eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marianowo › "Termomodernizacja remizy strażackiej w Marianowie oraz w Gogolewie wraz z dobudową garażu"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja remizy strażackiej w Marianowie oraz w Gogolewie wraz z dobudową garażu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARIANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieszka I 1

1.5.2.) Miejscowość: Marianowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-121

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915613866

1.5.8.) Numer faksu: 915613866

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@marianowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminamarianowo.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja remizy strażackiej w Marianowie oraz w Gogolewie wraz z dobudową garażu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceab8314-5637-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014885/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Termomodernizacja remizy strażackiej w Marianowie oraz w Gogolewie wraz z dobudową garażu .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414256/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1400000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji ,,Termomodernizacja remizy strażackiej w Marianowie oraz w Gogolewie wraz z dobudową garażu”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji remiz w Gogolewie i Marianowie oraz dobudowanie garażu do remizy strażackiej w Gogolewie.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:
- wykonanie dokumentacji, uwzględniając dokumentacje projektu garażu znajdującą się w Urzędzie Gminy i uzyskanie niezbędnych pozwoleń na realizację zadania
- wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym
- wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- prowadzenie dziennika budowy,
- inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia,
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane).
Dodatkowym celem inwestycji jest minimalizacja kosztów eksploatacyjnych, która musi być uwzględniana przy doborze środków technicznych oraz kształtu architektonicznego obiektu (np. wentylacja, ogrzewanie, itd.). Obiekt musi spełniać wymagania techniczne jakie muszą spełniać obiekty po 01.01.2021 r. określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2019.0.1065 t.j. z późniejszymi zmianami) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w opisywanym PFU, jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4. Uwagi:
1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury
technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona
przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.
2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych usuwa
Wykonawca na własny koszt.
3) Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem i terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1517576,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7355102,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1517576,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541954287

7.3.3) Ulica: Chlebówko 54

7.3.4) Miejscowość: Chlebówko 54

7.3.5) Kod pocztowy: 73-112

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1517576,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.