas ruchu.
− System ostrzegania podczas wyjazdu z miejsca parkowania prostopadłego przed pojazdami nadjeżdżającymi z boku.
− System ostrzegania przed pojazdami jadącymi w tym samym kierunku po sąsiednim pasie i znajdującymi się w tzw. martwej strefie.
− System wykrywania brak ruchu kierownicy lub innej czynności w określonym przedziale czasowym i zastosowanie sygnał ostrzegawczy
− System wykrywający zmęczenie kierowcy
− System kontroli odstępu z funkcją awaryjnego hamowania
Gwarancja minimum 36 miesięcy lub 120 000 km.



Samochód nr 2
Auto osobowe w wersji kombi
Liczba drzwi 4 + bagażnik
Liczba miejsc - 5
Rok produkcji 2021
Rodzaj paliwa – diesel lub benzyna bez możliwości hybryd
Silnik- pojemność minimum 1.90 / moc minimum 140kW / min. 190 KM
Skrzynia biegów automatyczna minimum 7 biegowa
Kolor z palety podstawowej / lakier metalizowany lub perłowy
Obręcze kół: ze stopów lekkich 8Jx minimum 18"
Opony letnie zgodne z zaleceniami producenta pojazdu, z datą produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy przed terminem dostawy samochodu
Komplet opon zimowych zgodnych z zaleceniami producenta pojazdu, odpowiadające rozmiarowi opon letnich, z datą produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy przed terminem dostawy samochodu
Wnętrze – Tapicerka skórzana, alcantara lub połącznie skórzanej, alcantary i mircofibry w odcieniach czerni, grafitu lub szarości
Wyposażenie dodatkowe
− System nawigacji - z mapą Europy, obsługa głosowa, WLAN, radio internetowe, DAB+ funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej, minimum 8 głośników
− Kamera cofania
− Skórzana wielofunkcyjna kierownica z obsługą radia, telefonu
− Aktywny tempomat do 210 km/h
− Bezdotykowe otwieranie i zamykanie elektrycznie sterowanej pokrywy bagażnika
− Bezkluczykowy system obsługi samochodu z alarmem
− Koło zapasowe
− Czołowe i boczne poduszki powietrzne z przodu, kurtyny powietrzne
− Czujnik deszczu
− Czujnik zmierzchu
− Czujniki parkowania z tyłu oraz z przodu
− Tylne szyby boczne i szyba pokrywy bagażnika o wyższym stopniu przyciemnienia
− Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika
− Elektryczne podnoszenie i opuszczanie szyb
− Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
− Spryskiwacze reflektorów przednich
− Radio (kolorowy ekran dotykowy min 8”, obsługa głosowa ,WLAN, jedno gniazdo USB typu A i jedno typu C), obsługa w języku polskim
− Tempomat z ogranicznikiem prędkości
− Minimum 8 głośników
− Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne z czujnikiem deszczu
− Elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane lusterka boczne
− Automatyczna klimatyzacja minimum dwustrefowa z regulacją elektroniczną
− Podgrzewane fotele przednie
− Poduszka chroniąca kolana kierowcy
− Zwijana roleta nad przestrzenią bagażową
− Przednie światła adaptacyjne
− Reflektory dzienne przednie LED
− tylne i przednie światła w technologii LED z dynamicznymi kierunkowskazami,
− Wymiary pojazdu:
a) Długość min. 4 850 mm
b) Szerokość min 1 860 mm
c) Wysokość min 1 460, max 1520 mm
d) Rozstaw osi min 2 830 mm
e) Rozstaw kół przednich/tylnych min 1 580 / 1 570 mm
f) Średnica zawracania max. 12 m
− pojemność bagażnika – minimum 590litrów
Obowiązkowe systemy bezpieczeństwa:
− System wykrywający zmęczenie kierowcy
− System kontroli odstępu z funkcją awaryjnego hamowania
− System rozpoznawania znaków drogowych
− System utrzymywania pomaga w utrzymaniu pojazdu między liniami wyznaczającymi pas ruchu.
− System ostrzegania podczas wyjazdu z miejsca parkowania prostopadłego przed pojazdami nadjeżdżającymi z boku.
− System ostrzegania przed pojazdami jadącymi w tym samym kierunku po sąsiednim pasie i znajdującymi się w tzw. martwej strefie.
− System wykrywania brak ruchu kierownicy lub innej czynności w określonym przedziale czasowym i zastosowanie sygnał ostrzegawczy
− System kontroli odstępu z funkcją awaryjnego hamowania

Gwarancja minimum 36 miesięcy lub 120 000 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


Posiadanie zdolności technicznej i zawodowej.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy co najmniej 2 samochodów osobowych w ramach każdej z nich.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowe informacje zostały zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
1) gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego (na przedmiot umowy); w takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ono powiększone lub zmniejszone o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie zmieniona stawka podatku VAT. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług będzie kwota ceny netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku VAT;
2) konieczność zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Stron umowy. w takim przypadku możliwe jest przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku o sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne;
3) zaistniała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych w zakresie wyposażenia pojazdu, niż te istniejące w dacie podpisania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.