eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzygotowanie i dostawa wyżywienia dla podopiecznych Centrum Wspierania Rodzin "Swoboda" w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla podopiecznych Centrum Wspierania Rodzin „Swoboda” w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO POZNAŃ CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "SWOBODA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632365100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Swoboda 59

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-389

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@m.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cwr-poznan.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wsparcie rodziny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla podopiecznych Centrum Wspierania Rodzin „Swoboda” w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bffdcf23-75e1-472c-b336-131529c71c00

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058882/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla wychowanków Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych "Marcelin" i "Marcelinka" w 2025r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: Dwukrotny brak wyłonienia Wykonawcy w procedurze przetargowej w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy PZP- brak ofert- postępowanie o nr referencyjnym CUW-SAZ.4440.2.2025 i CUW-SAZ.4440.10.2025 . Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2 ustawy PZP

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d0821774-afa2-47e9-b3aa-ed66168c8349; ocds-148610-3e806d3b-6834-4ae3-9706-8af15480ef44

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310976 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla 28 osób, w tym:
- 14 wychowanków - lokalizacja ul. Perzyckiej 110A w Poznaniu
- 14 wychowanków - lokalizacja ul. Perzyckiej 110B w Poznaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO Irena Dzwonnik - Krystman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712064365

7.3.3) Ulica: Czajcza 14

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365008,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-11 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.