Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00181662/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00187753/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj.odpady palne (paliwo alternatywne) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220719005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Dwór 35
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-620
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 39 87 846, 52 33 55 062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzonowydwor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzonowydwor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzonowydwor/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj.odpady palne (paliwo alternatywne) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca7d623c-d87f-4424-9265-4d218c561686
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZZO/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 602500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj. odpady palne (paliwo alternatywne), wytworzonych z materiału posortowniczego (balastowego) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 (tzw. czarny worek) w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.”
a) Odpady należy przetransportować, a następnie zagospodarować
w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku R12 lub R1, w sposób zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2024 r. poz. 1834 ze zm.).
b) odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku.
c) ilość odpadów wynosi około 1000 Mg w okresie obowiązywania umowy. Miesięczna ilość wynosi około 400 Mg, natomiast tygodniowa około 100 Mg. Są to ilości szacunkowe, służące pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym 1000 Mg to orientacyjna ilość do odbioru i zagospodarowania, która może ulec zwiększeniu o 15 %. Zamawiający nie musi zrealizować przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze. Odbiór odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
d) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością prognozowaną i uzależnioną od potrzeb Zamawiającego. Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższego, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu, którego niniejszym się zrzeka.
e) Paliwo alternatywne zostało wytworzone na linii do produkcji RDF z materiału posortowniczego (balastowego) z odpadów zmieszanych komunalnych (czarny worek). Wielkość rozdrobnionej frakcji wynosi około 40 mm, kaloryczność powyżej 17 MJ/Mg.
f) odpady pozbawione są PVC oraz metali żelaznych i nieżelaznych, które wyłapywane są przez separatory metali.
g) odpady wytworzone w mechanicznym procesie są magazynowane luzem pod zadaszeniem i w takiej formie będą załadowywane na podstawione środki transportu (Załącznik nr 9 – Zdjęcia odpadów 19 12 10). Średnia waga 1 m3 odpadów wynosi około 0,20 Mg. Jest to wartość orientacyjna służąca Wykonawcy do skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowi podstaw do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 754920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partners Sp. z o.o.; Sp.komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591861178
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 3
7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 89-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 2617G wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Leśno - Lubnia
- Budowa chodnika wraz z oświetleniem na odcinku ul. Prochowej
- Remont łazienek w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
- Przebudowa mostu w Kamionce nad rzeką Brdą
- Dostawa cewników do Optycznej Koherentnej Tomografii tętnic wieńcowych wraz z dzierżawą systemu do ich wykonywania.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2601G Kiełpin - Binduga
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie na terenie miasta Jedlina-Zdrój Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach oraz Komendy Miejskie i Powiatowe Policji garnizonu śląskiego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości położonych na terenie gminy Szulborze Wielkie
- Odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.