eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 5 części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2025-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 5 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/e48ec476-0d8d-4dbf-9078-abe840a928a6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 5 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fce9a278-a80e-4de4-9b3d-f3fb1b9f7c6b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041770/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na Projekt Powiatu pt. „Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski” w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny samorząd” realizowany z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.7.2025.AŚ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 648577,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego
i innego sprzętu informatycznego – 5 części zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z trzech części:
I część zamówienia: dostawa serwerów i dysków serwerowych
II część zamówienia: dostawa urządzeń UTM
III część zamówienia: dostawa Access Pointów (punktów dostępowych), switchów oraz routerów
IV część zamówienia: dostawa zasilaczy awaryjnych
V część zamówienia: dostawa licencji

Na przedmiot zamówienia w I części składa się:
1. Dostawa 6 szt. dysków serwerów i dysków serwerowych:
a) serwer w obudowie typu rack do usług sieciowych i rozszerzenia polityki HA – 4 szt.
b) serwer plików NAS – 12 szt.
c) dysk serwerowy – 62 szt.
d) serwer w obudowie typu tower – 1 szt.
e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1a –stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/e48ec476-0d8d-4dbf-9078-abe840a928a6
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. Dostawa oprogramowania wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kodów licencyjnych lub nośników z programami ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie dla wszystkich zakupionych licencji.
2. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu
wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
4. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006).
5. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostki Organizacyjnej w godzinach pracy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
6. Informacje dodatkowe:
a) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej na Projekt Powiatu pt. „Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski” w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny samorząd” realizowany z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR).
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do:
a) Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Wydział Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Zagranicznej, Plac Wolności 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, parter pokój 1A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

48823000-3 - Serwery plików

4.5.5.) Wartość części: 238064,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego
i innego sprzętu informatycznego – 5 części zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z trzech części:
I część zamówienia: dostawa serwerów i dysków serwerowych
II część zamówienia: dostawa urządzeń UTM
III część zamówienia: dostawa Access Pointów (punktów dostępowych), switchów oraz routerów
IV część zamówienia: dostawa zasilaczy awaryjnych
V część zamówienia: dostawa licencji

Na przedmiot zamówienia w II części składa się:
1. Dostawa urządzeń UTM:
a) urządzenie UTM stanowiące zintegrowany system bezpieczeństwa – 4 szt.
b) urządzenie UTM stanowiące zintegrowany system bezpieczeństwa – 3 szt.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1b - stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/e48ec476-0d8d-4dbf-9078-abe840a928a6

Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. Dostawa oprogramowania wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kodów licencyjnych lub nośników z programami ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie dla wszystkich zakupionych licencji.
2. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu
wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
4. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006).
5. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostki Organizacyjnej w godzinach pracy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
6. Informacje dodatkowe:
a) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej na Projekt Powiatu pt. „Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski” w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny samorząd” realizowany z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR).
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do:
a) Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Wydział Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Zagranicznej, Plac Wolności 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, parter pokój 1A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 84348,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego
i innego sprzętu informatycznego – 5 części zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z trzech części:
I część zamówienia: dostawa serwerów i dysków serwerowych
II część zamówienia: dostawa urządzeń UTM
III część zamówienia: dostawa Access Pointów (punktów dostępowych), switchów oraz routerów
IV część zamówienia: dostawa zasilaczy awaryjnych
V część zamówienia: dostawa licencji

Na przedmiot zamówienia w III części składa się:
1. Dostawa Access Pointów (punktów dostępowych), switchów oraz routerów:
a) Access Point (punkt dostępowy) - 52 szt.
b) switch 48-portowy - 31 szt.
c) router zarządzany przewodowy - 10 szt.
d) switch 24-portowy - 16 szt.
e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1c – stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/e48ec476-0d8d-4dbf-9078-abe840a928a6

Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. Dostawa oprogramowania wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kodów licencyjnych lub nośników z programami ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie dla wszystkich zakupionych licencji.
2. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu
wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
4. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006).
5. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostki Organizacyjnej w godzinach pracy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
6. Informacje dodatkowe:
a) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej na Projekt Powiatu pt. „Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski” w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny samorząd” realizowany z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR).
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do:
a) Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Wydział Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Zagranicznej, Plac Wolności 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, parter pokój 1A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 301231,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego
i innego sprzętu informatycznego – 5 części zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z trzech części:
I część zamówienia: dostawa serwerów i dysków serwerowych
II część zamówienia: dostawa urządzeń UTM
III część zamówienia: dostawa Access Pointów (punktów dostępowych), switchów oraz routerów
IV część zamówienia: dostawa zasilaczy awaryjnych
V część zamówienia: dostawa licencji

