eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Scalanie gruntów obrębu Kobyle, gmina Rejowiec, powiat chełmski, województwo lubelskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Scalanie gruntów obrębu Kobyle, gmina Rejowiec, powiat chełmski, województwo lubelskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825627501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Scalanie gruntów obrębu Kobyle, gmina Rejowiec, powiat chełmski, województwo lubelskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c26abb6-c492-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065302/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Kobyle, gmina Rejowiec, powiat chełmski, województwo lubelskie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad pracami związanymi z zagospodarowaniem poscaleniowym w ramach zadania pn. „Scalanie gruntów obrębu kobyle, gmina Rejowiec, powiat chełmski, województwo lubelskie”. Zamówienie dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2. Obowiązki Wykonawcy. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Wykonawcy oraz formalno- prawne podstawy działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dotyczy budowy i przebudowy dróg ujętych w zagospodarowaniu poscaleniowym i oznaczonych numerami II, IIIa, IIIb, IIIc, IV, V, VI, VIIa, VIIb, VIII, IX, XIII, Vb, X, XII, XV oraz rekultywacji gruntów której zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Budowę dróg:
II- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,0 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,5 m, długość całkowita drogi wynosi 948,22 m,
IIIa- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,50 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,75 m, długość całkowita drogi wynosi 599,92 m,
IIIb- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,50 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,75 m, długość całkowita drogi wynosi 707,68 m,
IIIc- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,50 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,75 m, długość całkowita drogi wynosi 50,00 m wraz z włączeniem do drogi powiatowej w formie zjazdu,
IV- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,0 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,5 m, długość całkowita drogi wynosi 984,23 m,
V- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,0 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,75 m, długość całkowita drogi wynosi 900,13 m,
VI- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,0 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,75 m, długość całkowita drogi wynosi 847,05 m,
VIIa- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,5 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,5 m, długość całkowita drogi wynosi 458,53 m,
VIIb- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,5 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,5 m, długość całkowita drogi wynosi 107,70 m,
VIII- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,0 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,75 m, długość całkowita drogi wynosi 180,00 m,
IX- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,0 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,75 m, długość całkowita drogi wynosi 637,30 m,
XIII- Budowa drogi wewnętrznej o szerokości 3,0 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,25 m, długość całkowita drogi wynosi 200,53 m wraz z włączeniem do drogi powiatowej w formie zjazdu oraz remontem przepustu w km 0+039,45,
2) Przebudowę dróg:
Vb- Przebudowa drogi wewnętrznej poprzez wyrównanie drogi mechanicznie równiarką wraz z karczowaniem krzaków i karpin na szerokości pasa drogowego 5 m-6 m na długości 348,26 m
X- Przebudowa drogi wewnętrznej poprzez wyrównanie drogi mechanicznie równiarką w granicach pasa drogowego o szer. 5 m-6 m na długości 706,56 m,
XII- Przebudowa drogi wewnętrznej poprzez wyrównanie drogi mechanicznie równiarką w granicach pasa drogowego o szer. 5 m-6 m na długości 999,95 m,
XV- Przebudowa drogi o nawierzchni z kruszywa o szerokości 3,0 m wraz z poboczami obustronnymi o szer. 0,25m, długość całkowita drogi wynosi 637,30 m wraz z włączeniem do drogi powiatowej w formie zjazdu,
3) Rekultywację gruntów: 0,16 ha odkrzaczanie, likwidacja starych dróg, miedz – na działkach nr 616, 684, 686
4. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych (stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ).
5. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13899 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13899 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13899 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWIDJAR Firma Handlowo- Usługowa Jarosław Smagłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162576159

7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 43/34

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13899 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.