Na przedmiot zamówienia w IV części składa się:
1. Dostawa zasilaczy awaryjnych:
a) zasilacz awaryjny stanowiskowy – 53 szt.
b) zasilacz awaryjny serwerowy – 1 szt.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1d – stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/e48ec476-0d8d-4dbf-9078-abe840a928a6

Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. Dostawa oprogramowania wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kodów licencyjnych lub nośników z programami ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie dla wszystkich zakupionych licencji.
2. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu
wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
4. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006).
5. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostki Organizacyjnej w godzinach pracy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
6. Informacje dodatkowe:
a) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej na Projekt Powiatu pt. „Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski” w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny samorząd” realizowany z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR).
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do:
a) Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Wydział Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Zagranicznej, Plac Wolności 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, parter pokój 1A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 23315,76 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego
i innego sprzętu informatycznego – 5 części zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z trzech części:
I część zamówienia: dostawa serwerów i dysków serwerowych
II część zamówienia: dostawa urządzeń UTM
III część zamówienia: dostawa Access Pointów (punktów dostępowych), switchów oraz routerów
IV część zamówienia: dostawa zasilaczy awaryjnych
V część zamówienia: dostawa licencji

Na przedmiot zamówienia w V części składa się:
1. Dostawa licencji:
a) licencja Windows Server 2025 Standard typu CAL Device - 10 szt.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1e – stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/e48ec476-0d8d-4dbf-9078-abe840a928a6

Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta na rynek Polski i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich oraz musi być w stałej ofercie producenta. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. Dostawa oprogramowania wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kodów licencyjnych lub nośników z programami ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie dla wszystkich zakupionych licencji.
2. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania u producenta:
a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela,
b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu
wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.
4. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE w tym w szczególności:
a) potwierdzać spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006).
5. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do Jednostki Organizacyjnej w godzinach pracy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
6. Informacje dodatkowe:
a) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z obowiązującymi normami ISO. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami ISO.
7. Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej na Projekt Powiatu pt. „Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski” w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny samorząd” realizowany z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR).
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do:
a) Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Wydział Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Zagranicznej, Plac Wolności 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, parter pokój 1A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 1617,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317681,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361677,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317681,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012499190

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317681,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
Podczas badania złożonych ofert w zakresie niniejszej części zamówienia Zamawiający powziął informację, iż opis przedmiotu zamówienia dla urządzeń pozycji L.p. 1 „URZĄDZENIE UTM / szt. 4” w zakresie wymagań z pozycji 10 pn. „Licencja” oraz dla urządzeń z pozycji L.p. 2 „URZĄDZENIE UTM /sz. 3” w zakresie wymagań z pozycji 12 „Licencja” jest nieprecyzyjny, powodujący możliwość różnorodnego interpretowania wymagań odnośnie licencji na funkcjonalności urządzeń objętych licencją, co potwierdzają oferty złożone na niniejszą część zamówienia.
Zamawiający dla urządzeń z pozycji Lp. 1 oraz L.p. 2 niniejszej części zamówienia wymagał „pełnej licencji na zintegrowaną ochronę sieciową przed zagrożeniami na okres 1 roku (podstawowy pakiet licencyjny wymagany do uruchomienia i pracy urządzenia, a także do ochrony przed zagrożeniami sieciowymi, z dostępem do aktualizacji i wsparciem technicznym producenta na okres 1 roku)” co było rozbieżne z wymaganymi funkcjonalnościami urządzeń określonymi w pozycji nr 1 „Informacje ogólne”, gdzie wymagano funkcjonalności: „firewalla, VPN, antywirusa, IPS, filtrowania treści WWW, ochrony przed spamem, DLP, kontroli aplikacji, optymalizacji pasma, kontroler sieci bezprzewodowych oraz mocne uwierzytelnianie”.
Niniejsze nieścisłości zostały ujawnione na takim etapie postępowania, w którym nie można dokonać czynności poprawy powstałego uchybienia, która umożliwiałaby kontynuację postępowania w sposób wolny od wad.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
1. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie ponownego badania i oceny ofert, tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po upływie terminu składania ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści SWZ (zmiany warunków zamówienia);
2. powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (vide art. 457 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych); unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6 w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających
na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania Wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.
W świetle powyższego postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu Umowy w sprawie zamówienia publicznego i konieczne jest jego unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił niniejszą część zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Na część zamówienia wpłynęły 2 oferty, która przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację niniejszej części zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił niniejszą część zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Na niniejszą część zamówienia wpłynęły 4 oferty. Oferty nr 1 i 2 zostały odrzucone. Najkorzystniejsza oferta, tj. oferta najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację niniejszej części zamówienia do wysokości najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił niniejszą część zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1992,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1992,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012499190

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1992,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.